miercuri, 24 iulie 2013

Vantul schimbarii! - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea


Dragii mei,
In timpul meditatiei de dimineata, ingerii mi-au transmis un mesaj de averizare pentru viitorul posibil. Fac aceasta precizare, deoarece in nenumarate randuri rugaciunile si gandurle noastre pozitive au fost ascultate de Dumnezeu Tatal si anumite evenimente desi s-au petrecut, intensitatea cu care ne-au lovit a fost mult mai scazuta pentru noi. 

Se pare ca se va acutiza conflictul din Siria si ar putea sa se raspandeasca, conducand la razboiul pe care anumite forte tot incearca de ceva vreme sa-l iste. 

Un cutremur puternic sau mai multe se pot produce, fiind legate si de o eruptie vulcanica. In viziunea mea, am vazut bucati de tencuiala si zid prabusindu-se printre oamenii care fugeau ingroziti. 

Iarasi am primit informatia referitoare la "secretele dacilor" care vor iesi la suprafata. 

Ma rog ca Romania sa fie ferita de distrugeri si orice implicare in conflicte care ii sunt straine. Sa ne rugam cu totii ca viata noastra sa se schimbe lin si fara pierderi, distrugeri si sacrificii sau sacrificari. 

" Vantul schimbarii" sa ne aduca o evolutie lina catre Noua Lume de Lumina! 




Urmareste clipul aici:

http://www.youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ


Scorpions – Wind of Change (versuri în română)
Merg prin Moscova
Către parcul Gorky
Ascultând vântul schimbării
Într-o noapte de vară a lui August
Treceau soldaţii
Ascultând vântul schimbării
Lumea se închide în ea
Te-ai gândit vreodată
Că am putea fi atât de apropiaţi, ca fraţii?
Viitorul pluteşte în aer
Îl pot simţi peste tot
Suflând cu vântul schimbării
Du-mă către magia momentului
Unei nopţi glorioase
Unde copiii de mâine visează departe (Visează departe)
În vântul schimbării
Înaintând pe stradă
Amintiri îndepărtate
Sunt îngropate în trecut definitiv
Merg prin Moscova
Către parcul Gorky
Ascultând vântul schimbării
Du-mă către magia momentului
Unei nopţi glorioase
Unde copiii de mâine îşi împărtăşesc visele (Împărtăşesc visele)
Cu tine şi cu mine
Du-mă către magia momentului
Unei nopţi glorioase
Unde copiii de mâine visează departe (Visează departe)
În vântul schimbării
Vântul schimbării suflă drept în faţa timpului
Ca o tornadă ce va suna
Clopoţelul libertăţii şi liniştea sufletească
Lăsaţi să cânte balalaika
Ce vrea să spună chitara mea
Du-mă către magia momentului
Unei nopţi glorioase
Unde copiii de mâine îşi împărtăşesc visele (Împărtăşesc visele)
Cu tine şi cu mine
Du-mă către magia momentului
Unei nopţi glorioase
Unde copiii de mâine visează departe (Visează departe)
În vântul schimbării

Versuri traduse şi uploadate de Ianus

Sursa versuri : http://versul.net

Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

2 comentarii:

  1. 'Sa nu rugam cu totii ca viata noastra sa se schimbe lin si fara pierderi, distrugeri si sacrificii sau sacrificari'. Amin.

    RăspundețiȘtergere