sâmbătă, 8 iunie 2013

Un copil de 3 ani explică de ce nu vrea să mănânce carne – Video emoționant

Un copil de 3 ani are un dialog emoționant cu mama sa care îl îndeamnă să mănânce carne de caracatiță. Ascultați și uimiți-vă de ceea ce spune acest copil atunci când refuză carnea. Poate o să vă pună pe gânduri!
Aveți aici traducerea și mai jos video:


"- Acum mananca-ti caracatita.
- Bine. Aceasta caracatita nu este reala, nu-i asa?
- Nu.
- Deci nu vorbeste, nu are cap, nu-i asa? Unde ii este capul?
- Nu are cap. Este doar o parte din caracatita care a fost taiata.
- Ah… si atunci capul ei este in mare?
- Este la negustorul de peste.
- Cineva a taiat-o asa? - Da, a taiat-o.
- De ce?
- Sa o putem manca. Altfel nu am putea sa o mancam.
- Dar de ce?
- Sa o putem manca... la fel cum mancam puii.
- Pui? Nimeni nu mananca pui. Sunt animale.
- Atunci mananca-ti cartofii. Doar catofii si orezul.
- Caracatitele sunt animale. Toate astea sunt animale… pestii, caracatitele, puii de gaina, vacile, porcii…
- E adevarat.
- Atunci, cand noi mancam animale, ele mor.
- Da, asa este.
- De ce?
- Ca noi sa le putem manca, dragul meu.
- Dar de ce mor? Mie nu-mi place ca ele sa moara. Imi place ca ele sa fie vii si fericite.
- Bine. Nu vom mai manca carne, ok?
- Animalele… ar trebui sa avem grija de ele, nu sa le mancam.
- Ai dreptate, scumpul meu. Mananca doar orezul si cartofii.
- Bine. De ce plangi acum?
- Nu plang. Doar ca mi-ai atins inima.
- Atunci am facut ceva frumos.
- Ok, acum mananca. Nu trebuie sa mananci caracatita."

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu