luni, 3 iunie 2013

Neagra?! - Viata este minunata! - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea


Ma uit de ceva vreme la ceea ce se intampla in tara mea si ma minunez. Sunt un om normal, care nu vrea altceva decat normalitate pentru toti ai mei si pentru mine. Sunt un om normal care de cand a capatat drept de vot a votat cu toate culorile politice existente, mai bine zis cu toate culorile curcubeului, fara sa vada ca cei care au ajuns la putere au schimbat negru in lumina. 
Nu poate nimeni sa imi zica ca acum am vreo simpatie politica. Am votat cu Basescu la primul mandat, crezand ca isi va indeplini misiunea divina si va starpi hotia din tara asta. Am votat cu Basescu la al doilea mandat, pentru ca mana cu stampila nu a vrut sa mearga deasupra numelui lui Antonesc, stiind ca acesta este condus de alti "grei" negri sau gri, fiind convinsa ca doar Basescu este cel care va face din tara asta Praf si Pulbere,  caci nu poti sa construiesti o casa daca nu darami ruina existenta si ii sapi o fundatie solida, sa ai pe ce cladi. Pe zi ce trece ma conving ca temerile mele au fost intemeiate. 
Am votat si USL-ul neavand mari asteptari si fiind convinsa ca urzelile din spatele si din fata tronului vor duce pana la urma la sfaramarea lui.

Dar ceea ce vad si nu vad, ci doar simt de ceva vreme, a inceput sa imi depaseasca toate temerile. 
Vad cum partea portocalie sau ce culoare or mai avea acum adeptii lui Basescu, incearca cu multa perseverenta sa sparga USL-ul. Vad cum uselistii tricolori incearca cu toate armele sa il detroneze pe Basescu. 
In rest, parca nimic nu mai conteaza. 

Din fericire, prin marele ajutor pe care Divinitatea mi l-a dat, am reusit sa invat sa GANDESC si sa ma intreb in permaneta CE ESTE IN SPATELE ACESTEI ACTIUNI?

De ce va spun toate aceste lucruri, pentru ca ceea ce eu am invatat, am incercat sa va invat si pe voi, dragele mele suflete nepretuite si sper ca am reusit. 
Se incearca de ceva vreme sa se duca o campanie extraordinara de incitare la ura si violenta. Toate astea nu vor rezolva problema noastra. Marturie spuselor mele stau cei 24 de ani in care s-au perindat la conducerea tarii toate partidele si toate felurile de oamnei politici, care nu alta tinta decat aceea de a-si umple cat mai tare buzunarele proprii si ale sefilor capusari sau paraziti, carora le sunt aserviti. 
Ce folos am avea noi din toate astea? Ce folos ar avea cei care vor iesi si vor protesta? Se vor alege  cu batai, rani sau chiar vor fi omorati si cu nimic altceva. Va spune toate astea un om care a fost pe baricade si a vazut tot entuziasmul si dorinta de revolutie a romanilor din 1989. Va spune asta un om care ar fi in stare de orice sacrificiu pentru a-si apara tara si neamul. Va spune asta un om, care nu mai doreste sa vada raniti si morti pentru ca niste hoti sa plece si sa fie inlocuiti cu altii. Va spune asta un om care nu mai vrea sa fie mintit.

Trebuie sa ne gandim ca toate acestea sunt masinatiuni ale unor forte care incearca sa ne abata de la drumul nostru evolutiv spre lumina. Trebuie sa ne gandim ca mai avem putin si vom ajunge acolo. Mult a fost, putin a ramas!

Astazi ma gandeam oare ce mesaj imi vor trimite Ingerii pentru a-l posta pe blog. Mi-a venit in minte melodia 
"Wonderful life" a lui Black. Sincer am avut un soc. Nu intelegeam . Ma gandeam ce anume o sa va scriu. 
Cand m-am asezat in fata calculatorului, am deschis pagina cu youtube si clipul era acolo. Ce sansa era sa fie din prima daca nu era dorinta lor, a dragilor mei Ingerasi? Cand am inceput sa scriu, cuvintele  curgeu in mintea mea de mainile nu puteau sa tina ritmul. 
Mesajul lor e simplu si usor de inteles:

NEAGRA? -VIATA E MINUNATA!

Da dragii mei, viata noastra nu e neagra atata timp cat noi nu ii vom da voie sa fie asa, atata timp cat noi nu ii dam voie sa devina asa. Este in puterea noastra sa o schimbam respectand  Legile Divine aleUniversului, pentru ca, sa nu uitam, Mantuitorul a zis:" Cine ridica sabia de sabie va murii!".
Este in puterea noastra sa ne umplem sufletele de lumina si iubire catre toti cei din jurul nostru, fie ei prieteni sau dusmani, sau mai ales dusmani. Sa ii imbracam in mantia noastra de iubire si sa nu uitam ca in noi este puterea de a schimba starea asta de fapt in bine!


Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu si Ingerii Lui sa ne ajute si sa ne calauzeasca pe drumul nostru spre LUMINA!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea


2 comentarii:

  1. draga mea ,sfauitoare,asta este melodia mea preferata din adolescenta.Offf....cate amintiri!!!!!!!eram indragostita lulea de un baiat cu mult mai mare decat mine si imi era impartasita dragostea si din partea lui dar destinul nu a fost sa fiu al lui si nici el al meu.de cate ori o ascult(si nu de putine ori),plang.cine a spus ca prima dragoste nu se uita a avut dreptate.Multumesc ca m-ai mai descretit un pic ascultand-o azi din nou.Cu mult drag,Daniela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag!
      Si mie imi place foarte mult si am amintiri asemanoare:)).

      Multumesc pentru comentariu.

      Ștergere