sâmbătă, 6 iulie 2013

Tot ceea ce trăim ne ajută să ne întoarcem la natura noastră autentică

natura noastra autenticaToţi suntem imperfecţi, toţi am făcut greşeli, am spus lucruri de care ne pare rău, am devenit sclavii unei dependenţe, sau ne-am pus în calea unui pericol, dorindu-ne acum să fi făcut o altă alegere. Cei mai mulţi dintre noi putem vedea lucrurile prosteşti şi alegerile foarte neinspirate pe care le-am făcut şi regretăm că nu am judecat mai bine. Dar pentru a ne asigura că nu vom mai repeta trecutul, trebuie să găsim acele daruri pe care le-am obţinut datorită comportamentului negativ şi a alegerilor noastre greşite şi să înţelegem acest adevăr fundamental: tot ce am făcut, tot ce am trăit – fiecare durere, fiecare chin şi fiecare luptă – a încercat să ne înveţe ceva şi să ne ajute să ne întoarcem la expresia cea mai înaltă şi la natura noastră autentică.
Fiecare cădere din graţie şi fiecare mişcare auto-distructivă este plină de sfinţenie – un imbold blând (sau mai puţin blând) de la Sinele nostru Superior. Înţelegerea acestui adevăr vă va oferi înţelepciunea de a merge mai departe. ~ Debbie Ford

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu