sâmbătă, 15 iunie 2013

Secretul Vietii de zi cu zi

Am ales pentru acest sfarsit de saptamana - dar si ca instrument de sustinere in viata de zi cu zi - cateva idei desprinse din invataturile descrise in Floarea Vietii, de Drunvalo Melchizedec.
Ne intalnim cu din ce in ce mai multa informatie despre planurile subtile de existenta, astfel ca ne intrebam ce putem face aici, pe Pamant pentru a ne putea pregati pentru experientele din dimensiunile superioare.
Unii cred ca ar fi bine sa stocheze hrana sau sa-si construiasca adaposturi sub pamant, dar se pare ca pierd din vedere esentialul. Actiunile in sine nu sunt gresite dar pregatirea fizica isi are propriile limite. Atat in aceasta intrupare dar si in dimensiunile superioare, SUNTEM CEEA CE CREAM.
Chiar ACUM si chiar aici, pe Pamant, in interiorul fiecaruia dintre noi exista o mare inteligenta, o mare iubire si o mare intelepciune - intrebarea se pune numai de ce uitam acest adevar. De fapt, mai corect ar fi sa spunem de ce nu ALEGEM sa ni-l reamintim mai des din moment ce devine din ce in ce mai clar ca gandurile, emotiile si actiunile noastre sunt CHEIA.
La un anumit nivel, noi stim exact ceea ce avem de facut pentru a manifesta o lume armonioasa si frumoasa si nu trebuie sa uitam vreo clipa ca suntem spirite puternice care pot controla intreaga realitate cu propriile ganduri.
Daca vom renunta la frici si nemultumiri, la frustrarile care se manifesta in planul fizic tocmai pentru ca le dam energie prin gandurile noastre, daca suntem blanzi si admitem ca in diversitate - UNA suntem, atunci putem manifesta lumea armonioasa la care visam.
Invataturile Abraham sunt cele mai dragi sufletului meu si exprima in cel mai simplu mod, esenta a tot ceea ce consider Adevar. Pentru ca EFT reprezinta pe de alta parte, instrumentul perfect pentru controlul creator pe care-l putem exercita asupra propriei vieti, am imbinat unul din cele mai puternice mesaje transmise prin Esther Hicks, cu Tehnicile de Eliberare Emotionala.
Va incurajez sa faceti un experiment in care 21 de zile, va acordati 5 minute pentru a face acest exercitiu: http://eliberareemotionala.ro/Secretul_Vietii_de_zi_cu_zi.pdf actionand punctele energetice pe care le folosim in ProEFT: http://eliberareemotionala.ro/Schema%20puncte%20presopunctura%20EFT.pdf
L-am denumit Secretul Vietii de zi cu zi pentru ca asta cred ca reprezinta Recunoasterea a CEEA CE SUNTEM.
Acum, doar atat.
Dar dupa cele 21 de zile, trebuie neaparat sa-mi scrieti despre gratia si usurinta care va inunda viata!!
Iar daca rezonati cu el, dati-l si altora - bucurandu-va ca "dar din dar se face Rai".



Secretul Vietii de zi cu zi – Recunoasterea a CEEA CE SUNTEM

Exercitiul poate fi si numai citit - desi in cazul in care stimulam si punctele capat de meridian energetic, conform metodei EFT – poate avea un impact mai mare.
Alegem un loc in care sa ne putem relaxa, acordandu-ne 5 minute in liniste, bem apa, respiram adanc de cateva ori si facem acest exercitiu:
1. Inceput Spranceana (IS): Inteleg ca sunt mai mult decat pot vedea aici si acum, in acest corp fizic
2. Coada Ochiului (CO): Admit ca o parte din mine este din energia-Sursa si ca este cu-adevarat, esenta a CEEA CE SUNT
3. Sub Ochi (SO): Si accept ca Parte din acea Constiinta curge acum prin corpul meu fizic
4. Sub Nas (SN): Astfel ca in timp ce recunosc aceasta dualitate,
5. Barbie (B): in manifestarea simultana a celor doua Parti din mine,
6. Clavicula (C): a Partii stabile care creste si fiinteaza
7. Sub Brat (SB): si a Partii care se concentreaza pe existenta in acest corp fizic,
8. Sub Piept (SP): inteleg cu claritatea valoarea celor 2 Parti care fac CEEA CE SUNT
9. Incheieturi Maini (IM): Simt in egala masura Nemurirea care SUNT
10.Varful Capului (VC): precum si Specificul a ceea ce sunt aici si acum, in aceasta forma fizica, in aceasta realitate de timp si spatiu
1. Inceput Spranceana (IS): Si incep sa simt apreciere si recunostinta pentru contrastele create
2. Coada Ochiului (CO): pe care odata le-am condamnat – si acum le accept
3. Sub Ochi (SO): Pentru ca acum pot sa simt ca orice contrast m-a dus mai aproape de o noua idee/ experienta
4. Sub Nas (SN): si desi poate am urat acele idei
5. Barbie (B): in care n-am crezut si ca atare, mi-au adus suferinta,
6. Clavicula (C): acum insa, ma bucur de noile idei/ experiente care iau nastere in realitatea mea
7. Sub Brat (SB): desi nu stiu cum, cand, cine si unde,
8. Sub Piept (SP): nu stiu detaliile felului in care aceste idei/ experiente se vor dezvalui in viata mea,
9. Incheieturi Maini (IM): am intelegerea si credinta in Legile Universului
10.Varful Capului (VC): si STIU ca - fiind Creatorul care a dat nastere acestor idei -
Sursa: www.abraham-hicks.com/
Traducere si adaptare EFT: http://eliberareemotionala.ro
Email: info@eliberareemotionala.ro Pag 2
1. Inceput Spranceana (IS): imi vor fi aratate toate avantajele mijloacelor
Sursei, pentru a le implini
2. Coada Ochiului (CO): Astfel, aflandu-ma in acest loc in care nu am nici o
idee despre ce si cum va fi,
3. Sub Ochi (SO): simt Adevarul a ceea ce constientizez ca ESTE
4. Sub Nas (SN): de fapt, mai mult decat Adevarul!
5. Barbie (B): Nu constientizez numai importanta faptului ca dau nastere
unor idei despre ceea ce vreau,
6. Clavicula (C): ci ma simt cu-adevarat insufletit prin asta
7. Sub Brat (SB): Pentru ca Partea Inalta din mine stie cu claritate
8. Sub Piept (SP): Ca sunt Creatorul propriilor experiente
9. Incheieturi Maini (IM): Si acea Parte Inalta nu doar ma priveste si
confirma ceea ce aleg,
10.Varful Capului (VC): ci devine echivalentul vibrational a ceea ce aleg!
1. Inceput Spranceana (IS): De fapt, Partea mea Inalta, DEJA a raspuns
cererii mele
2. Coada Ochiului (CO): iar acum totul depinde de restul Partilor din mine, so
“prinda” din urma,
3. Sub Ochi (SO): sa se alinieze cu Partea mea Inalta.
4. Sub Nas (SN): Si acum – ca stiu ceea ce STIU, nu mai cred ca va fi atat
de dificil
5. Barbie (B): Cand imi mut Atentia ca sa “prind din urma” Partea mea
Inalta,
6. Clavicula (C): atunci ma simt bine!
7. Sub Brat (SB): Cand imi schimb atentia in directia a ceea ce nu vreau,
atunci ma simt rau
8. Sub Piept (SP): Si pot sa observ cu-adevarat cum ma simt zi de zi
9. Incheieturi Maini (IM): si sunt mandru de mine ca pot sa spun cu claritate
10.Varful Capului (VC): si sa constientizez cand merg in cursul Vietii si cand
nu o fac
1. Inceput Spranceana (IS): Imi dau seama cand merg in directia dorita
2. Coada Ochiului (CO): si cand nu o fac.
3. Sub Ochi (SO): Stiu cand imi dau voie sa fiu cine SUNT cu-adevarat si
cand nu
4. Sub Nas (SN): Si nu mai sunt suparat pe mine pentru momentele in care
nu o fac
5. Barbie (B): Pentru ca acele momente doar ma ajuta sa STIU - cu ajutorul
emotiilor, propriul meu sistem de ghidare -
6. Clavicula (C): si sa simt diferenta felului in care ma simt,
7. Sub Brat (SB): ma ajuta sa stabilesc matrita pentru ceea ce vreau.
Sursa: www.abraham-hicks.com/
Traducere si adaptare EFT: http://eliberareemotionala.ro
Email: info@eliberareemotionala.ro Pag 3
8. Sub Piept (SP): Sunt in sfarsit, in momentul in care nu trebuie neaparat sa vad dinainte manifestarea a ceea ce doresc
9. Incheieturi Maini (IM): pentru ca STIU sigur ca aceea va veni, ca urmare a faptului ca STIU
10. Varful Capului (VC): N-a fost niciodata un timp mai potrivit pentru a-mi trimite dorintele in viitor!
1. Inceput Spranceana (IS): In sfarsit, pot sa pricep ca niciodata nu voi FACE lucrurile - si cu-atat mai mult, nu le voi face gresit
2. Coada Ochiului (CO): Pentru ca tot ceea ce traiesc, duce la expansiunea a CEEA CE SUNT
3. Sub Ochi (SO): Si pot sa spun prin felul in care ma simt, daca merg in directia acestei expansiuni, sau nu
4. Sub Nas (SN): In sfarsit, incep sa inteleg ca oricum, nu a fost niciodata vorba despre “implinire” sau “manifestare”
5. Barbie (B): Aceste lucruri pe care le doresc fac doar parte din Atentia pe care eu o trimit, pentru a calatori pe firul Vietii
6. Clavicula (C): Sunt implinit prin faptul ca sunt in continua expansiune
7. Sub Brat (SB): Si sunt incantat in intelegerea ca niciodata nu voi “face” totul dar intotdeauna voi “FI”
8. Sub Piept (SP): Sunt cu-adevarat multumit ca SUNT Aici si Acum
9. Incheieturi Maini (IM): Sunt incantat in intelegerea ca SUNT unde sunt
10. Varful Capului (VC): si sunt gata oricand sa continui firul Vietii, fie ca merge in sus sau in jos
1. Inceput Spranceana (IS): Inteleg ca si atunci cand merge in jos, el merge catre ceea ce am Devenit
2. Coada Ochiului (CO): Si este destul pentru mine, sa simt satisfactia ca SUNT CEEA CE SUNT si unde sunt.
3. Sub Ochi (SO): In loc sa fiu nemultumit si sa masor distanta intre locul in care SUNT si cel in care as vrea sa fiu,
4. Sub Nas (SN): Aleg sa merg pe firul Vietii si sa experimentez bucuria drumului meu catre expansiune.
5. Barbie (B): Pot sa simt ca Sursa din interiorul meu ma iubeste, ma adora si ca devine versiunea mea expansionata
6. Clavicula (C): Pot sa simt ca nu mai este nici un fel de disconfort in a fi Sursa care SUNT, pentru ca ea nu judeca Partea mea din planul fizic.
7. Sub Brat (SB): Sursa din interiorul meu,
8. Sub Piept (SP): care se extinde ca rezultat a ceea ce am trait,
9. Incheieturi Maini (IM): Se afla in Apreciere fata de tot ceea ce am Devenit
10.Varful Capului (VC): si ma cheama catre Ea.
Sursa: www.abraham-hicks.com/
Traducere si adaptare EFT: http://eliberareemotionala.ro
Email: info@eliberareemotionala.ro Pag 4
1. Inceput Spranceana (IS): Si-acum inteleg cu-adevarat,
2. Coada Ochiului (CO): ca exact asta este ceea ce e VIATA,
3. Sub Ochi (SO): Dualitatea din mine,
4. Sub Nas (SN): intre Partea mea Inalta, energia-Sursa care a fost gata sa vina Aici si Acum, pentru a expansiona
5. Barbie (B): si aceasta Parte din corpul meu fizic, care este gata sa “prinda” Partea Inalta
6. Clavicula (C): Am acum, locul meu in Univers!
7. Sub Brat (SB): Sunt important pentru expansiunea din Univers,
8. Sub Piept (SP): Si e timpul pentru mine
9. Incheieturi Maini (IM): Sa primesc beneficiile propriei expansiuni,
10.Varful Capului (VC): iar acum stiu si CUM!
Respiram adanc, ne relaxam, eliberam!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu