„În anul 2011, la începutul lunii iulie, mergeam cu maşina de la Kaliningrad la Zelenogradsk. Cam pe la jumătatea drumului, la ora 19:40, am văzut cum paralel cu mine la o distanţă de aproximativ 2 km se mişcă cu aceeaşi viteză o substanţă de culoare stranie. Obiectul a început să-şi schimbe viteza şi se deplasa brusc înainte, apoi se oprea, se apropia de drum şi creştea în dimensiuni. El avea forma unei bile mici de culoare mov, care se schimba într-un disc şi din nou într-o bilă. Am decis să mă opresc, am deschis geamul lateral şi am început să urmăresc acest obiect. El a început să se apropie şi la aproximativ 20-30 de metri de automobil a început să se mişte în sus şi în jos şi să rămână suspendat în aer la o înălţime de 3-4 metri.

Obiectul de mărimea unei mingi de fotbal creştea în dimensiune de aproape trei ori, apoi îşi schimba forma de la rotund până la plat. Pe laterală ba apărea, ba dispărea o coadă de foc de culoare mov-purpurie. Acest obiect se deplasa cu o viteză nemaipomenită, mişcându-se haotic în faţa mea în sus şi în jos, lateral sau înainte.

Am început să-l fotografiez cu telefonul mobil şi fotografiile s-au păstrat”.


Mai mult: http://romanian.ruvr.ru/2013_09_05/Oare-la-Marea-Baltica-a-fost-observat-un-OZN-2550/