luni, 17 iunie 2013

Oriunde este... Am facut-o in felul meu - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea

De cate ori in viata vi s-a parut ca sunteti altfel decat cei din jurul vostru? De cate ori in viata vi 

s-a spus "Fa asa ca sa intri si tu in randul lumii!"? De multe ori, asa este!
De multe ori ati ascultat de cei din jurulul vostru, dar de cele mai multe ori, nu. De ce ati facut asta? Pentru ca ceva in sinea voastra va spunea ca asta este drumul cel bun, ca asta este ceea ce trebuie sa faceti. 
Aceste alegeri nu le-ati facut in necunostinta de cauza, ci pentru ca sinele vostru superior avea informatii despre tinta la care trebuia sa ajungeti, pentru a va implini karma si a va invata lectiile vietii pentru care ati venit aici pe Pamant. Stiti bine ca nimic din viata voastra nu este intamplator, iar ce va urma nu va fi deloc intamplator. 
Nu peste mult timp va izbucni un conflict armat in Turcia, caci acolo pamantul sfant a fost ocupat si blestemul celor care au suferit asupriri este pe cale sa se indeplineasca. Nu va ramane piatra pe piatra si acest lucru va fi grabit si de un cutremur mare. 
Este posibil ca acest conflict armat sa capete amploare si sa cuprinde mai multe tari, dar asta depinde de karma colectiva a fiecaruia si de cum vor stii sa isi indrepte credinta si sperantele catre Dumnezeu Tatal. 
Sabia dreptatii va cobora si va alunga sufletele necredincioase din aceasta lume si efectele vor fi cat se poate de pozitive pentru toata omenirea. 
Nu uitati atunci invatamintele si experientele pe care le-ati acumulat si ca 

Oriunde este... Am facut-o in felul meu!


Urmariti clipul aici: 

Oriunde este

Merg prin labirintul momentelor,
Dar peste tot unde mă duc
Începe un nou început,
Însă nu-şi găseşte niciodată sfârşitul.
Mă-ndrept către orizont
Şi acolo găsesc un altul,
Totul pare atât de surprinzător
Şi apoi aflu că ştiu
Că dacă tu mergi acolo mergi pentru totdeauna,
Dacă eu mă duc acolo, îmi pierd calea,
Dacă rămânem aici, nu mai suntem împreună,
Oriunde este.
Luna deasupra oceanului
E dusă în mişcare circulară,
Dar fără să ştie vreodată
Motivul pentru curgerea ei
În mişcare deasupra oceanului
Luna continuă să se mişte,
Valurile continuă să se unduiască
Şi eu continui să merg.
Tu mergi acolo, mergi pentru totdeauna,
Eu mă duc acolo, îmi pierd calea,
Dacă rămânem aici, nu mai suntem împreună,
Oriunde este.
Mă întreb dacă e scris în stele
Cum o să fie viaţa mea
Şi dacă ele şi-ar lăsa lumina să strălucească
Suficient pentru ca eu să o urmez.
Mă uit sus către ceruri
Dar noaptea a venit cu nori,
Nici o licărire a constelaţiei,
Nici Vela, nici Orion.
Cochiliile pe nisipurile calde
Au dus de pe propriile lor pământuri
Ecoul poveştii lor,
Dar tot ce aud sunt sunete joase
În timp ce epitete ţes
Şi valuri mlădioase pleacă,
Dar ar trebui oare să cred
Că eu doar visez?
Tu mergi acolo, mergi pentru totdeauna,
Eu mă duc acolo, îmi pierd calea,
Dacă rămânem aici, nu mai suntem împreună,
Oriunde este.
Să las firul tuturor vremurilor
Să marcheze o linie întunecată
Cu speranţa că voi mai putea găsi
Calea înapoi către momentul
În care am luat-o către
Un nou început.
Încă mai caut răspunsul,
Nu pot găsi sfârşitul,
E ori acesta, ori celălalt,
E un drum sau altul,
Ar trebui să fie o singură direcţie,
Ar putea să fie o singură reflecţie
Calea pe care am luat-o,
Calea pe care am făcut-o,
S-ar putea să fiu abia la început
S-ar putea să fiu aproape de sfârşit.



Urmariti clipul aici: 

http://www.youtube.com/watch?v=dqBlIyFcjXs


Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu