marți, 18 iunie 2013

Melodie de aur - Alpha...Un nou inceput - Mesaj de la Ingeri primit de Sfatuitoarea


Dragii mei,
Vin timpuri minunate, vin timpuri extraordinare pentru noi. Saptamana aceasta un val de energie va aduce evolutie. Sufletele care au cunoscut adevarul si dorinta de a evolua, dorinta de a intra in comuniune cu Dumnezeu si toate entitatile benefice care sunt in jurul nostru vor cunoaste un extraordinar salt. Incepem sa ne acordam din ce in mai mult la noua lrealitate, incepem sa intelegem din ce in mai mult lumea si Universul. Incepem sa ne detasam de micimea problemelor si minciunilor, pentru ca am realizat ca nu mai suntem singuri pe drumul nostru in viata. Si este atat de minunat sa poti sa fi in comuniune cu Ingerii si cu Ghizii tai spirituali, sa poti sa te acordezi pe fregventa cea inalta a lui Dumnezeu. 
Asa nu te consideri singur in fata problemelor si nu iti mai este teama, deoarece esti tot timpul gata sa asculti indrumarile si argumentele. 
Pentru mine azi a fost o zi miraculoasa. O zi in care am realizat mai mult decat de obicei ca langa mine sunt Dumnezeu si Ingerii Lui si ei au grija de mine la fiecare pas pe care il fac. 
Desi am reusit sa plec din casa la orele amiezii, cand Soarele ardea, am ajuns sa repar instalatia de aer conditionat de la masina si am primit vestea ca trebuie sa ii cumpar radiator. De obicei o asemenea veste m-ar fi scos din tot echilibrul meu. Spre surprinderea mea am constatat ca nu simteam suparare si nici furie ca in alte dati. Eram linistita. Pana am plecat de la service, Soarele a intrat in nori si aerul a devenit respirabil. Am simtit atingerea Ingerilor imediat si am stiut ca ei au grija de mine, caci urma sa ma misc mult prin Soare, fara masina. O ora si jumatate cat am avut treaba, norii au persistat pe cer. Apoi, venind incet inspre casa, am intrebat Ingerii, de ce tocmai acum, cand fac economii pentru tabara de medicina germanica in care vreau sa ajung in iulie, mi s-a intamplat asa ceva. Raspunsul a venit prompt ca de obicei:
"CA SA TE OBISNUIESTI CU CALDURA."
Atunci am inteles ca asa trebuia sa se intample si ca practic tot cea ce patim acum, chiar daca ni se pare ciudat si poate nedrept, este doar pentru a ne pregatim sa putem trece usor peste furtuna energetica care va veni, se pare foarte curand. 
Pentru "sufletele incuiate" (am luat expresia de la Harry Potter, mi s-a parut cea mai buna comparatie ) acestea sunt lucruri de neinteles, caci ei continua sa vada greutatile nu ca pe o oportunitate pentru introspectie si evolutie, ci ca pe un ghinion, ca o neimplinire personala, etc. Din pacate pentru ei va fi greu, foarte greu! 
Nu stiu de ce sau stiu de ce, dar ingerii nu imi mai mai arata predictii rele, decat la nivel de informatie si de altfel este de inteles, caci nu ma vor mai afecta pe mine si pe toti cei ce ne dorim sa evoluam continuu, atata timp si pana acolo unde Dumnezeu ne permite. 

Cu aceasta saptamana, pentru noi va venii un " Alpha...Un nou inceput"!

Multumesc celor care zi de zi la ora 18.00 mi se alatura in rugaciune. Uitati-va la framantarile care sunt la suprafata societatii si a clasei politice  de la noi si din lume si veti vedea cum Dumnezeu ne asculta rugaciunea. 
Va astept in fiecare zi, sufletele mele dragi !


Urmariti clipul aici:

http://www.youtube.com/watch?v=9n49-W3cX8g

Un timp pentru noi "


Un timp pentru noi 
într-o zi nu va mai fi 
cand  lanțuri sunt rupte 
de curaj născut 
o dragoste care este gratuita 
Un moment în care visele 
atât de mult timp refuzat 
să poată înflori ca putem dezvălui 
dragostea pe care acum trebuie să ascundă 
un timp pentru noi 
în trecut pentru a vedea o viață 
util pentru tine și pentru mine 
si cu iubirea noastră prin lacrimi și spini 
Vom îndura ca vom trece cu siguranță 
prin fiecare furtuna 
O dată pentru noi într-o zi 
nu va mai fi o nouă lume 
O lume de strălucitoare speranță pentru tine si mine ... 
Un timp la trecut pentru a vedea o viață 
util pentru tine și pentru mine
si cu iubirea noastră prin lacrimi și spini 
Vom îndura ca vom trece cu siguranță prin fiecare furtuna 
O dată pentru noi într-o zi nu va mai fi o nouă lume 


O lume de strălucitoare cu speranță pentru tine și mine ...








Urmariti clipul aici:

Acesta este mesajul pe care ni l-au trimis Ingerii in noaptea aceasta. 


Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu