duminică, 27 octombrie 2013

Suntem puternic atacati la nivel energetic - MESAJ SFATUITOAREA






Dragii mei, dupa cum v-am comunicat intr-un mesaj anterior, suntem supusi atacurilor energetice venite din mai multe parti. In urma exploziilor solare, suntem bombardati cu energii din ce in ce mai diferite si mai puternice.
Noaptea trecuta am fost supusi unui atac foarte intens energetic. Eu m-am trezit de vreo 3 ori si ameteam atat de tare, incat abia am reusit sa ma ridic din pat si sa merg prin casa. Dimineata aveam aceeasi stare si ea a trecut abia spre seara.
PE cerul orasului meu am vazut avioanele care isi faceau treaba foarte „harnicute”, albindu-l cu chemtrails.

Saptamna trecuta au fost mai multe atacuri de acest fel. Toate sunt menite,unele, sa ne ”linisteasca” si sa ne faca sa stam in case, pe de o parte, altele, sa ne agite si sa ne faca sa fim usor manipulati de unii sau de altii, pe de alta parte.

Se duce o lupta acerba pentru Romania, o lupta teritoriala, o lupta economica, o lupta spirituala. Se pare ca din mai multe parti, cu mai multe tipuri de interese, se duc lupte in planul invizibil, iar ceea ce noi vedem este doar varful icebergului.

Daca simtiti energii care nu sunt ale voastre, manifestari care nu va apartin, idei, depresii sau orice vi se pare ciudat, folositi metodele de protectie pe care le cunoasteti, dar mai ales plecati in natura, caci ea va va proteja. Acolo efectele sunt mult diminuate si nu in ultimul rand, cereti ajutorul si indrumarea Ingerilor. Ei va vor sfatui si va vor calauzi pentru a trece cat mai usor prin aceste incercari.

Pregatiti-va pentru perioada cand internetul nu va mai putea fi folosit, fie din cauza perturbatiilor geomagntice venite din Univers sau de la Soare, fie de la diversele inventii umane, ca se numesc Haarp sau arme psihotronice sau mai stiu ce inventii necurate.

Nu lasati frica si depresia sa puna stapinire pe voi. Ganditi-va ca Dumnezeu nu vrea raul nimanui. Cu credinta si incredere si sufletul plin de iubire, vom trece prin toate.


Dumnezeu sa ne binecuvanteze si Ingerii Lui sa ne ajute sa trecem cu bine prin aceasta perioada!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu