miercuri, 14 mai 2014

Toata Puterea e pusa in Mine






Toata Puterea este pusa in mine. Si in tine. Si in ceilalti. De fapt, in fiecare dintre noi toti.
Si desi, dupa cat se scrie si se vorbeste ai crede ca toata lumea stie si isi asuma, nu e chiar asa.
Puterea toata e pusa in Mine.
Asa a fost, asa a ramas, dar am uitat. Si apoi, am fost convins ca nu e asa.
Si am ajuns sa cred ca Puterea mea era oriunde, dar numai la mine, nu.
Si chiar cand am inteles ca totul e in mine, am crezut, dar in spate, undeva, era o frica.
Eul sustinea frica si o denumea aroganta. Apoi i-a zis : frica de Dumnezeu.
Si cand colo, era lipsa constientei propriei valori.
Si am tot cautat, pe toate caile, Comoara .
Si uite : Eu Sunt Comoara.
Dumnezeu e ca Soarele : lumineaza pe toata lumea la fel.
Asa ca si eu, afirm cu Incredere si stiu ca Puterea mea personala este in mine.
Cand am dat drumul trecutului, si asta nu a fost deloc usor, si am renuntat la orice sentiment de vinovatie, totul a devenit mai simplu, si fara nici un dubiu mai amuzant.
Miraculos in toate aspectele.
Cand te gandesti cum stam prinsi in capcanele mintii, unde ne vedem pe noi vinovati, sau ii vedem pe ceilalti vinovati, dar in orice caz, victime ale acestei lumi, iti vine sa crezi ca ne e mai usor sa mergem in maini decat pe propriile picioare.
Totul e atat de rasturnat, si noi gasim ca e normal.
Toata Puterea este pusa in Mine.
Si ea straluceste de cate ori accept asta. Si respir si ii permit sa imi arate drumul.
Nu suntem doi, in mine.
E doar Puterea. Iar ea se manifesta prin acest trup.
Si daca nu as sti, as zice ca uneori trupul e condus de o parte a mintii, virusata, bolnava, ego.
Totusi, trupul chiar e condus de Putere.
O am, o respir, o recunosc. Sunt eu.
Cine sa fie altcineva ?
Si e chiar simplu. Nu ?
Si pentru ca toata Puterea e in mine, am Incredere totala, ca oricate incercari, manipulari, programe vor incerca sa ma tina sau sa ma atraga in iluzie, Puterea care e Adevarul a ceea ce sunt, ma elibereaza.
Pentru ca deja a facut-o.



https://www.youtube.com/watch?v=5mnX03n0mNw
  
Preluat de pe blogul http://daniilgaucan.wordpress.com/ 

   Drum Drept Spre Lumina!

Sursa:  http://burebista2012.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu