marți, 29 octombrie 2013

DATA POSIBILA A VIITORULUI CUTREMUR - MESAJ SFATUITOAREA TRANSMIS DE INGERI


AVERTISMENT! Acest mesaj nu trebuie citit de cei care sunt influentabili, pentru ca va contine informatii care pot dauna celor labili psihic!





Dragii mei, 
Ieri am primit un mesaj, care m-a uimit si in acelasi timp m-a pus intr-o situatie ciudata. Cum legatura mea cu Ingerii a devenit permanenta, nu mai este nevoie sa meditiez pentru a primi mesaje de la ei. De dimineata, am primit de la ei urmatorul mesaj:

"27 noiembrie 2013, 7,2, Vrancea, unda merge spre Basarabia!"
Va dati seama ca am inteles ce reprezenta. Mi-am zis ca nu am inteles eu bine si am cerut confirmare. Mesajul s-a repetat identic. 

Initial nu am vrut sa-l fac cunoscut, pentru a nu creea panica, mai ales ca intr-un mesaj anterior dadusem avertizare pentru in jurul datei de 29 noiembrie 2013, dar azi, am primit semne, ca trebuie sa il fac cunoscut si mai ales, de ce trebuie sa il fac cunoscut. Raspunsul este foarte simplu: daca se va intampla, atunci va fi karmic. Noi avem datoria sa nu ne speriem, ci sa ne rugam, fara frica, si cu incredere in Dumnezeu si in Ingerii nostri protectori si astfel poate magnitudinea i se va atenua sau, cum s-a mai intamplat si anul trecut, poate chiar il vom anula. 
Deci, nu va temeti, in loc sa va umpleti sufletele cu frica si groaza, umpleti-le cu iubire si credinta, ca nimic nu se intampla fara voia Domnului si ca rugaciunea, credinta si iubirea pot face minuni si pot schimba destine.

Deci sa ne rugam Domnului Dumnezeu sa ne fereasca de cutremur sau sa ii reduca magnitudinea si daca va fi sa se produca, atunci sa fie totul conform Vointei Divine! 

Doamne ajuta-ne si fereste-ne de cutremur si trimite-ne Ingeri protectori pentru a ne feri de el!


2 comentarii:

  1. si daca nu se va intimpla nimic la acea data ??! vei da vina pe ingeri ,nu ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, dar crezi ca asta conteaza?
      Sincer, sa dea Dumnezeu sa fie liniste si pace atunci. Sincer, asta imi doresc.
      Crede-ma, e greu sa te afli in situatia mea.

      Ștergere