joi, 5 septembrie 2013

Ziua Mamei Pamant


mamapamant
eseu de Elena Cocis www.elenacocis.ro
Odata la 260 de zile, starabunii nostri mayasi o celebreaza pe Mama Pamant, iar Ea vine alaturi de noi, pentru a ne reaminti, timp de 13 zile, motivul pentru care am ales sa evoluam alaturi de Ea. Astazi este ziua Ei! Primeste musafiri, s-a pregatit sa ne intampine, să-si imbratiseze copiii. Haideti sa-i spunem că o iubim, ca-i purtam recunostinta pentru tot ceea ce ne-a invatat, sa-i aratam ca ne pasa unii de altii si ca am petrecut, cu folos, timpul alaturi de Ea.
Timpul se joaca cu noi, iar noi abia acum am inceput sa intelegem ce insemna joaca. Ne-am luat prea in serios, a fost un lung timp cand am uitat sa fim copii si sa ne distram, invatand. Am asteptat mii si mii de ani, acest moment al evolutiei noastre, l-am construit cu grija, iar acum parca nu stim ce avem de facut – uitand ca, de fapt, in tot acest timp, aceasta este clipa pentru care ne-am pregatit. Am asteptat ajutor din afara, dar acum, in sfarsit, am inteles ca totul este in noi, ca Noi suntem cei pe care ii asteptam! Si iata ca ne-am reamintit, ne-am trezit, incepem sa facem hora in jurul Mamei Pamant si sa o onoram, sa-i spunem, constient, ca vrem s-o urmam spre alt nivel de constiinta.
In angajamentul pe care ni l-am luat fata de Viata – si care se refera, in esenta sa, la descifrarea Sistemului de Viata pe Pamant (SVP) – am coborat cu deplin curaj, in dualitate, pentru a aduce spiritul in materie si a o cunoaste, a o modela. Planul Existential pentru Pamant a devenit, viata dupa viata, tot mai complex. Cumuland experiente dupa experiente, de-a lungul vietilor am reusit o mare performanta: am devenit absolut unici. Fiecare dintre noi este depozitarul unei alte proportii dintre multiplele posibilitati daruite de Viata. Am plecat de la aprinderea focului prin frecarea a doua pietre si am ajuns sa cucerim spatiul cosmic. Pe tot acest drum, am dezvoltat noi si noi capacitati, indemanari…., am dat nastere unor noi oportunitati, vesnic am creat cate ceva nou, am mers din ce in ce mai departe. Programa de invatare in Sistemul Vieții pe Pamant a devenit din ce in ce mai incitanta si mai interesanta. Noi am facut toate astea si… ca sa vezi… acum, am inteles ca a inceput o noua calatorie: spre lumile noastre interioare, pe Calea Inimii. Vrem sa ne amintim cine suntem si ce am reusit sa invatam, suntem hotarati sa ne pregatim pentru examenul final si sa devenim Co-Creatori.


A sosit vremea transformarii, timpul saltului cuantic in constiinta, momentul in care trebuie sa unim in vibratia inimii intreaga experienta cumulata pentru a o ridica intr-o alta octava a Vietii.
Astea sunt timpurile pe care le traim. Am ajuns la destinatie, am absolvit, iar ceea ce mai avem de facut este sa ne amintim toate experientele si invataturile si sa le adunam intr-un tot unitar si coerent, care ne va defini ca fiinta, ne va intregi, ne va da aripi cu care sa zburam spre alte culmi.
Noi am creat ceva impreuna cu Mama Pamnat: un Sistem de Viata care,in curand, va deveni stabil, uimitor, desavarsit! Pana nu gasim cheia care va reusi sa uneasca tot ceea ce am creat intr-un ansamblu perfect stabil, capabil sa aduca laolalta visele tuturor celor care au fost vreodata pe aici, nu ne vom opri din cautare.
Mai simtim uneori neliniste – in aceste vremuri de incheiere de cicluri –pentru ca inca nu ne-am redobandit intreaga incredere in noi si pentru ca, probabil, ne simtim vlaguiti, obositi. Drumul a fost lung si greu, dar mai avem putin. Totul are un sens, un rost, o finalitate, care duce, evident, spre alte inceputuri. Nu exista esec in Univers, pentru ca, in spatiul Creatiei Divine, totul este perfect.
Astazi, in Calendarul Mayas este ZIUA MAMEI PAMANT. Inaintasii nostri azi o celebreaza. Sa ne alaturam lor, fiecare cum stie si cum poate. De multe ori, un simplu gand (asemenea unui scurt apel telefonic) poate umple inima de bucurie. Mama Pamant nu vrea nimic de la noi, decat sa o lasam sa ne iubeasca. Hai sa ne gandim la EA si sa o lasam sa ne iubeasca. Drept rasplata pentru gandul nostru de recunostinta si Iubire, Ea ne va darui, timp de 13 zile, filmul Calatoriei noastre. Asa stie ea sa apese pe butonul Reamintire!
MAMA PAMANT, TE ONORAM, TE IUBIM, ITI PURTAM RECUNOSTINTA PENTRU TOT CE AI FACUT PENTRU NOI SI-TI SPUNEM CA AM LUAT HOTARAREA (FINALA): TE URMAM!
Elena Cocis
Sursa: editura foryou


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu