luni, 20 octombrie 2014

MĂRTURIA cutremurătoare a unui ZIARIST "cumpărat" de americani: "Asta se petrece de fapt în spatele cortinei"

MĂRTURIA cutremurătoare a unui ZIARIST "cumpărat" de americani: "Asta se petrece de fapt în spatele cortinei" 542
Cel mai faimos ziarist german a recunoscut că, timp de 17 ani, a fost omul Agenției Centrale de Informații. Udo Ulfkotte, care are în palmares zeci de premii internaționale, unul dintre cei mai importanți corespondenți externi ai ziarului geraman “Frankfurter Allgemeine” a dezvăluit că atât el cât și alți jurnaliști din Germania au lucrat în favoarea Casei Albe. De fapt, suntem o colonie, a concluzionat  Ulfkotte, scrie efemeride.ro.
“Timp de 17 ani am fost plătit de CIA. Eu și alți zeci de jurnaliști am lucrat în favoarea Casei Albe, a afirmat celebrul ziarist într-o carte cu titlu elocvent ”Ziariști cumpărați”.



Ulfkotte povestește că în Europa și in Statele Unite, majoritatea companiilor de comunicare, așa numitele ”non-officail cover”, lucrează pentru o agenție de informații. ”Cred că este, mai mult decât orice, cazul jurnaliștilor englezi pentru că au o legătură mai strânsă, dar și cazul ziariștilor israelieni și, desigur, al celor francezi. Al celor australieni, din Taiwan și Noua Zeelandă… sunt multe țări implicate”, afirmă Ulfkotte.

Site-ul informarexresistere.fr redă câteva dintre afirmațiile jurnalistului german.

"Nu este corect ceea ce am făcut până acum… boicotând și discreditând Rusia, pentru a ridica un zid în Europa.Nu este corect ce am scris eu și colegii mei. Noi am făcut să se intre în război, iar eu nu doresc război. Am devenit cetățean de onoare american al statului Oklahoma…. De ce? Pentru că am scris pro americani. Am fost cumpărat de CIA, ca toți ceilalți. Iranienii au fost gazați cu gaze chimice germane. Eu știam, aveam probe. Este inuman, criminal, iar eu am tăcut. Nu sunt ziarist, sunt un agent al serviciilor americane de informații, chiar dacă CIA nu va admite niciodată.

Frankfurter Allgemeine nu scrie niciodată adevărul. Nu știu ce s-ar fi întâmplat dacă aș fi scris un articol în favoarea lui Putin. Noi avem o informație pur americană. De fapt, suntem o colonie. Ştiu ce se întâmplă dacă nu vreau să colaborez cu ei. De șase ori casa mea a fost precheziționată pentru că eram acuzat că aș fi dezvăluit secrete de stat. Nu mă interesează ce se va întâmpla. Nu am copii. Dacă mă vor băga în închisoare e ok, va fi bine câtă vreme va fi restabilit adevărul".

Sursa: http://www.antena3.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu