duminică, 16 iunie 2013

Rugaciunea - Mesaj de la Iisus Hristos primit de Sfatuitoarea

 Dragii mei,
Nu va temeti, caci Eu voi fi intotdeauna langa voi. Indiferent ce spun unii si altii, nu ii ascultati, caci nu veti fi singuri inaintea furtunii. Faceti ceea ce i-am invatat si pe apostoli si v-am invatat si pe voi: rugati-va si pastrati-va sufletul curat, caci doar asa puteti trece si prin focul purificator al gheenei de va fi nevoie si tot veti scapa, daca aveti credinta-n inima. Umpleti-va sufletul de iubire si lasa-ti in urma orice pizma, orice frica, orice invidie si astfel sufletul vostru va fi liber sa se inalte si sa treaca prin evenimentele ce va asteapta fara sa sufere nici un pic. 
Fiti iubire, fiti bunatate, fiti darnicie. Puneti-va in slujba semenilor si astfel veti fi in slujba voastra si veti dobandi comorile nebanuite ale Universului. 
Inarmati-va cu armele primordiale cu care Tatal a inzestrat omul: iubirea, credinta si rugaciunea. Ele sunt singurele care va vor folosi in timpurile de tranzitie catre Epoca Luminii. 
Rugaciunea este cel mai simplu mod de a va acorda cu Mine. Rugaciunea simpla, spusa din inima, este cel mai simplu mod de a va face ascultati in ceruri.

Din pacate, multe din darurile facute oamenilor de catre Dumnezeu Tatal au fost ascunse pentru a sluji diferite interese. Daca nu s-ar fi intamplat asa, multe ar fi fost astazi altfel, acest fapt nu va mai dura mult. Aceste daruri au fost ascunse de religii si de oameni aserviti lui Satan si au fost inlocuite apoi cu neadevaruri si blocaje in mintea voastra. Pentru a ajuta aceasta eliberare a adevarurilor ceresti, veti trece printr-o furtuna de energie,care va bloca tot ceea ce voi oameni ati creat cu intentii bune sau nu. Va urma o perioada in care veti trai precum primii crestini si astfel veti vedea ce inseamna sa ai mintea fara blocaje care poate intra in comuniune cu Dumnezeu. 
Acea perioada veti ajunge sa o considerat cea mai frumoasa perioada a vietii voastre, unii, iar altii cea mai grea pe care au trait-o vreodata. 

Si nu uitati: Iubiti ca fiti iubiti si daruiti ca sa primiti!

Lumina sa va inconjoare fiinta si iubirea sa va incalzeasca inima! 

Acesta este mesajul pe care ni l-a trimis Iisus Hristosi in seara aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea


Comentariu Sfatuitoarea:

Dragii mei, va propun ca in fiecare seara la ora 18.00, cei care doresc sa contribuie cu o jumatate de minunt la ridicarea lor si a tarii noastre, sa mi se alature in rugaciune si sa ne oprim din activitatile pe care le facem si oriunde ne-am afla, sa rostim rugaciunea de mai jos. Este o rugaiune simpla, dar deosebit de folositoare, care mi-a fost inspirata de Domnul Iisus astazi, in timp ce ma rugam. 
Va multumesc pentru ajutorul vostru si ma rog pentru voi si pentru tara noastra, sa reusim sa scapam de tot ceea ce ne opreste din drumul nostru pentru dobandirea fericirii!

Lumina, Iubire, Armonie, Adevar Divin!

Iata rugaciunea;

"Doamne, intoarce-ti fata catre mine si asculta putina mea rugaciune. Eu....(nume) vin in fata ta si te rog cu inima curata, sa ma indrumi sa fac ceea ce imi este sortit sa fac pentru a-mi indeplini misiunea divina si a dobandi armonia, pentru ajutorarea semenilor mei si a ridica tara mea acolo unde-i este destinat!
Iti multumesc Doamne pentru ca ma asculti!
Amin! "





Ma rog ca tu sa fii ochii nostri

Sa ne supraveghezi incotro ne indreptam
Si ajuta-ne sa fim inteleptzi
In momentele in care nu stim...



Aceasta sa fie rugaciunea noastra
Cand ne pierdem calea.
Condu-ne intr-un loc ghideaza-ne cu gratzia ta
Catre un loc unde vom fi in sigurantza...



(el) Lumina ce oferi



(ea) Ma rog sa ne gasim lumina, 



(el) In inima va ramane



(ea) Si sa o pastram in inimile noastre



(el) Pentru a aminti



(ea) Cand stele ies in fiecare noapte



(el) Eterna stea tu esti



(el) In rugaciunea mea



(ea) Aceasta sa fie rugaciunea noastra



(el) Cata incredere este



(ea) Cand umbrele ne stau in cale



(el) Condu-ne intr-un loc



(ea) Ghideaza-ne cu gratzia ta



Da-ne credintza si vom fi in sigurantza.
Visam la o lume fara violentza, 
O lume de dreptate si sperantza...
Fiecare sa dea o mana de ajutor aproapelui sau, 
Simbol de pace si fraternitate.



(el) Forta ce ne-o dai-



(ea) Cerem ca viatza sa fie blanda



(el) Si dorinta ca



(ea) Si sa ai grija de noi de acolo de sus



(el) Fiecare-si gaseste dragostea



(ea) Noi speram ca fiecare suflet va gasi



(el) In jurul si in interiorul sau



(ea) Un alt suflet sa iubeasca.



Aceasta sa fie rugaciunea noastra
(ea) Aceasta sa fie rugaciunea noastra...
(el) Exact ca fiecare copil
(ea) Exact ca fiecare copil...
Avem nevoie sa gasim un loc
Ghideaza-ne cu gratzia ta
Da-ne credintza si vom fi in sigurantza...
Este increderea ce ai aprins in noi, 
Simt ca ne veï salva...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu