miercuri, 3 iulie 2013

STRAINE! VREAU SA STIU CE ESTE IUBIREA! - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea


Iubirea este calea directa catre Dumnezeu, iar Dumnezeu este iubire. 
Iubirea este calea directa catre sufletele oamenilor. Daruieste iubire si ea se va intoarce catre tine. Renunta sa  iti mai umpli sufletul cu suferinta, invidie, frica si deprimare si atunci inima ta se va umple doar de iubire. 
Acesta este secretul vietii! Asta ne-a invatat Domnul Isus. De asta Domnul Dumnezeu si-a trimis Fiul pe Pamant, pentru ca jertfa Sa sa ne invete IUBIREA. Acesta era de fapt sensul cuvintelor sale: "L-am trimis pe Fiul Meu pentru a lua asupra Lui pacatele omenirii!". 
Daca toti oamenii ar intelege acest lucru si si-ar umple sufletele cu iubire, atunci omenirea s-ar schimba si tot raul va disparea. 
Dar acest lucru devine in aceste zile o stare de fapt. Acest lucru a inceput sa transforme lumea si sa schimbe profetiile. NOI REUSIM ACEST LUCRU!
Alungati orice urma de teama, de deznadejde, de invidie si deprimare din sufletul vostru si umpleti-va inimile cu iubire si iubirea voastra va va transforma viata si lumea. 
Mergeti si spuneti tuturor: " STRAINE! VREAU SA STIU CE ESTE IUBIREA!". 






Urmariti clipul aici:
http://www.youtube.com/watch?v=UNOPyUdLZPk

Trebuie sa imi fac putin timp
Un pic de timp sa ma gandesc la lucrurile trecute
Am mai citi printre rânduri
In cazul in care am nevoie de ea, atunci când sunt mai în vârsta


Acum, acest munte ce trebuie sa il urc
Ma simt de parca am lumea pe umerii mei
Eu printre nori vad iubirea stralucind
Si asta ma tine cald cat viata este rece


În viata mea a fost atata suferinta si durere
Nu stiu daca as mai putea suporta
Nu ma pot opri acum, am calatorit foarte departe
Pentru a schimba aceasta viata solitara


Vreau sa stiu ce e dragostea
Vreau ca tu sa-mi arati
Vreau sa simt ce e dragostea
Stiu ca imi poti arata


Trebuie sa imi fac putin timp
Un pic de timp sa ma uit în jurul meu
Nu a mai ramas nici un loc unde ma pot ascunde
Se pare ca dragostea ma gasit in sfarsit


În viata mea a fost atata suferinta si durere
Nu stiu daca as mai putea suporta
Nu ma pot opri acum, am calatorit foarte departe
Pentru a schimba aceasta viata solitara


Vreau sa stiu ce e dragostea
Vreau ca tu sa-mi arati
Vreau sa simt ce e dragostea
Stiu ca tu imi poti arata


Vreau sa stiu ce e dragostea
Vreau ca tu sa-mi arati
Si eu vreau sa simt, vreau sa simt ce e dragostea
Si stiu, stiu ca-mi poti arata


Sa vorbim despre dragoste
Vreau sa stiu ce este dragostea, dragostea pe care o simt în interior
Vreau sa-mi arati, si sa simt atât de mult ca iubesc
Vreau sa simt ce e dragostea, nu, nu te poti ascunde
Stiu ca-mi poti arata, da


Vreau sa stiu ce este dragostea, sa vorbim despre dragoste
Vreau sa-mi arati, vreau sa o simt
Vreau sa simt ce e dragostea, vreau sa o simt
Si stiu si stiu, stiu ca-mi poti arata
Arata-mi ca dragoste este reala, da
Vreau sa stïu ce este dragostea ...

Versuri de la: http://www.versuri.ro/ 



Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu