joi, 11 iulie 2013

EU CRED! - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea


I-am intrebat pe dragii mei Ingeri, fara sa urmaresc o predictie, daca trebuie sa imi fac acum sau pot sa mai astept 10 zile, asigurarea pentru casa, pentru ca a expirat si acum banii ii voi folosi pentru tabara in care voi pleca. Raspunsul lor a venit cat se poate de repede si precis:
" Poti sa astepti, deoarece cutremurul va veni in septembrie!" 
Uimirea mea a fost foarte puternica si am cerut lamuriri:
"Unde va fi in septembrie cutremur?"
"In Marea Neagra!", au raspuns ei si imaginea care a insotit raspunsul a fost si cu un val care lovea tarmul.
Am continuat cu intrebarea care ma rodea pe mine puternic:
"In Vrancea cand va fi unul mare?" 
"In noiembrie", au rapuns ei. Imaginea care a insotit raspunsul a fost cum niste dispozitive ieseau din adancul Pamantului. Sunt acele " secrete ale dacilor" de care mi-au mai spus Ingerii. 
"Vor fi pagube materiale", au continuat Ei. 
"Sa le comunic oamenilor aceste mesaje?", am intrebat eu.
"Comunica-le! Sa isi ia masuri!" 
"Ce masuri poti sa iei pentru a te feri de un cutremur?", am intrebat eu in continuare.
"Sa isi faca asigurari si sa se roage. Sa se roage din toata inima, caci nimic nu este prestabilit"

Am inteles atunci ceea ce voiau Ingerii sa imi comunice. Aceste  cutremure pot fi mari si cu pagube matriale si chiar victime omenesti insemnate sau pot fi mai putin intense sau chiar mai multe mici, totul depinzand de puterea noastra de rugaciune, caci rugaciunea spusa din inima si cu tot ufletul, poate muta muntii din loc, daramite sa atenueze puterea si intensitatea unor cutremure. 
Asa incat, va spun dragii mei ca si in alte dati., haideti sa ne rugam din toata inima si sa ne gandim ca Dumnezeu si Ingerii Lui ne ajuta sa trecem cu bine si peste aceasta incercare si ca un cutremur mare poate scadea in intensitate, daca noi ne dorim acest lucrur si ne rugam cu credinta si CREDEM din toata inima ca Dumnezeu ne va feri de o asemenea incercare.

Dumnezeu sa ne ajute si sa ne fereasca de cutremure si de tot ceea ce poate fi rau!




Urmariti clipul aici:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zQBDtKC-cQ0#at=32

Eu cred

Intr`un taram indepartat
Timpul s`a oprit
De mult
Acolo au fost pastorii in domenii
Sau cel puţin acesta este modul în care
Povestea merge mai departe
Povestea merge mai departe
Femeia cu copil
Si un om fara camera
Nascut in iesle
Penreu ai spune
Acesta esti modul in care
Povestea merge mai departe
Dar este mai mult dacat o fabula
Si mai mult decat un basm
Si mai mult decat mintea mea poate concepe
Eu cred
Omul intelep a vazut
Copilul s`a nascut si ingeri l`au chemat pe fiul lui Dumnezeu
Eu sunt mare
Nascut sa`mi ia pacatele prin mainle strapunse de cuie
Emmanuel a venit
Eu cred
2000 de anii
Inca povestea traieste in
Darul lui Dumnezeu catre noi trimie pe pamant infasurat in carne
Singurul lui fiu
Singurului fiu
Si emotia cerului
Confudata inteleptiunea noastra
Dar este inca simplul adevar
Ce ma elibereaza
Eu cred
Omul intelept a vazut
Copilul s`a nascut si ingeri l`au chemat pe fiul lui Dumnezeu
Eu sunt mare
Nascut sa`mi ia pacatele prin mainle strapunse de cuie
Emmanuel a venit
Si eu cred
Copilul pretios
Cum poate fi planul minunat al lui Dumnezeu
PEntru povestea lui
O sa te trimita si pe tine la
Copacul singuratic
Care ai veni
Pentru unul ca mine
Eu cred intr`o cruce
Eu cred ca el a venit pentru unul,el a venit pentru toti copii cerului ,ce a devenit un plan
A dat viaţa pentru mine În ciuda tuturor
Eu sunt
Eu cred
Eu cred
Oh,eu cred
Craciunul traieste in mine
Eu cred

Sursa versuri: lyricstranslate.com


Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

9 comentarii:

  1. Daca este sa ma iau dupa ce vad in jurul meu, vor fi pagube mari. Pate totusi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne rugam cu multa ardoare si sa ne dorim sa nu se intample!

      Cu toata dragostea!
      Sfatuitoarea

      Ștergere
  2. Draga noastra sfatuitoare,urmaresc de mult timp ce postezi si de multe ori am distribuit ce am simtit ca este ff important.Astazi nu mai deschisesem de mult LP-ul si ceva ma facut sa deschid blogul tau,si inainte de a incepe sa citesc o energie puternica ,pana la lacrimi, a fost cu mine !Ceea ce inseamna ca Dumnezeu vrea sa stiu ceva........Cred in ceea ce ai postat,si stiu ca de aceea Dumnezeune da viziuni,profetii,pt a ne ruga si pt a schimba destinul acestui popor.De curand fiul meu care este un DAR de la Dumnezeu(4 ani si 3 luni) sa asezat cu fata in jos intins precum Isus pe cruce si striga....TATAAAAAAAAAA SUNT AVOCATUL TAU SI DUPA O PAUZA,SE CUTREMURAAA,SE CUTREMURAAAAAAAAA.,intro seara spunea CE ZGOMOT SE AUDE VINE DE AFARA CUTREMURUL ASTAAAAAA aratand spre EST,si tot incerca sa-mi atraga atentia intorcandu-mi capul sa-l ascult.
    Nu a vazut si nu a simtit cutremure pana acum,stiu ca ereau mesaje de la Dumnezeu.
    Cu trei zile inainte de rusalii sa aseat in genunchi si spunea cu manutele impreunate.....SA NU UITI,O SA PLOUA .......SI O SA FIE GROAZNIC.........
    L-am intrebat de unde spune asta si a zis DE LA DOAMNE ,DOAMNE,
    Zic,tu stii ce ai zis, ....DA ,O SA FIE GROAZNIC,

    Si asa ar fi fost daca nu ma rugam la bunulDumnezeu si la Fiul Lui, Domnul nostru Isus/Yahusuah ,care prin arhanghelul Mihail si Ariel AU FACUT CA ACEA FURTUNA CUMPLITA CE APARUSE SEARA A 23:23 SA ISI DIMINUEZE DIN DISTRUGERI,ACOLO UNDE EREAM NOI,PT CA IN ALTE PARTI A FACUT RAVAGII.
    Asa ca iti dau dreptate si cred ce ai spus,TREBUIE SA NE RUGAM PT A ATENUA CE ESTE SCRIS SA SE INTAMPLE!!!ADNANA!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa iti traiasca minunea de baietel ADNANA si iti multumesc pentru cuvintele minunate!
      Sicer, eu sper din toata inima ca rugaciunile noastre sa fie ascultate de Dumnezeu si sa ne fereasca de un cutremur major.

      Dumnezeu sa va binecuvanteze!

      Ștergere
  3. :-)))). Cate procente ati da astia de la asigurari cai aduci clienti?? :-))). scuze ca spun asa dai prea de tot articolu daca tu vb cu angeri anseamna ca ar trebui sa sti si ce mananci maine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti liber sa crezi ce doresti, dar asta nu iti da dreptul sa vorbesti asa.

      Dumnezeu sa te binecuvanteze si Ingerii Lui sa te calauzeasca pe drumul tau!

      Ștergere
  4. http://de.scribd.com/doc/20305327/Programul-Terra-Tony-Victor-Moldovan

    RăspundețiȘtergere