miercuri, 27 noiembrie 2013

VINDECAREA PRIN GÂNDIRE (2)

De la VALERIU POPA
 
 Boli cu litera A:                                                                   * Abcese 
CMP(cauza mentală a problemei): Ganduri efervescente (agitate) la adresa ranirilor. Slabiciuni si razbunare.
N.M.G. (noul model de gandire): ”Permit gandurilor mele sa fie libere. Trecutul s-a dus. Sunt in pace si in armonie neîncetat”.
* Accidente 
CMP: Incapacitate de a vorbi despre si pentru sine. Revoltă impotriva autoritatii Divine.. Credinta in violenta. 
N.M.G.: ”Eliberez din mine modelul care mi-a creat aceasta problema. Sunt in pace si in armonie neincetat. Merită sa fac asta pentru mine.” 
* A c n e e
C.M.P: Neacceptarea sinelui. Iti displace propria persoana 
N.M.G. : ”Sunt o expresie Divina a vietii. Ma iubesc si ma accept asa cum sunt in clipa de fata.” 
 

* Adenoidita (polipi) 
C.M.P. : Discutii in familie, controverse. Copilul nu se simte binevenit (simte intr-un fel ca e nedorit). 
N.M.G. : ”Acest copil este dorit, binevenit si iubit profund” 
 
* Boala lui Addison 
C.M.P.  : Malnutritie emotională severă. Mânie la adresa sinelui. 
N.M.G. : ”Am grijă cu toata dragostea de corpul meu, de mintea mea si de emotiile mele. 
 
* Alcoolism 
C.M.P. : “La ce bun ?” Sentimentul inutilitătii, vinovatiei, nepotrivirii. Respingerea sinelui. 
N.M.G. : ”Traiesc in prezent. Fiecare moment este nou. Imi cunosc propria valoare. Ma iubesc si ma aprob.” 
 
* Alergii 
C.M.P. : “La cine esti tu alergic ? “ Iti respingi propria putere. 
NMG. : ”Lumea este sigura si prietenoasa. Sunt in siguranta. Imi traiesc viata in pace.” 
 
* Boala Alzheimer 
C.M.P. : O dorinta de a parasi planeta. Incapacitatea de a infrunta si accepta viata asa cum e. 
N.M.G.: ”Totul se petrece intr-o perfecta ordine spatiu-timp. De fiecare data se desfasoara actiunea dreapta a Divinitatii. Iert si eliberez trecutul.” 
 
* Amnezie 
C.M.P.: Teama. Frica de viata. Incapacitatea de a “sta singur pe picioarele tale”. 
N.M.G.: Inteligenta, curajul si valoarea personala sunt intotdeauna prezente. Viata este sigura.” 
 
* Anemie 
C.M.P.: Atitudinea “Da, dar…”. Lipsa bucuriei. Teama de viata. Sentimentul de a nu fi suficient de bun. 
N.M.G. :”Ma simt in siguranta experimentand bucuria in toate domeniile vietii. Iubesc viata”. 
* Anorexie 
C.M.P. : Refuzul propriei vieti. Frica extrema, ura fata de sine si respingere. 
N.M.G.: ”Este bine sa fiu eu. Sunt minunat exact asa cum sunt. Aleg sa trăiesc. Aleg bucuria si mă accept” 
N.M.G.:: ”Sunt o expresie Divina a vietii. Ma iubesc si ma accept asa cum sunt in clipa de fata. ”
 
* Anus, hemoroizi 
C.M.P. :    Mânie in relatiile ce nu doresti sa le eliberezi. 
N.M.G.: ”Ma eliberez cu usurintă de ceea ce nu mai am nevoie in viata”. 
 
* Abcese ale anusului, fistule. 
C.M.P. : Eliberarea incompleta de “vechituri”. Pastrez resturi ale trecutului. 
N.M.G.: ”Iubirea este cea cu ajutorul careia ma eliberez total de trecut. Sunt liber. Sunt iubire”. 
 
* Sângerări anorectale 
C.M.P. : Mânie si frustrare. 
N.M.G. : ”Am incredere in procesul vietii. In viata mea se desfăsoară doar actiunea dreapta si buna.” 
 
* Prurit in zona anala 
C.M.P. : Vinovatie din trecut. Remuscari.
N.M.G. : ”Ma iert pe mine insumi cu iubire. Sunt liber.” 
 
* Dureri in zona anala 
C.M.P. : Vinovatie. Dorinta de pedepsire. “Nu sunt suficient de bun”
N.M.G: ”Trecutul s-a dus. In prezent, ma iubesc si ma aprob”. 
* Anxietate
 
C.M.P. : Neîncredere in fluxul si procesul vietii.
N.M.G. : ”Ma iubesc si ma aprob. Am incredere in viata. Sunt in siguranta.” 
 
* Apatie 
C.M.P. : Rezistență la sentimente. Teama. Innăbușirea sinelui. 
N.M.G.: ”Ma simt in siguranta. Ma deschid vietii. Doresc sa experimentez viata. ”
 
* Apendicita 
C.M.P. : Frica. Teama de viata, blocand curgerea binelui. 
N.M.G.:”Sunt in siguranta si las viata sa curga cu bucurie.„ 
 
* Apetit excesiv 

C.M.P. : Teama. Nevoie de protectie. Judecarea emotiilor. 
N.M.G.:”Sunt in siguranta. Este bine sa simti. Sentimentele mele sunt normale si acceptabile. ”
 
* Apetit pierdut 
C.M.P.: : Teama. Protejarea sinelui. Neîncredere in viata. 
N.M.G :” Ma iubesc si ma aprob. Sunt in siguranta. Viata e sigura si plina de bucurie.” 
 
* Artere (afectiuni) 
C.M.P. : Se blocheaza transportarea bucuriei vietii.
N.M.G.:” Sunt plin de bucurie. Aceasta curge prin mine cu fiecare bataie a inimii mele.” 
 
* Ateroscleroza 
C.M.P. : Rezistență. Tensiune. Vederi inguste. Refuzul de a vedea binele. 
N.M.G.:” Sunt complet deschis catre viata si bucurie. Aleg sa privesc si sa inteleg totul cu dragoste” 
 
* Artrita 
C.M.P. : Te simti neiubit. Criticism. Resentimente. 
N.M.G.:” Eu sunt dragoste. Aleg acum sa ma iubesc si sa ma aprob. Ii privesc pe ceilaltixcu dragoste.” 
 
* Asfixie (insuficienta respiratorie acuta) 
C.M.P. : Teama. Neîncredere in procesul vietii. Prizonier in trecut in copilarie. 
N.M.G.: ”Este bine pentru mine sa cresc, sa ma maturizez. Lumea este sigura. Eu sunt in siguranta.”
 
* Astm 
C.M.P. : Iubire innabusita. Incapacitate de a respira pentru sine. Se simte sufocat. Innabusirea plânsului.
N.M.G.: ”Este sigur acum, pentru mine, sa preiau raspunderea propriei mele vieti. Aleg libertatea.” 
 
* Astm la copii 
C.M.P. : Teama de viata. Refuzul de a fi aici. 
N.M.G. : ”Acest copil este in siguranta si iubit. El este binevenit si ingrijit cu duiosie.” 
 
* Afectiuni incurabile 
C.M.P. : Nu poate fi vindecat prin metode externe. Trebuie mers in adancul fiintei pentru a declansa vindecarea. A venit de nicaieri si se va duce, de asemenea nicaieri. 
N.M.G.: ”Zilnic se intampla minuni. Merg in interiorul fiintei mele pentru a dizolva sabloanele, modelele ce au creat suferinta si ACUM accept vindecarea si ajutorul Divin. ”
 
* Amenoree 
C.M.P. : Nu vrei sa fii femeie. Nu iti place propria persoana.
N.M.G.: ”Imi gasesc bucuria in cine sunt. Sunt o frumoasa expresie a vietii, curg perfect tot timpul.” 
 
* Artrita reumatoida 
C.M.P. : Criticism profund al autoritatii. Se simte lasat deoparte.
N.M.G.: ”Sunt singura mea autoritate. Ma iubesc si ma aprob. Viata este buna. ”
 
* Arsuri 
C.M.P. : Manie. Ardere. Furie.
N.M.G.: ”Creez numai pace si armonie in mine si in jurul meu. ”
 
* Atac vasovagal 
C.M.P. : Teama. Lipsa de cooperare. Intunecare. 
N.M.G. : ”Am taria, puterea si cunostintele de a ma descurca in toate problemele vietii. ”
 
* Articulatie mandibulara (afectiuni) 
C.M.P. : Suparare. Resentimente. Dorinta de razbunare.
N.M.G. : ”Doresc sa schimb tot ce in mine a creat aceasta situatie. Ma iubesc si ma aprob. Sunt in siguranta.” 
 
* Articulatii (afectiuni)
 
C.M.P. : Imposibilitatea de a schimba directia cu usurinta in viata.
N.M.G. : ”Eu curg cu usurinta odata cu schimbarea. Viata mea este ghidata Divin si intotdeauna merg in aceeasi directie.” 
 
* Articulatie pumn (afectiuni) 
C.M.P. : Imposibitate de miscare cu usurinta in tot ceea ce faci.
N.M.G.:”Ma descurc cu usurinta si bucurie in experientele mele de viata. ”
 
* Avort spontan 
C.M.P. : Teama. Frica de viitor. Nu acum. Mai tarziu. Planificare nepotrivita. 
N.M.G.: ”Actiunea Divina justa se manifesta intotdeauna in viata mea. Ma iubesc si ma aprob. Totul este bine. Comunic cu iubire cu tot ceea ce ma inconjoara.” 
 
* Amigdalita 
C.M.P. : Teama. Emotii reprimate. Creativitate rigida. 
N.M.G.: ”Tot ceea ce este bun si bine curge acum liber in jurul meu. Ideile Divine seexprima prin mine. Sunt in pace.” 
 
* Abces periamigdalian 
C.M.P. : Credinta puternica de a nu putea vorbi pentru sine. Necesitatea cererii unui ajutor. 
N.M.G.: ”Este dreptul meu din nastere sa-mi satisfac necesitatile. Acum doresc, cer si primesc cu iubire si cu usurinta. ”
 
* Atac apoplexie 
C.M.P. : Fuga de familie, de sine si de viata.
N.M.G.: ”In Univers ma simt acasa. Sunt inteles si sunt in siguranta. ”
 
* Accident cerebro-vascular 
C.M.P. : Renuntare. Rezistență. Mai bine mor decat sa ma schimb. Respingerea vietii.
N.M.G.: ”Viata este schimbare, ma adaptez usor la nou. Accept viata trecută, prezentă siviitoare. ”
 
* Afte 
C.M.P. : Furie față de actiuni gresite.
N.M.G. : ”Cu iubire, imi accept deciziile, stiind ca sunt liber si ma schimb. Sunt in siguranță.” 

SURSA: http://www.scribd.co
 
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu