miercuri, 8 ianuarie 2014

Carte gratis pentru toata lumea - Radu Mihai Crisan, SILUETA SI SANATATE,

Am primit urmatorul mail, care mi-a fost trimis de d-na Izabelle Popescu;

"Buna ziua,
 
Cu admiratie pentru activitatea Site-ului Dumneavoastra de difuzare a culturii pe Internet, VA DONEZ, spre postare pe site,  fisierul PDF continand textul integral al cartii: Radu Mihai Crisan, SILUETA SI SANATATE,  Editura Tibo, Bucuresti, 2013, ISBN 978-606-8521-008.
 
Conform stipulatiei expres consemnate pe chiar pagina a doua a cartii (sub caseta dreptunghiulara de Descriere CIP),difuzarea acestei lucrari este neingradita si gratuita.
 
Gasiti fisierul ca atasament la prezentul mesaj.
 
 
Va multumesc.
O zi frumoasa!
 
Cu consideratie, 
Izabelle Popescu"


Datorita unor anumite limitari ale platformei blogger, nu am putut sa postez decat formatul on-line. Cine doreste formatul pdf, poate sa imi scrie pe adresa sfatuitoarea@gmail.com si eu ii voi trimite cartea in format pdf.

Multumesc din suflet cititoarei noastre pentru gestul plin de iubire si bunatate!

Dumnezeu sa ii daruiasca armonie si prosperitate!






fullscreen
Author: Radu Mihai Crisan
Keywords: silueta de vissanatate de fier
Language: Romanian
Collection: opensource



PDF



Un comentariu: