vineri, 13 septembrie 2013

Rugaminte - Multumire pentru cei care nu vor sa inteleaga


Dragii mei,
Vin cu rugamintea, catre cei care tot incearca sa ma jigneasca si sa denigreze munca pe care eu o fac, sa inceteze. Ii rog sa stea linistiti si sa se gandeasca la avertismentul, pe care eu l-am dat in unul din mesajele mele, ca traim o perioada in care ni se amplifica sentimentele si trairile. Deci, daca noi gandim pozitiv, atunci trairile noastre se vor amplifica. Daca noi gandim negativ, asa se vor amplifica si trairile noastre. 
Ar trebui sa isi puna un semn de intrebare foarte mare, de ce sunt tentati sa inceapa un atac impotriva mea. 
Ii rog sa stea linistiti, caci nu mi-as dori sa le para rau mai tariu. Cu totii dam socoteala in fata lui Dumnezeu. El este judecatorul nostru. Eu ma rog tot timpul sa nu gresesc in ceea ce fac, zic si scriu. Daca mi se intampla cumva sa gresesc, imi recunosc greseala si imi cer iertare. 
Si in terapiile pe care le fac, ma rog sa mi se arate ceea ce este permis sa se arate si sa vindec ceea ce imi este permis sa vindec. De asemenea, puteam sa pun anunt pe blog si sunt sigura ca ar fi fost destui cei care si-ar fi dorit, dar prefer sa ma rog ca sa ajunga la mine doar cine trebuie sa ajunga. Asa sunt sigura ca nu ma abat de la Vointa Divina.
Ieri a trebuit sa trec printr-un atac destul de virulent si puternic. M-am intrebat de ca a permis Dumnezeu acest lucru? Am gresit eu ceva sau este ceva ce trebuie sa invat. Raspunsul a venit destul de repede. De cateva zile ceream indrumare pentru a-mi face suportul de curs pentru seminarul "Romania-Inima Terrei" care  va avea loc pe 29 septembrie 2013(http://sfatuitoarea.blogspot.ro/2013/09/romania-inima-terrei.html ) aveam cateva idei, dar simteam ca mai este ceva, ca ceva imi scapa. Dumnezeu mi-a raspuns rugamintilor si mi-a indicat, ca trebuie sa vorbesc si despre atacurile energetice, cum sa le deosebim si metode de protectie pentru ele.
Am multumit pentru lectie si indrumare si atacul a disparut ca prin farmec. 
De aceea ii rog pe cei care se simt, asa manti de darul de a  face comentarii rautaciaose si de a judeca, sa se gandeasca de doua ori pana sa faca asta, caci nu sunt ei, asa cum nu este nimeni in masura sa judece pe nimeni. Avem alt judecator! Din partea mea, pot sa fie siguri ca le voi intoarce si celalat obraz si ma voi ruga sa ii ierte Dumnezeu si sa ii intoarca la ganduri mai bune.   
Fiecare avem un destin si fiecare suntem datori sa-l indeplinim. Eu il cunosc pe al meu . Ei oare si-l cunosc? Nu ar fi pacat, sa plateasca pentru niste vorbe si ganduri, care s-ar putea nici macar sa fie ale lor?

Dumnezeu sa va binecuvanteze si Ingerii Lui sa va calauzeasca pe drumul implinirii voastre!

Articol scris de Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu