vineri, 2 ianuarie 2015

Profeţii. CĂLUGĂRIŢA care a vorbit prima despre destinul omenirii

 
Hildegard von Bingen, interpretata de Barbara Sukowa, intr-o ecranizare specială.
A avut numeroase viziuni în care i s-a arătat că mari puteri ale lumii se vor prăbuşi şi se vor război.

Potrivit unora dintre teoriile conspiraţiei, prima care a vorbit despre situaţia din zilele noastre a fost o călugăriţă. Şi anume Hildegard von Bingen, celebră la vremea ei, pentru că, în afara faptului că a fondat mănăstiri, a scris tratate de medicină, şi a  purtat corespondenţă cu diferiţi papi şi suverani.
O ceaţă densă
Ea a avut numeroase viziuni în care, în afara faptului că i s-au mari puteri ale lumii, în sensul că se vor prăbuşi şi se vor război, i s-a „relevat” şi faptul că  peste omenire vor veni momente grele, în care natura dezlănţuită va înghiţi sute de mii de vieţi omeneşti: “Multe popoare vor fi distruse de către cutremure, furtuni şi mari puhoaie de apă, care vor provoca epidemii şi deznădăjduire. Oceanul va scufunda multe alte ţări şi, din această cauză, toate oraşele de coastă vor trăi cu spaimă şi un mare număr dintre acestea va dispărea”, spunea ea.

Despre SUA, călugăriţa spunea că “Marea naţiune îşi va pierde coloniile din Orient din cauza tigrului şi a leului” (tigrul şi leul au fost interpretate ca fiind China şi Rusia, care s-au aliat).

Însă "Un vânt puternic se va ridica din nord şi va aduce cu sine o ceaţă densă şi un praf gros, care vor umple ochii şi gâtul şi care vor face să se sfârşească măcelul şi să rămână toţi cuprinşi de o mare teamă"  - a profetizat călugăriţa.
"Când vedem ce se întâmplă în zilele noastre ne dăm seama că vedem cu ochii noştri cum se împlinesc profeţiile din vechime. Fără dar şi poate profeţia călugăriţei ne arată ce se la întâmpla cu lumea noastră. America se află în cădere liberă, iar Rusia va arunca bomba atomică, după cum au fost ultimele declaraţii ale oamenilor politici", spune Tom Lash, pasionat de studierea profeţiilor antice.
Dar neobişnuit
Hildegard von Bingen (1098-1179), importantă figura feminină a monahismului german, a venit pe lume la Bermersheim (în landul Hessen de astăzi), ca ultima născută din cei zece copii ai seniorului Hildebert von Vermersheim şi ai soţiei sale Mechtild, dintre care patru au ales să se dedice Bisericii. Încă din copilărie, Hildegard poseda un dar neobişnuit, pe care nu-l mărturisise decât maicii Jutta şi magistrului ei, călugărul Volmar. "Din cea dintai clipă când am fost creată, când Dumnezeu m-a trezit cu suflarea vietii în pântecele mamei mele, El mi-a întipărit în suflet acest dar al viziunilor", noteaza ea în însemnările ei autobiografice.
Se va destainui în prefaţa primei sale scrieri, Scivias - Află căile: "În anul 1141, de când Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu, s-a făcut om, pe când eu aveam 41 de ani şi şapte luni, a coborât din cer senin asupra mea o lumină ca de foc, având strălucirea fulgerului. Mi-a strabatut creierul şi mi-a încins pieptul şi inima, asemenea unei flăcări care însă nu arde, ci doar încălzeşte, la fel cum soarele încălzeşte lucrurile atinse de razele lui. Dintr-o dată mi s-au descoperit înţelesurile Psaltirii, Evangheliilor şi ale celorlalte cărţi catolice ale Vechiului si Noului Testament. (...) Cele ce mi se arată nu-mi apar în vis, în somn ori în stări de tulburare a cugetului, eu nu le văd cu ochii trupeşti şi numai în locuri retrase de lume, ci în deplina trezie, conştientă şi cu mintea limpede, primindu-le cu ochii şi urechile omului lăuntric, în locuri deschise oricui, după voia lui Dumnezeu. Atunci am auzit un glas din ceruri spunând: "Eu sunt lumina vieţii, care alunga întunericul. Omului pe care l-am ales şi l-am facut să se cutremure în faţa puterii Mele i-am dăruit minuni mai mari decât celor din vremurile de demult, care au pătruns multe din tainele Mele. (...) Tu deci, omule care primeşti acestea, nu în neliniştea înşelării, ci in curăţia simplităţii, ai datoria de a dezvălui ceea ce este ascuns. Scrie tot ce vezi şi auzi!".

Sursa: http://www.evz.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu