duminică, 2 iunie 2013

Trairi 1 iunie 2013

ochidecopil
Incep acest articol prin a va transmite un sincer “La multi ani” tuturor celor care inca se mai simt copii!!!
Eu am inceput in forta vara 2013 :)
M-a prins ora 00:00 facand terapii la distanta cu un suflet foarte drag mie.In jur de ora 1:00 am trecut la orizontala.Vibratiile in jurul meu erau foarte puternice, simteam ca urma ceva tare :)
M-am trezit instantaneu in Platoul din Bucegi.Am vazut cum am schimbat un tricolor vechi, rupt si murdar cu unul nou-nout.Am inceput sa flutur steagul cel nou si sa strig in gura mare “RAMANIAAA!!!”S-a umplut tot platoul de oameni.
A aparut si Zamolxe.Ne-a dat cam ultimile indicatii…
Au inceput sa apara din senin steagurile dacice cu cap de lup.Eu insa le-am vazut cu cap de DRAGON.Ni se inmana cate un steag cu cap de dragon si apoi ne imprastiam in toate directiile.
draco-imperial-roman-copy
Steagul romanesc a ramas pe Platou, iar restul s-au imprastiat in toate zarile.
Spre dimineata am vizualizat multe cladiri inconjurate in curcubeu.Una dintre aceste cladiri era Facultatea de Litere din Iasi.
Se anunta o vara Incendiara… :)
Dan Gaucan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu