luni, 29 iulie 2013

Energia VIE Galben Aurie din Bucegi si din NOI, nu doar pentru Romania, ci pentru intregul glob Terestru

From: Gabitza To: Dan Gicu  Sent: Sunday, July 28, 2013 4:20 PM
 bratari iulie 071


Pentru azi la ora 12.30 ora Spaniei, m-am inteles cu Doru din Bucuresti
sa-mi dea un bip atunci cand el si insotitorii lui ajung pe muntele Bucegi,
ca sa pot sa ma conectez cu ei si sa facem ceva pentru Romania …asa
a sunat intelegerea dintre noi.
Acum cand iti scriu, ei inca nu s-au intors, de aceea vreau sa-ti spun ce
am trait eu Aici si Acum.
M-am conectat la Doru cu Sinele Meu si am vazut 4 persoane(nu stiu
cate persoane sunt cu Doru pe Bucegi acum) si a cincea “persoana”
era un Suflet pe care nu-l vedeam deslusit ci era ca o Energie Alba.
I-am vazut cum au ajuns pe un platou si erau in ordinea in care
urcau cam la 1,5 – 2m distanta unul de celalalt.
Ei priveau undeva in dreapta lor 3 varfuri de munte, ce erau
ca o scara.
Apoi i-am vazut cum se asezau in cerc pentru a medita si
atunci am ajuns intre ei in cerc si am intrebat daca pot lua loc
cu ei.
M-am asezat si eu in aceeasi pozitie de meditatie.
Atunci am vazut ca din centrul Cercului nostru(din mijloc) iesea
o energie Galbena, dar un Galben Viu frumos, ce trasa cate o linie
spre fiecare ca o roata de car formand un cerc ce trecea din unul
in celalalt si apoi a tasnit in sus (din fiecare) unindu-se intr-un
punct deasupra noastra.
Ne uitam spre acel punct cum se rotea ca o spirala pe orizontala
si a tasnit spre soare.
Pe cer am vazut doi sori:
- unul al nostru cel de toate zilele;
- si al doilea unde a tasnit acest “punct” si unde totul era acel
Galben Viu.
DAr asta pana acum, caci apoi acest soare s-a transformat in Floarea Vietii
pe un verde albastrui.
Suntem binecuvantati de un glas ce venea din Floarea Vietii
care nu era statica, ci se invartea lin, incet, invers acelor de ceasornic.
Apoi a iesit in fata acel glas si a devenit un “om” adus putin de spate,
batran cu un toiag in mana.
Semana cu Moise; spun semana caci nu era el si care a spus
asa:
-” A sosit timpul mult asteptat.
Ati fost chemati si ati venit asa cum sta scris.
Luati cu voi aceste energii si trimiteti-le prin sufletul
vostru pe intreg pamantul.
Nici nu va inchipuiti ce sarcina importante aveti.
Prin voi multe suflete se deschid, chiar asa cum spuneti voi,
in al treisprezecelea ceas.
Luminati dragii mei, luminati si trimiteti lumina voastra.
Unul dintre noi a lacrimat, dar lacrima ce se prelingea pe obraz
era lumina datatoare de viata si exact ca intr-un videoclip ce Dan Gaucan
l-a postat nu demult  .. http://www.youtube.com/watch?v=dACReVnFTfU (Preview) , acea lacrima trece de la un oras la altul,de la o tara la alta,
de la un continent la alt continent,
trezind la lumina suflete ce cautau  adevarul.
Cu iubire infinita, Gabitza !!!
Sursa: mail
Nota Dan Gaucan: Intamplarea a facut sa particip in fizic la aceasta lucrare.E bine!!! :)
bratari iulie 076
bratari iulie 077

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu