marți, 8 octombrie 2013

Un dar pentru o inima mare

RUGACIUNE
Doamne…
Ajută-mă să le pot spune celor puternici adevărul în faţă.
Să nu mint… doar pentru a câştiga aplauzele celor slabi.
Dacă îmi dai noroc… nu-mi lua fericirea.
Dacă îmi dai putere… nu-mi lua raţiunea.
Dacă îmi dai succes… nu mă lipsi de umilinţă.
Iar dacă îmi dai umilinţă… nu-mi lua demnitatea.
Ajută-mă ca întotdeauna să văd şi reversul medaliei.
Nu mă lăsa să-i învinovăţesc pe ceilalţi pentru că nu gândesc ca mine.
Învaţă-mă să iubesc oamenii ca pe mine însămi.
Învaţă-mă să mă judec ca pe restul.
Nu mă lăsa să alunec în orgoliu… şi nici în disperare sau eşec.
Mai bine aminteşte-mi că eşecul… este experienţa care precede triumful.
Învaţă-mă că în ciuda suferinţei… să merg înainte.
Învaţă-mă că în ciuda deceptiilor… să nu-mi pierd încrederea.
Învaţă-mă că A IERTA, este cel mai important lucru pentru cel puternic… şi că răzbunarea este semnul primitiv al celui slab.
Dacă îmi iei norocul… lasă-mi puterea de a trece peste eşec.
Dacă eu am greşit cuiva… dă-mi curaj să-mi cer iertare.
Dacă cineva mi-ar greşi mie… dă-mi curaj să-l iert.
Doamne,  dacă eu te uit pe tine… 
Tu… să nu mă uiţi pe mine!
SURSA INTERNET











Sursa: primit pe mail

Multumiri MB

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu