sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Doreen Virtue: Top 5 lectii de iubire si vindecare pe care le-am invatat de la ingeri


Ingerii m-au invatat sa... Iata care sunt cele 5 lectii pe care Doreen Virtue le-a invatat de la ingeri!


Doreen Virtue este fondatoarea terapiei cu ingeri, un tip de terapie new age ce promoveaza ideea conform careia comunicarea cu ingerii poate aduce vindecarea. Virtue a scris peste 50 de carti, multe dintre acestea avand ca tema centrala ingerii si puterea lor vindecatoare.
In cartile sale, dar si pe site-ul sau oficial, Doreen Virtue ne face cunoscute 10 lectii pe care aceasta le-a invatat prin intermediul ingerilor si care i-au schimbat viata. Lectiile, exact in forma in care au fost prezentate de Doreen, s-au transformat rapid in viral si au fost preluate de numeroase site-uri si bloguri. Va prezentam 5 dintre ele si va invitam sa le cititi pe toate 10 pewww.angeltherapy.com, site-ul oficial al autoarei:

1. Traieste in integritate.

Ingerii mi-au spus: “Petrece-ti timpul facand activitati care se potrivesc intentiilor tale cele mai inalte. Renunta la lucrurile pe care intuitia ta te indeamna sa le abandonezi. Fie acele lucruri se vor vindeca pentru a te putea bucura de ele, fie activitatea va pica de la sine.” 
Ingerii m-au indemnat sa am incredere in inima mea. M-au asigurat ca o sa fiu in siguranta daca resping munca care nu se potrivea cu adevaratele mele intentii. Am descoperit repede ca ingerii aveau dreptate.


2. Nu exista decat "ACUM".

“Esti complet si intreg acum. Nu privi doar asupra a ceea ce iti aduce maine – acest lucru implica ca esti imperfect sau ca iti lipseste ceva acum si ca vei fi complet cand ceva exterior va vine in viata ta in viitor.”
Cand ingerii au spus asta, am realizat ca traiam pentru viitor. Ma concentram asupra a ceea ce imi putea aduce ziua de maine in loc sa ma concentrez asupra binecuvantarilor prezente. Acum, fac in fiecare noapte in mintea mea o lista cu lucrurile pentru care sunt recunoscatoare.


3. Toate conflictele sunt in interiorul mintii tale.

“Toate conflictele pe care le vezi sau le experimentezi in lumea exterioara sunt o proiectie a egoului tau. In realitate, lumea este totalmente in pace si tu iti proiectezi frica de pace asupra lumii. Tu nu vrei sa iti rezolvi conflictul interior, insa vrei sa fugi de el. Asa ca il proiectezi asupra altor oameni si crezi ca ei sunt cei care cauzeaza disconfortul. Ceilalti oameni sunt neutri, table goale si tu le colorezi cu propriul tau sens, cu propriile definitii. Reactionezi apoi de parca aceste colorari si definitii ar fi reale. Iar acesti oameni , in consecinta, te vor trata in in felul in care te-ai fi asteptat, implinindu-ti propria profetie.”

Cand ingerii mi-au explicat asta, am realizat cat de des am permis fricii sa creeze momente nefericite pentru mine. Insa intotdeauna am avut puterea de a alege gandurile si sentimentele pe care eu le-am atribuit tuturor situatiilor.
Foto homepage: Inger, Terapie ingeri via Shutterstock
Foto int: Inger pictat via Shutterstock

4. Purifica-ti dieta.

“Hrana are o anumita vibratie si tu vrei sa vibrezi la fel de inalt si gingas ca frecventa la care vrei sa ajungi. Opteaza pentru o dieta cu fructe proaspete si legumenuci si cereale integrale, care au cele mai inalte frecvente vibrationale. Evita carnea, lactatele, alcoolul, zaharul, ciocolata si cafeina, care au cele mai scazute vibratii. Si aminteste-ti ca esenta tuturor alimentelor pe care le consumi te afecteaza la mult timp dupa ce mancarea a fost digerata.”
In momentul in care ingerii mi-au aratat cea de-a patra lectie, dieta mea era deja destul de sanatoasa. Am renuntat la carnuri, pasari de curte si alcool. Cu toate acestea, tot era loc pentru imbunatatire asa ca am urmat sfatul ingerului meu pazitor si am adoptat o abordare alimentara vegana. Imbunatatirea energiei si a perspectivelor mele a fost drastica si imediata! In loc sa simt ca imi lipseste ceva, alegerea unei alimentatii mai sanatoase a venit usor si natural.

5. Nu judeca.

“A-i judeca pe ceilalti este o modalitate de a te proteja pe tine insuti, tinandu-i departe de tine astfel incat sa nu te apropii de ei si sa fii ranit. Insa ti-am spus ca nu trebuie sa te gandesti la siguranta ta. Tu esti in siguranta si un tipar de gandire ce se bazeaza pe ingrijorarea coplesitoare poate aduce in viata ta chiar lucrul de care te temi.”
Ingerii mi-au explicat ca atragem spre noi lucrurile la care ne gandim. Daca ne gandim in mod obsesiv la un pericol fizic sau emotional, cream un climat in care cele mai rele frici ale mele devin realitate. Prin practica, am inceput sa observ momentele in care i-am judecat pe alti oameni. Am inceput sa-mi eliberez fricile catre ingeri si am simtit ca obiceiurile mele de a judeca dispar in mod treptat.

by Doreen Virtue, www.angeltherapy.com
Sursa: Garbo.r


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu