luni, 7 octombrie 2013

Iubirea ca o perla

Caut iubirea de cand ma stiu, am gasit-o in jurul meu in diferite forme si imi dau seama ca am fost norocoasa, pentru ca inima mea nu a impietrit din cauza suferintei, dimpotriva m-am intarit asemenea scoicilor care daruiesc perlele prin durerea pricinuita de un fir de nisip. Iubesc natura, ador ca vantul sa imi mangaie parul, florile sa imi parfumeze aerul pe care il respir, iar apa sa imi spele picioarele. Florile campului, au fost buchetele daruite de Dumnezeu, in lipsa printului meu care mi-ar fi daruit trandafiri. El nu a venit inca, dar inca il astept, pentru ca imi doresc o iubire curata, fara tradare, fara lacrimi de suferinta.Stiu ca intr-o zi va bate la usa inimii mele si voi deschide pentru ca sunt romantica si cred in iubirea care dainuie pana la moarte. 


Din pacate, multi nu mai au timp sa descopere iubirea adevarata, alearga dupa aventuri, desi pentru o clipa se cred impliniti, dar nu e asa. O iubire sincera dureaza toata viata, nu se indoaie in bataia vantului, nu moare din cauza diferitelor greutati care apar in calea ei.



Cine e inteligent va sti sa pretuiasca iubirea ca o perla rara, unica, astept cu rabdare pe cel care imi este destinat.Image


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu