joi, 10 octombrie 2013

Toti vom lua "o bucata" de schimbare, de renastere, dar noi vom fi "lipsiti de entuziasm" si pusi pe cearta. - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea





AVERTISMENT! Acest mesaj nu trebuie citit de cei care sunt influentabili, pentru ca va contine informatii care pot dauna celor labili psihic. 


Traim de ceva vreme sub influenta unor energii atat de intense si de amestecate, incat nu mai stim ce este cu noi si de unde vin. Unii au insomnii, altii sunt obositi o perioada mare de timp, altii au palpitatii sau dureri de inima, altii ameteli, altii s-au trezit cu suferinte ciudate, in zone ciudate, de nu isi pot explica ce si de la ce au aparut. 
Dupa cum v-am mai spus, totul se intampla acum cu voie divina si face parte din planul divin, chiar daca aceste influente sunt si vin din partea negativa.  Aceste incercari si energii au scopul de a ne ajuta sa capatam informatii si capacitati nebanuite, menite sa ne ajute sa evoluam si sa ne implinim misiunile divine. 
De ceva vreme, am niste simtaminte nu tocmai frumoase referitoare la evenimentele care se vor abate asupra tarii noastre si asupra planetei. Ele vin si cumva se plieaza foarte bine pe viziunile, pe care le-am avut anii trecuti. Am tot cerut calauzire Ingerilor mei dragi, pentru a ma invata, cum sa va fac cunoscut ceea ce simt eu. 

Azi am avut o viziune extraordinara si oarecum uimitoare. Am vazut un fel de faleza foarte inalta, din care se prabuseau bucati. Pe aceasta faleza erau si niste oameni, dar nu foarte multi. Unii dintre ei cadeau odata cu bucatile de faleza. Interesant este ca, sub un strat foarte mare de pamant, se afla un fel de peste, de balena mare, foarte mare, care iesea la iveala odata cu prabusirea bucatilor din faleza. Din aceasta balena, oamenii luau cu furculita cate o bucata mai mica sau mai mare, cine dorea. Erau si oameni ca nu voiau. 
Sincer, a trebuit sa incerc sa inteleg foarte bine mesajul viziunii mele. Am cautat in dictionarul de vise, caci nu stiam exact ce anume inseamna balena. Iata ce am gasit:

"Balena este aşadar simbolul locului şi timpului necesar unei schimbări interioare profunde. Ea mai sugerează protecţia, adăpostul, "pântecele" liniştitor în care se pot reface forţele. De aici, ideea că balena este o imagine maternală. Pe de altă parte, această coborâre într-un loc necunoscut evocă de asemenea mormântul, trecerea printr-un anume fel de moarte pentru a accede la o nouă renaştere"( sursa: http://www.vise.ro/dictionar/39-b/18783-balena)

Mai trebuie adaugat, ca furculita inseamna :

"cine visează că foloseşte furculiţa la masă, în realitate este lipsit de entuziasm şi caută cearta" ( http://www.vise.ro/dictionar/43-f/20566-furculita)

Am cautat in dictionarul de vise, caci Ghizii mei spirituali, daca nu imi dau mesajul direct, mi-l transmit codificat, cu simboluri din vise, desi nu primesc mesajele in somn, ci treaza. 

Deci, dragii mei, se pare ca omenirea va trece prin transformari majore. Toti vom lua "o bucata" de schimbare, de renastere, dar noi vom fi "lipsiti de entuziasm" si pusi pe cearta. Unii o vor refuza.  Aceste transformari sunt aduse de niste evenimente prin care vom trece cu totii. Nu vreau sa va sperii, dar va spun ca, cu cat va veti deschide mai mult catre Dumnezeu si veti renunta la liberul arbitru, cu atat mai usor veti trece prin aceste evenimente. 
Vor fi atat de ciudate si de neinteles in prima faza, ca pe multi ii va apuca frica, ceea ce nu este recomandat. Orice s-ar intampla, oriunde v-ati afla, luati-va familia in brate si rugati-va! Rugati-va lui Dumnezeu si cereti ajutorul Ingerilor, pentru ca doar ei va pot proteja si va pot ajuta sa treceti prin si de orice. Ganditi-va ca dupa tot felul de calamitati, ati auzit si ati vazut oameni care au supravietuit miraculos si aproape toti au marturisit, ca s-au rugat mult si ca forte nevazute i-au ajutat si i-au protejat. 

Perioada 19 -29 noiembrie este o perioada critica, care face parte din planul astral de schimbari.  Nu pot sa va spun cu certitudine ce si cum se va intampla, dar 29 noiembrie este o zi insemnata. Atunci se intampla multe in planul energetic si nu este exclus sa asistam si la un eveniment tectonic insemnat. 
Cometa Ison va avea o influenta foarte mare in aceasta perioada.      (http://sfatuitoarea.blogspot.ro/2013/10/teoria-conspiratiei-ison-o-simpla.html)

Gaura neagra din centru galaxiei (http://sfatuitoarea.blogspot.ro/2013/09/gaura-neagra-din-centrul-galaxiei.html) nu va trece nici ea fara sa ne influenteze.

Americanii se pare ca se pregatesc asiduu pentru acea perioada.

Nu vreau sa panichez pe nimeni, dar eu sunt de parere ca trebuie sa stim ce ne asteapta si sa ne pregatim macar sufleteste, daca nu si material. De aceea am si pus avertismentul la inceput, pentru a avertiza pe cei care nu vor sa afle si care s-ar putea speria.

Daca luam in considerare ca Nostradamus face referire la anul 7 si ca 2014 este exact un an 7, atunci ar trebui sa ne gandim serios ca avem toate sansele sa trecem prin ceva asemanator unei glaciatiuni, ca un razboi insemnat va incepe, ca eruptiile vulcanice se vor intensifica, ca se  poate produce o reasezare a scoartei planetei si deci cutremurele se vor intensifica si ca numar si ca intensitate, iar furtunile magnetice ne pot avaria si aparatele si retelele electrice, dar si campurile noastre proprii si pe cel al Pamantului, ca nivelul apelor va creste.

In incheiere, sa nu uitam ca mesajul Ingerilor a fost cat se poate de clar: 
DE  NOI DEPINDE CAT DE MARE VA FI BUCATA DE SCHIMBARE SI DE RENASTERE, PE CARE O VOM LUA SI SA RENUNTAM LA LIPSA DE ENTUZIASM SI CEARTA IN CARE NE DUCEM VIATA CEI MAI MULTI DIN NOI!



Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti!


Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in seara aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu