joi, 19 septembrie 2013

Horoscopul toamnei: Ce prezic astrele pentru fiecare zodie


Nativa din Berbec va avea multe cheltuieli neprevăzute. Descoperă previziunile astrelor pentru zodia ta şi află care va fi situaţia ta financiară în această toamnă
.


Fecioară (23 august – 22 septembrie)



Din fericire pentru tine, banii vor veni destul de uşor în această toamnă. Ai posibilitatea de a câştiga mai mult ca de obicei, iar sursele vor fi neaşteptate. De la bonusuri, la cadouri şi chiar moşteniri. Eşti dispusă să cheltui o sumă importantă pentru o excursie sau o vacanţă, dar şi pentru o persoană dragă din viaţa ta.


Balanţă (23 septembrie - 22 octombrie)


Îţi va fi greu să ai o abordare clară asupra banilor tăi în această toamnă. Oricât de mult ţi-ai dori să economiseşti, pur şi simplu nu-ţi ies planurile. Situaţia ta financiară va avea de suferit pentru că încurcăturile se vor ţine lanţ o perioadă, în special la jumătatea lui octombrie.


Scorpion (23 octombrie - 21 noiembrie)



În această toamnă este posibil să apară cheltuieli care privesc partenerul de viaţă. Va trebui ca o parte din veniturile voastre comune să se îndrepte spre remedierea unor probleme apărute pe neaşteptat. Din fericire, veniturile tale vor fi constante, iar acest lucru îţi oferă o senzaţie de siguranţă.


Săgetător (22 noiembrie - 21 decembrie)



Vei fi nevoită să iei decizii cu privire la situaţia ta financiară în această toamnă, decizii care te vor afecta până la începutul anului viitor. Trebuie să fii prudentă şi să te gândeşti de ori înainte de a hotărî. Ai putea avea unele conflicte cu o persoană despre care crezi că îţi afectează cumva posibilitatea de a câştiga mai mult sau de a economisi.


Capricorn (22 decembrie - 20 ianuarie)

Banii vor fi o problemă pentru tine în această toamnă. Încurcăturile, neînţelegerile şi cheltuielile apărute fix când simţeai că ţi-ai mai revenit în plan financiar vor veni să-ţi tulbure liniştea.
Iar dacă aşteptai să primeşte nişte bani, este posibil ca unele întârzieri să-ţi dea emoţii serioase. Nu face promisiuni care te obligă să cheltui şi mai mult.

Vărsător (20 ianuarie - 18 februarie)

Stai bine cu banii în toamna aceasta. De fapt, eşti una dintre puţinele native ale zodiacului care nu vor avea dificultăţi financiare în acest sezon.
Ajutorul tău vine din partea unei prietene, rude sau colaboratoare, care te va susţine cumva să-ţi sporeşti veniturile. În a doua jumătate a lui octombrie este totuşi indicat să fii ceva mai prudentă şi să eviţi cheltuielile exagerate.

Peşti (19 februarie - 20 martie)

Amabilitatea de care dai dovadă se poate întoarce împotriva ta în această toamnă, cel puţin din punct de vedere financiar. Nu împrumuta bani şi nu te baza pe încrederea unor persoane pe care nu le cunoşti prea bine. Tot tu vei suferi în final. Dacă eşti prudentă, vei putea trece fără mari încurcături financiare peste aceste sezon.

Berbec (21 martie - 20 aprilie)

Vei avea parte de numeroase cheltuieli neprevăzute în această toamnă, care îţi vor strica serios planurile. Veniturile nu daua semne că ar creşte, iar acest lucru îţi îngreunează şi mai tare situaţia. Eclipsa de Soare din Casa Banilor, de la începutul lui noiembrie, te îndeamnă să iei decizii riscate în plan financiar. Ai grijă să nu regreţi!

Taur (21 aprilie - 21 mai)

Chiar dacă venitul tău propriu nu dă semne că ar avea cum să crească în toamna asta, vei avea totuşi ceva mai mulţi bani. Partenerul de viaţă sau un alt membru al familiei tale va reuşi cumva să sporească veniturile. Iar pentru că meritele nu îţi aparţin, ar fi indicat să reduci cheltuielile şi să-ţi cenzurezi tendinţa de a cumpăra lucruri de care nu ai nevoie imediată sau urgentă.

Gemeni (22 mai - 21 iunie)

Vei fi nevoită să ajuţi cu bani un membru apropiat al familiei, iar acest lucru îţi va da planurile peste cap în această toamnă. Pe de altă parte, evenimentele sociale la care trebuie să participi te vor face să scoţi mai mulţi bani din buzunar decât si fi dispusă. Din fericire, vei fi norocoasă în ceea ce priveşte banii, dar trebuie să ai grijă cum îi cheltui.

Rac (22 iunie - 21 iulie)

Vor fi necesare discuţii şi decizii importante cu privire la bani în această toamnă. Trebuie să iei unele hotărâri alături de partenerul tău de viaţă sau de alţi membri ai familiei. De asemenea, sfatul unui avocat, notar sau consultat financiar s-ar putea dovedi util la un moment dat. Marte, plasat în casa Comunicării, va fi responsabil pentru această agitaţie şi această fugă după cele mei bune decizii.

Leu (22 iulie - 22 august)

În această toamnă, încurcăturile financiare îţi vor da serios planurile peste cap. Oricât de mult te-ai strădui, banii nu îţi ajung niciodată. Este posibil ca şi dorinţele tale arzătoare şi nevoia de a fi în pas cu moda să fie vinovate pentru cheltuielile masive pe care le faci. 



Sursa:  REALITATEA.NET

Un comentariu:

  1. VORAȚI EFICIENT URGENT PENTRU A AJUTA LA READUCEREA FOSTA IUBITĂ ȘI LA SALVAREA CĂSĂTORIEI
    Salutare tuturor, numele meu Elaine Owen sunt atât de copleșită de bucurie, datorită Dr.saguru, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie cu câțiva ani în urmă și am fost foarte devastată pentru că nu i-am greșit niciodată, am rămas cu cei doi copii ai mei și un job care plătește puțin. Aproape că am renunțat până când am văzut o mărturie online despre Dr.saguru despre cum a ajutat o mulțime de oameni, așa că l-am contactat surprinzător la 24 de ore după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul să fac, soțul meu s-a întors a doua zi după vrajă. eu să-l iert și am promis să nu plec niciodată. Soțul meu s-a întors de 6 luni și nu am avut niciodată probleme, mă bucur că nu m-am îndoit de dr. saguru acum sunt sigur că poate rezolva orice probleme cu o ușurare rapidă, îl puteți contacta și pentru ajutor acum. număr whatsapp +12098373537 sau e-mail: saguruu087@gmail.com

    RăspundețiȘtergere