joi, 6 iunie 2013

Nimic altceva nu conteaza...Dragostea e pretutindeni - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea

Ieri cand am primit mesajul Ingerilor am crezut ca am inteles exact ceea ce au vrut ei sa imi transmita, dar parca in interiorul sufletului ceva imi spunea ca nu am inteles bine. De aceea am preferat sa aman sa scriu si sa public materialul. Asteptam sa se produca acel clik in care sa-mi dau seama ce anume  au dorit Ei sa imi transmita.
Pe masura ce gaseam materiale si le publicam pe blog, dar recunosc si ca se facuse liniste in casa, caci scumpelele mele se culcasera, am ajuns sa ma uit si pe blogul Pazitorului meu astral, Dan Gaucan si dintr-o data totul mi s-a luminat in minte. Sensul mesajului era mult mai profund: era de fapt o deslusire si un raspuns a unei mari intrebari pe care ne-o punem cu totii:

CE TREBUIE SA FACEM CA SA EVOLUAM?

Dar de fapt ce inseamna sa evoluezi? Cu toii ne-am intrebat si de cele mai multe ori, ne-am intrebat in situatii foarte grele si neplacute, ce trebuie sa facem ca sa evoluam? Unii din noi nu au gasit raspunsul, altii au avut marea sansa sa afle despre reincarnari si despre lectiile de viata. Da dragii mei, acesta este marele mister al vietii omenesti, desi nu pare. Dumnezeu ne-a oferit sansa sa evoluam in spirite avansate urmand "un program" extraordinar de simplu, in care noi, fiecare ca individ, trebuie sa ne invatam lectiile de viata. Cum le descoperim? De obicei ele sunt cel mai greu lucru de realizat pentru noi insine si cel mai simplu pentru cei din jur.
Sa va dau doua exemple:
- pentru un peste este foarte greu sa zica cuiva si cu atat mai mult celor din familie NU, chiar daca stie ca da-ul de riguare ii va auce o multime de belele;
- pentru un berbec este foarte greu sa renunte la a mai reactiona violent verbal sau cum ar zice o expresie romaneasca " sa sara de fund in sus".

Astea sunt doar doua exemple. Altele le puteti descoperi aici:



Pe  restul le desoperiti analizand ce anume nu este bine la voi si va este foarte greu de schimbati. 
Intrebarea pe care si-o pune fiecare om aflat pe drumul evolutiei, este :
BINE, SI CU CE MA AJUTA ASTA?

Atunci cand lectia de viata a fost insusita, se dezactiveaza acel progam mental care te facea sa reactionezi asa si astfel se creeaza altul care nu va mai initia energii negative, energii care te faceau sa intampini acele situatii sau oameni care te determinau sa reactionezi astfel. Era un cerc vicios, care iti dadea impresia ca nu mai ai iesire. 

Asadar, Ingerii ne-au dat acest mesaj, pentru a ne ajuta sa intelegem ca suntem intr-un cerc vicios, ca trebuie sa ne oprim, sa ne analizam cu sinceritate pe noi si sa schimbam acea parte din noi care ne-a adus in situatia asta. 

Daca ne schimbam pe noi, acele situatii  vor disparea si nu ne vom mai confrunta cu ele niciodata. 
Asta este evolutia, caci daca ne schimbam pe noi ca individ, vom schimba LUMEA!
Asa va disparea raul! 
Daca noi  ne invatam lectiile de viata, atunci si lumea isi va invata lectia de viata si astfel toate situatiile negative existente vor disparea.

Nimic altceva nu conteaza...Dragostea e pretutindeni!

DARUITI IUBIRE SI VETI DOBANDI IUBIRE!
DARUITI IERTARE SI VETI DOBANDI IERTARE!
DARUITI SPERANTA SI VETI DOBANDI BINECUVANTARE!
AVETI CURAJUL DE A VA PUNE VIATA IN MAINILE DOMNULUI SI VETI DOBANDI FERICIREA SI ARMONIA!



Atat de aproape, indiferent cat de departe
fara a putea fi mai mult din inima
mereu avand incredere in cine suntem
si nimic altceva nu mai conteaza

nedeschizandu-ma niciodata in acest fel
viata e a noastra, o traim in felul nostru
toate aceste cuvinte pe care nu doar le spun
si nimic altceva nu mai conteaza

caut increderea si o gasesc in tine
ceva nou pentru noi in fiecare zi
deschide mintea pentru o vedere diferita
si nimic altceva nu mai conteaza

fara sa-mi pese de ceea ce ei fac
fara sa-mi pese de ceea ce ei stiu
dar eu stiu

atat de aproape, indiferent cat de departe
fara a putea fi mai mult din inima
mereu avand incredere in cine suntem
si nimic altceva nu mai conteaza

fara sa-mi pese de ceea ce ei fac
fara sa-mi pese de ceea ce ei stiu
dar eu stiu

nedeschizandu-ma niciodata in acest fel
viata e a noastra, o traim in felul nostru
toate aceste cuvinte pe care nu doar le spun

caut increderea si o gasesc in tine
ceva nou pentru noi in fiecare zi
deschide mintea pentru o vedere diferita
si nimic altceva nu mai conteaza

fara sa-mi pese de ceea ce ei zic
fara sa-mi pese de jocurile pe care le jaoca
fara sa-mi pese de ceea ce ei fac
fara sa-mi pese de ceea ce ei stiu
si eu stiu

atat de aproape, indiferent cat de departe
fara a putea fi mai mult din inima
mereu avand incredere in cine suntem
nu, nimic altceva nu maï conteaza
(Metallica - Nothing else matters )







Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu