luni, 28 octombrie 2013

Masiv OZN filmat de catre astronomul apropierea Lunii

Astronomul rus Alexander Leushkanov a lansat filmul despre un posibil OZN filmat langa Luna.  "Sunt cu adevărat șocat"  a spus Alexander.

Alexander Leushkanov   se referă:
"Filmam Luna de la observatorul meu, când deodată un corp alungit întuneric a intrat în cadru."
"M-am gândit in prima faza, ca a fost un nor de fum sau de murdărie , dar după verificarea camerei si obiectivului, mi-am dat seama , că a fost într-adevăr un obiect de pe cer . "
"Eu Sunt cu adevărat șocat ", a spus Alexandru ....
"Am studiat  obiecte cerești  pentru zeci de ani, dar nu-mi pot imagina ce este acest obiect. "





















Din moment ce această poveste a fost a publicata, multi alti astronomii au declarat ca au vazut un obiect similar  pe cerul Moscovei.


OZN a fost văzut în jurul apusului de soare, și părea să strălucească, atunci cand s-a mutat încet pe cer.

Editor Nota:

Acest obiect ar putea fi o creatură vie, foarte similar cu jeleu de pește și OZN-uri Tether adesea observate in fotografiile și înregistrări NASA  . 



Dacă te uiți atent la  în versiunea mărită de mai jos, obiectul pare să se răsucească și să se întoarcă în timp ce trece. 




Factorii atmosferici trebuie să fie luati în considerare, desigur, dar personal cred că acest obiect ar putea fi un organism străin, mai degrabă decât o navă, dar orice ar fi, mare est!. 

Ce crezi că sa este? 

Urmariti inregistrarea video aici:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu