marți, 9 septembrie 2014

Despre cum functioneaza omul, trup si suflet, pana cand se imbolnaveste



Vindecă-te de cancer cu "medicamentele'' lui Dumnezeu...... în trei săptămâni


În articolul acesta voi încerca să fiu cât mai explicit şi cât mai scurt. Ştiinţa din spatele acestei maladii e una foarte simplă.
Corpul fizic e format din trei părţi principale: celule şi două lichide (sânge şi limfă). Sângele alimentează cu ''hrană'' toate celulele din corpul nostru, iar limfa preia toxinele rezultate în urma simplei funcţionări a celulelor şi le duce la organele de detoxifiere (piele, ficat, rinichi), pentru a le scoate din corp. Un nou-născut, pentru a creşte, are nevoie de două lucruri vitale: să fie hrănit şi să i se schimbe scutecele :). Exact la fel e şi cu celulele noastre.
 

Ele au nevoie de hrană (prin sânge) şi de detoxifiere (prin limfă). Lichidul acesta "uleios" şi mai vâscos decât sângele, care preia toxinele din celule, are o problemă: este staţionar în corpul nostru, nu este împins/pompat - asemenea sângelui de către inimă -. Iar pentru a-l mişca, este nevoie de mişcare fizică - mişcarea muşchilor îl pune în mişcare -. Acesta este motivul pentru care transpir imediat ce încep să alerg, de exemplu. Sistemul limfatic începe să se mişte, toxinele sunt duse la cel mai mare organ de detoxifiere, pielea, şi aceasta le elimină foarte uşor. Creierul nostru, pancreasul, ficatul, pielea, tot corpul uman..... e ''o grămadă'' de celule.
Sângele are un ph de 7,35 – 7,45: aşa a fost creat, aşa trebuie să rămână! În aproximativ patru minute, corpul trebuie să ridice valorile ph-ului la aceste valori, indiferent de situatie; altfel, viaţa ar înceta în corpul acesta. Fructele şi legumele consumate în stare crudă acidifică sângele fffff puţin. Aceleaşi legume, însă, gătite induc o aciditate mai mare sângelui nostru, iar preparate altfel decât prin fierbere şi coacere, îl acidifică şi mai mult. Proteina animală induce o aciditate şi mai mare. Alimentele superprocesate şi rafinate (bomboane, dulciuri, sucuri acidulate, cafea) induc sângelui o aciditate extrem de mare!
Cum spuneam, sângele are la dispoziţie patru minute să ajungă la un ph de 7,35; dacă are puţină aciditate de neutralizat, acesta va folosi baze din corpul nostru (calciu şi magneziu luate direct din oase şi dinţi), aceasta ducând în timp la slăbirea densităţii osoase. Problema mai mare e când aciditatea este foarte mare şi corpul nu mai poate, în patru minute, să ridice ph-ul sângelui. Spuneam mai devreme că sângele alimentează şi e în contact permanent cu toate celulele din corpul nostru. Ce poate face ca să scape rapid de aciditate şi să rămână alcalin???? ........Aruncă toată aciditatea pe celule!!!!!!! Şi la multi dintre noi face aceasta de trei ori pe zi :(.
Starea normală a celulelor noastre e una alcalină. Într-un mediu aerob (cu oxigen), fiecare celulă îşi produce energia prin mitocondrii (supranumite şi „uzine energetice", deoarece conţin enzimele oxido-reducătoare necesare respiraţiei. Respiraţia produce energia necesară organismelor, iar această energie este înmagazinată în moleculele de ATP. Mitocondriile au material genetic propriu - ADN mitocondrial -, care conţine informaţia genetică necesară sintezei enzimelor respiratorii), oxigenul, glucoza şi fructoza fiind esenţiale!
Acum, imaginaţi-vă că sângele scapă zilnic de excesul de aciditate, aruncând-o pe celule. Celula sănătoasă devine astfel un mediu foarte acid, unde oxigenul este în cantităţi foarte mici. Acum, ea are doar două variante: ori să moară, ori să se transforme. De obicei se transformă........ şi devine o celulă care se adaptează mediului fără oxigen, învăţând să trăiască într-un mediu anaerob, producându-şi energia prin fermentaţie. Aceasta este celula canceroasă. Lucrul acesta nu trebuie să ne sperie; toţi avem între 1.000 şi 10.000 de celule canceroase, zilnic, în corp. Sistemul imunitar şi globulele albe le distrug, însă. În cazul acesta, se ridică întrebarea: "Atunci, de ce cancerul face aşa mari ravagii? De ce nu sunt protejaţi toţi de propriul sistem imunitar şi de globulele albe proprii??"
Aici e partea interesantă: celulele au o inteligenţă proprie. Celula aceea, când devine canceroasă, ştie că va fi decimată de globulele albe şi găseşte o cale să se facă invizibilă pentru sistemul imunitar: se înveleşte cu nişte celule normale şi sănătoase care aparţin corpului (celule trofoblaste) şi astfel, sistemul imunitar nu vede ce e înăuntru.
Exact acelaşi lucru îl mai întâlnim undeva în natură. Fetusul, în corpul mamei, e format din cromozomi de la ambii părinţi. Dacă sistemul imunitar al mamei l-ar vedea, l-ar ataca imediat. În 1902, John Beard, profesor de embriologie la Universitatea din Edinburgh, Scoţia, scria un articol publicat în jurnalul medical Lancet, în care declara că între celulele canceroase şi anumite celule preembrionare caracteristice fazei iniţiale a gravidităţii, nu există nicio diferenţă.
Celulele stem sunt nişte celule din care se poate forma orice. Din această cauză, 80% dintre ele se găsesc în ovare şi testicule (pentru a crea viaţa) şi 20% în restul corpului (pentru a reface orice fel de ţesut, în caz de accident).
Beard a observat că placenta (care e, de fapt, formată din celule trofoblaste) seamănă aproape identic cu celulele canceroase. Iar placenta creşte exploziv în primele trei săptămâni de sarcină, după care se opreşte din creştere. De ce?  Pancreasul copilului începe să funcţioneze după a treia săptămână de sarcină, producând o enzimă numită "tripsină". Şi se pare că această enzimă opreşte din creştere placenta. Până în a noua lună, creşterea placentei este foarte lentă. În luna a noua pancreasul fătului, care lucrează deja la capacitate maximă, împreună cu pancreasul mamei, produc această enzimă în cantităţi suficient de mari încât să găurească placenta. Odata placenta perforată, lichidul amniotic iese (se rupe apa) şi sistemul imunitar vede ce se "ascunde" acolo, declanşând imediat durerile naşterii; practic, îl dă afară pe ''parazit'' :))).
Tripsina, în afara faptului că digeră celulele trofoblaste (placenta), mai face ceva: digeră proteina animală. Cu o dietă omnivoră, în care unii dintre noi trimit cantităţi mari de tripsină spre digestia alimentelor de trei ori pe zi şi mai au şi pancreasul slăbit, acesta nu produce tripsină suficientă nici pentru digestie, ... deci cum va mai putea distruge învelişul (placenta) cu care celulele canceroase s-au ascuns de sistemul imunitar?...... Acesta este motivul pentru care creşterile tumorale depind atât de mult de ''stilul de viaţă'' şi de obiceiurile alimentare.
Se pare că celulele canceroase au nevoie de zece (!!!) ani de divizări şi multiplicări, ca să poată fi observate cu aparatele medicilor şi pentru ca aceştia să pună diagnosticul "cancer în faza I". Dacă în aceşti zece ani ţinem câteva posturi în care să nu mâncăm, o perioadă, nimic de origine animală, toată tripsina disponibilă va merge şi va digera învelişul celulelor canceroase, care vor deveni astfel vizibile pentru globulele albe, iar acestea vor fi capabile să-şi îndeplinească rolul. După un post, Dumnezeu ne poate vindeca de cancer şi noi nici să nu ştim aceasta. 
Chimioterapia si radioterapia, ce fac???? Omoară celule canceroase!!!!! Fff bine, până aici.... Omoară, însă, şi celule sănătoase??!!!  Haideţi să trecem cu vederea aceasta...... Dar fiţi atenţi: ele PARALIZEAZĂ GLOBULELE ALBE!!!!!!!! Dupa prima şedinţă de chimioterapie acestea nu mai luptă, deci nu ne mai putem baza pe sistemul imunitar. Acum intră în scenă ''medicamentele'' lui Dumnezeu. În multe fructe şi legume există nişte ''coloranţi''. Aceşti coloranţi sunt, de fapt, nişte otrăvuri foarte puternice pentru celulele canceroase. Colorantul negru (resveratrolul) e cel mai potent, urmat de colorantul roşu şi de cel galben. 
Să vedem modul de funcţionare!!! ..... Celulele canceroase sunt foarte ineficiente în a-şi produce energia, întrucât o produc prin fermentaţie, deci au nevoie de mult zahăr ca să crească. Din 20 în 20 de minute, vom alimenta celulele canceroase cu acest zahăr. Dar consumând zahărul dintr-un fruct de culoare neagră, concomitent cu consumarea zahărului, celulele canceroase vor consuma şi resveratrolul şi vor muri pe capete. Primul lucru l-am făcut; mai avem de făcut încă două. Celula aceea canceroasă am distrus-o şi acum, în locul ei, e un lichid foarte toxic. Aceastî otravă trebuie scoasă cumva din organism. Aici intervine sistemul limfatic!! Există două alimente care pun în mişcare limfa: lămâia şi echinaceea. Consumul a 3-4 lămâi stoarse şi diluate cu apă, zilnic, şi a 2-3 linguriţe de pulbere de echinaceea vor asigura mişcarea sistemului limfatic, care va prelua lichidul acela foarte toxic şi îl va duce în ficat.
Ficatul amestecă această otrava cu bila şi o varsă în intestin, de acolo merge în colon şi aşteaptă să fie eliminată. Aici mai apare o problemă: deoarece colonul reabsoarbe apa, el va reabsorbi şi otrava şi o va reintroduce în ficat. Aceasta măreşte riscul de ciroză la ficat.
Soluţia salvatoare ar fi să forţăm cumva ficatul să îşi verse bila mult mai des şi apoi să scoatem imediat din intestine lichidul acela toxic. Clismele cu cafea, exact asta fac!!! Dacă bem cafeaua, aceasta stimulează rezervele de glicogen din ficat şi ne dă un boost de energie - stimulată!! -, dar dacă o folosim ca şi clismă, aceasta stimulează ficatul să îşi verse bila (cu toxinele rezultate din fostele celule canceroase), bila se amestecă cu cafeaua în intestin şi colon şi este eliminată imediat din organism.
Acesta este ciclul: 12 ore de flux continuu de resveratrol şi zahăr în sânge, apoi 12 ore de post (peste noapte), prin care înfometăm, până dimineaţa, celulele canceroase. Apa cu lamaie şi echinaceea duc - prin mişcarea limfei - otrăvurile în ficat, iar clismele cu cafea din oră în oră asigură eliminarea toxinelor cât mai repede posibil, nelăsându-le să se reabsoarbă.
Iar acum, în încheiere, o părere personală - dacă vreţi, o credinţă a mea -: TOT CEEA CE AM SCRIS PÂNĂ ACUM E INUTIL, DACĂ NU INTERVINE ÎNAINTE VINDECAREA SUFLETEASCĂ, EMOŢIONALĂ!!
..... După ce oamenii apelează la toţi doctorii, fac tot felul de chimioterapii - care, în sine însele, sunt pentru a omorî trupul - şi după ce le încearcă pe toate, abia atunci acceptă oferta lui Dumnezeu de vindecare, prin "medicamentele" Lui: pentru SUFLET - dragoste şi iertare, iar pentru TRUP - plante şi fructe vii. În multe cazuri, Dumnezeu râde.... râde în nas ştiinţei şi înţelepciunii omeneşti, iar binecuvântarile LUI (dacă omul alege să intre în ele*) sunt gata să funcţioneze şi să regenereze corpul atât de otrăvit de ură, invidie, neiertare, ............ stil de viaţă şi alimentaţie....... Dumnezeu vindecă sufletul ruinat...... şi salvează şi trupul - de multe ori, şi mai ruinat -, restaurând astfel mare parte a fiinţei umane........ Aici apare, însă, o problemă: El nu poate reface trupul, atâta timp cât nu reface sufletul, mai intâi (s-a demonstrat ştiinţific că emoţiile şi sentimentele negative acidifică sângele şi celulele, chiar dacă suntem pe o dietă 100% crudivoră) ....Aşa funcţionează planul Lui...... Când eu am mai mare încredere într-un om cu halat alb, decât în Creatorul Cerului şi al Pământului, ce dovadă mai mare de necredinţă în puterea LUI de a mă vindeca, pot avea?...... Aşa ne manifestăm necredinţa în Dumnezeu prin faptele noastre!! Mergem la un om şi "credem" că el poate înlătura sau tăia ''erorile'' lui Dumnezeu...Dacă ''medicamentele'' LUI şi intrarea în ascultare, prin accesarea binecuvântarilor Sale - pe care le-a lăsat acolo pentru noi încă de la întemeierea Pământului -, nu ne pot restaura şi vindeca... NIMIC ŞI NIMENI ALTCINEVA NU VA PUTEA!

Sursa:  http://anatolbasarab.blogspot.ro/

8 comentarii:

  1. Interesant,adevarat,scris pe intelesul tuturor.MULTUMIM !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    numele meu este Siti Aminah din Indonezia, vă rog să sugeram că toți cei de aici ar trebui să fie foarte atenți, deoarece există atât de mulți creditori falși de credite pe internet, dar aceștia sunt în continuare cei reali în compania de împrumuturi false. Am fost scammed de 4 împrumutatori diferite de împrumut, am pierdut o mulțime de bani pentru că am fost în căutarea unui împrumut de la compania lor. Aproape că am murit în acest proces pentru că am fost arestat de oameni pentru că am fost datori.

    Aproape am renunțat până când am cerut sfatul unui prieten care ma prezentat creditorului inițial al împrumutului și o companie foarte fiabilă care este mama Alicia Radu care a primit împrumutul meu de 800 de milioane rupia Indonezia în mai puțin de 24 de ore Fără presiune și într- rată scăzută a dobânzii de 2%. Am fost foarte surprins când mi-am verificat contul bancar și am constatat că suma împrumutului pe care am solicitat-o ​​a fost transferată în contul meu bancar fără nici o întârziere sau dezamăgire, așa că am promis că voi împărți vestea bună, astfel încât oamenii să poată obține un împrumut cu ușurință fără presiune Mama Alicia Radu

    Vreau să ai încredere în mama ta Alicia Radu, pentru că e foarte utilă în viața mea și în viața mea financiară. Trebuie să vă numărați foarte norocoși să aveți ocazia să citiți astăzi această mărturie. Deci, dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați mama Alicia Radu prin e-mail: (aliciaradu260@gmail.com)
    De asemenea, poți să mă contactezi prin e-mailul meu: (sitiaminah6749@gmail.com) dacă ai nevoie de informații despre cum am primit împrumutul de la mama Alicia Radu, ești foarte liber să mă contactezi și îți voi răspunde cu plăcere pentru că te poți ajuta altele după ce ați primit împrumutul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce poveste minunată și inspirată! M-am căsătorit timp de șapte ani fără copii, din cauza că soțul meu începe să se comporte ciudat, se întoarce acasă în ultima vreme și nu mai petrece timp cu mine și mă divorțează. Așa că am devenit foarte trist și am pierdut în viață pentru că doctorul mi-a spus că nu există nici o cale de a rămâne însărcinată, ceea ce face cu adevărat o viață mizerabilă pentru mine. până când am dat peste un prieten care mi-a povestit despre DR ODION de pe Internet, cum a ajutat o mulțime de femei cu aceste probleme similare pe care le trec, așa că l-am contactat la: (drodion60@yandex.com) și i-am explicat . el mi-a spus tot ce să le ofere înainte ca el să poată arunca o vrajă reunită pentru a aduce înapoi soțul meu pe care l-am făcut și a trimis o rugăciune puternică pe care am avut de spus la mijlocul nopții în timp ce arunca vraja iubirii. A fost un miracol, 24 de ore mai târziu singurul meu soț sa întors la mine și mi-a cerut scuze pentru tot ce mi-a făcut și mi-a spus că este pe deplin pregătit să mă susțină în orice lucru pe care îl vreau, i-am sunat repede pe DR ODION și i- continuând în acel moment și mi-a pregătit și mi-a trimis un medicament pe bază de plante, despre care a spus că va vindeca toate bolile sau infecțiile nedorite care mă împiedica să conceapă, apoi m-au instruit cum să o folosesc înainte de a mă întâlni cu soțul meu. Iată după ce am folosit aceste plante native și rădăcină, câteva săptămâni mai târziu am început să simt semne de sarcină peste tot, cu adevărat am rămas însărcinată tocmai am născut un băiețel la data de 1 a acestei luni. Vreau să las lumea întreagă să știe despre DR ODION pentru că mi-a salvat relația și că, de asemenea, mi-a dat copii pe care mi-o pot numi azi astăzi. Pentru orice femeie care crede că este imposibilă, aici este o ocazie pentru tine să zâmbești și să aduci fericirea familiei tale, contactând DR ODION prin e-mail pe adresa: (drodion60@yandex.com). sau WhatsApp-l prin +2349060503921 Într-adevăr, el este un Dumnezeu trimis să aducă înapoi iubitorii pierduți și să vă aducă fericirea ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce poveste minunată și inspirată! M-am căsătorit timp de șapte ani fără copii, din cauza că soțul meu începe să se comporte ciudat, se întoarce acasă în ultima vreme și nu mai petrece timp cu mine și mă divorțează. Așa că am devenit foarte trist și am pierdut în viață pentru că doctorul mi-a spus că nu există nici o cale de a rămâne însărcinată, ceea ce face cu adevărat o viață mizerabilă pentru mine. până când am dat peste un prieten care mi-a povestit despre DR ODION de pe Internet, cum a ajutat o mulțime de femei cu aceste probleme similare pe care le trec, așa că l-am contactat la: (drodion60@yandex.com) și i-am explicat . el mi-a spus tot ce să le ofere înainte ca el să poată arunca o vrajă reunită pentru a aduce înapoi soțul meu pe care l-am făcut și a trimis o rugăciune puternică pe care am avut de spus la mijlocul nopții în timp ce arunca vraja iubirii. A fost un miracol, 24 de ore mai târziu singurul meu soț sa întors la mine și mi-a cerut scuze pentru tot ce mi-a făcut și mi-a spus că este pe deplin pregătit să mă susțină în orice lucru pe care îl vreau, i-am sunat repede pe DR ODION și i- continuând în acel moment și mi-a pregătit și mi-a trimis un medicament pe bază de plante, despre care a spus că va vindeca toate bolile sau infecțiile nedorite care mă împiedica să conceapă, apoi m-au instruit cum să o folosesc înainte de a mă întâlni cu soțul meu. Iată după ce am folosit aceste plante native și rădăcină, câteva săptămâni mai târziu am început să simt semne de sarcină peste tot, cu adevărat am rămas însărcinată tocmai am născut un băiețel la data de 1 a acestei luni. Vreau să las lumea întreagă să știe despre DR ODION pentru că mi-a salvat relația și că, de asemenea, mi-a dat copii pe care mi-o pot numi azi astăzi. Pentru orice femeie care crede că este imposibilă, aici este o ocazie pentru tine să zâmbești și să aduci fericirea familiei tale, contactând DR ODION prin e-mail pe adresa: (drodion60@yandex.com). sau WhatsApp-l prin +2349060503921 Într-adevăr, el este un Dumnezeu trimis să aducă înapoi iubitorii pierduți și să vă aducă fericirea ...

    RăspundețiȘtergere
  5. BONJOUR
    le spectateur est ici pour partager mon témoignage sur la façon dont j'ai finalement rejoint le capot des Illuminati et suis devenu RICHE, CÉLÈBRE ET PUISSANT, j'ai fait de mon mieux pour devenir membre du capot mais j'ai été arnaqué plusieurs fois, avant de finalement tomber sur un témoignage sur le net alors j'ai contacté l'agent, j'avais tellement peur qu'il me demande beaucoup d'argent avant de pouvoir rejoindre le quartier mais à ma grande surprise il n'a demandé à acheter que les articles que j'ai fabriqués et aujourd'hui je suis si heureux de le dire au monde qui est riche et a pu construire de nombreuses entreprises avec tout cela, j'ai la somme de 20 millions de dollars sur mon compte personnel et je suis également connu dans le monde entier pour les affaires qui m'ont été confiées par les Illuminati et qui ont aussi la le pouvoir de faire ce que je veux ... je sais que beaucoup de gens peuvent être sur mon chemin et demander de l'aide ici est leur
    email officiel: illuminatibrotherhood5555@gmail.com
    WhatsApp +3197005032123
    www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati
    Méfiez-vous des escrocs et vous devez être âgé de plus de 18 ans.

    RăspundețiȘtergere
  6. GET OUT OF FINANCIAL MESS WITH THE HELP OF drbenjaminfinance@gmail.com

    I have been in financial mess for the past months, I’m a single mum with kids to look after. My name is REBECCA MICHAELSON, and am from Ridley Park, Pennsylvania. A couple of weeks ago My friend visited me and along our discussion she told me about DR BENJAMIN OWEN FINANCE of (drbenjaminfinance@gmail.com); that he can help me out of my financial situation, I never believed cause I have spend so much money on different loan lenders who did nothing other than running away with my money. She advised, I gave it a try because she and some of her colleagues were rescued too by this Godsent lender with loans to revive their dying businesses and paying off bills. so I mailed him and explain all about my financial situation and therefore took me through the loan process which was very brief and easy.. After that my loan application worth $78,000.00USD was granted, all i did was to follow the processing and be cooperative and today I am a proud business owner sharing the testimony of God-sent Lender. You can as well reach him through the Company WhatsApp +19292227023 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    RăspundețiȘtergere