duminică, 23 noiembrie 2014

RECLAMA - Program Seminarii si Terapii pana la sfarsitul Anului 2014

Va recomand din inima seminariile lui DAN GAUCAN
pamantul nou
Mi-am programat weekendurile care urmeaza in felul urmator:
1). 29-30 Noiembrie 2014-Piatra Neamt si Bacau;
2).6-7 Decembrie 2014-Constanta si Mangalia;
3).13- 14 Decembrie 2014-Tg.Mures si Brasov.
Am observat ca in ultima vreme, foarte multa lume este interesata mai mult de terapiile individuale decat de seminar.La Bucuresti de exemplu, nu am mai sustinut seminarul(pentru ca am avut foarte putine persoane inscrise), dar am fost nevoit sa-mi prelungesc sederea cu o zi, din cauza programarilor la sedintele individuale de terapie.
Imi cer scuze Simonei din Timisoara, care m-a ajutat cu organizarea locala.Am avut foarte putine inscrise si nu am mai facut deplasarea.
Inscrierile si programarile se fac la adresa de mail: gaucand@yahoo.com sau la numarul de telefon: 0736-144639.Taxa de participare la seminar si terapiile individuale este de tipDonatie.
Daca nu se inscriu pentru seminar si terapii individuale, minim 20 de persoane, sunt nevoit sa reprogramez intalnirile, din orasul respectiv.
Daca sunt grupuri organizate din localitati mai mici si reusesc sa se adune minim 20 de persoane sa ma contacteze.Ma deplasez oriunde in tara :)
Va multumesc si va astept cu drag!!!
Dan Gaucan
P.S M-am mutat cu toata familia in Iasi de aproximativ o luna.Pentru cei din zona care doresc sa se programeze pentru terapii, o pot face la numarul meu de telefon 0736-144639
http://daniilgaucan.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu