luni, 3 iunie 2013

Cum traiesc o INTALNIRE KARMICA



In ultimul an mai ales, am inceput sa fiu constienta de multiplele fatete ale realitatii in care traim si ca viata e cu mult mai complexa decat pare la prima vedere, decat am fost invatati sa o vedem… Nu ma uimeste sa privesc ceasul la ore fixe in anumite perioade, in zile consecutive, nu ma uimeste sa am momente telepatice cu persoane apropiate sau cu cele care am o forma de rezonanta… Nu imi mai e teama de instinct, de emotii, de imaginatie, de vise, ascult muzica in functie de ce simt, gasesc mereu soundul de moment al sufletului meu, al gandurilor mele. Ma fascineaza universul in toata complexitatea sa... In contextul asta sufletesc am intalnit un om care mi-a destabilizat in modul cel mai fascinant tot interiorul, mintea, toate simturile! 

Un om pe care am impresia ca il cunosc de-o viata, din inconstient, din nimic, nu stiu de unde… Un om din cauza caruia am ajuns sa imi pun cele mai profunde intrebari despre mine, despre trecut si prezent. Despre ce vreau de la mine… de la viata, de la un iubit. E un om pe care il iubesc parca fara motiv, aprioric si sincer in acelasi timp, si cu care simt ca sunt intr-o conexiune inexplicabila... Toate senztiile astea m-au destabilizat complet. Le-am spus “cutremur fascinant”. Un cutremur care m-a rupt de realitatea imediata, de lumea sociala, de conexiunea cu ceilalti oameni, de pasiunile mele, pentru cateva saptamni. Un om care m-a facut sa intru in adancul meu, in legatura cu cele mai intime ganduri ale mele, intrebari. Mi-a amintit de mine copil, de ceva foarte autentic. O experienta extrem de puternica. Am simtit ca m-am indragostit atat de rau incat au fost si momente in care nu mai puteam sa respir, din cauza sentimentelor ce ma copleseau. O intalnire KARMICA?

Ce legatura poate exista intre karma si iubirea romantica? Toate au legatura, spune spune Robert Burney, autorul mai multor carti de spiritualitate si terapeut spiritual. Exista un adevar literal cu privire la expresia “a fi pe aceeasi lungime de unda cu cineva”. Exista oameni cu care avem o apropiere vibrationala mult mai puternica decat cu alti oameni – exista oameni de care ne putem simti foarte apropiati in doar cateva ore, ne simtim mai apropiati de ei decat de oameni pe care ii cunoastem de o viata. Oamenii cu care conectam in acest fel sunt spirite inrudite si sunt membri a ceea ce putem numi “tribul nostru vibrational”. 

Unele dintre aceste spirite sunt sufletele noastre pereche cu care am avut relatii de iubire romantica in vieti anterioare. Cu totii avem un suflet geaman. Suflet geaman de care am fost separati din cauza polaritatii care a dictat conditia umana pentru atatea mii de ani, spune Robert Burney. Ceea ce este vital pentru noi este sa invatam sa distingem ce nivel de energie si conexiune exista si simtim pentru cineva, fiindca am fost crescuti cu povesti despre printi si printese care au trait fericiti pana la adanci batraneti – un arhetip energetic care exista in fiecare dintre noi, fiindca am fost separati de sufletul nostru geaman – si astfel credem ca astfel de conexiuni foarte puternice sunt sigur semnul ca am atins pragul usii catre fericirea eterna. 

Ceea ce nu este intotdeauna chiar asa. Exista mai multe niveluri de conexiune energetica cu cineva, dar cel care a fost cel mai puternic in a ne modela vietile – este sentimentul de familiaritate cu cineva care vibreaza la un nivel emotional energetic aflat pe aceeasi lungime de unda cu dinamica emotionala din copilaria noastra. In alte cuvinte, oamenii pe care ii simtim familiari fiindca intr-un anume fel sunt asemeni parintilor nostri, in dinamica sistemului lor emotional, explica Robert Burney. In experienta mea… as putea spune ca desi ceea ce am simtit si inca simt in preajma acestei persoane ma apropie de copilarie, recunosc mai degraba conexiunea incredibila pe care o am si cu sora mea si pe care nu imi inchipuiam ca as putea-o gasi la o asemenea intensitate (o intensitate chiar mai mare) intr-o persoana de sex masculin. Nici macar nu visam la asa ceva… Despre intalnirile cu oameni care vibreaza pe acelasi sistem energetic cu al parintilor nostri, iata ce spune mai departe Burney: Atunci cand intalnim pe cineva ce pare sufletul nostru pereche, trebuie sa fim foarte atenti. 

Atata vreme cat nu te-ai vindecat complet de codependenta – atata vreme cat nu esti implicat activ in vindecarea ranilor din copilarie si in schimbarea programului trasat de ego-ul subconstient, nu vei putea avea discernamantul de a recunoaste cand un sentiment de atractie vine mai degraba din sentimentul codependent, familiar, de a te simti abuzat, abandonat si tradat. Altfel, esti supus unei repetitii a patternurilor relationale, la nesfarsit. Numai atunci cand in mod constient vrei sa te vindeci si sa intelegi lectiile pe care le-ai avut de invatat, numai atunci poti sa schimbi patternul relatiilor pe care le-ai avut in trecut. Relatiile mele din trecut se inscriu intr-adevar in aceasta descriere... Acum a fost o experienta unica. Exista intotdeauna mai multe niveluri ale realitatii, ale dinamicilor vibrationale energetice care sunt implicate in experienta noastra umana. 

Este vital sa incepem sa vedem mai mult in interiorul nostru, sa observam dinamicile interne mult mai clar, pentru a putea practica discernamantul in relatiile noastre, spune Robert Burney. Adevarul este ca cineva poate parea familiar intr-un mod care recreeaza ranile pe care le-am trait din cauza parintilor nostri – si poate fi si suflet pereche de asemenea. De fapt, este inevitabil ca atunci cand intalnim sufletul pereche, sau, mult mai puternic, sufletul nostru geaman – karma sa nu fie implicata. Ceea ce nu prea suna mereu a fericire pana la adanci batraneti, cel putin nu in corpul asta si nu in viata asta – desi, o asemenea conexiune ne poate ajuta sa avem acces la Fericire si Dragoste imense. Cred ca ce am trait in trecut au fost intalniri karmice esentiale, care au recreat patternuri din copilarie si care m-au adus pana la momentul acesta atat de intens. 

Deci azi pot sa spun ca sunt recunoscatoare ca am trait si “dramele” pe care le-am trait. Acelea au fost intalniri "karmice de distrugere" peste care am trecut... Ceea ce inseamna ca uneori ne este data incredibil de frumoasa, dar imens de valoroasa si uneori dureroasa oportunitate de a ne vindeca emotional, de a creste Spiritual si de a ne linisti din punct de vedere Karmic. Este foarte important sa te afli intr-un proces de recuperare si sa fii atent/a la lectiile pe care le ai de invatat, este o oportunitate care poate fi cea mai mare, un dar sublim pe care il primim in drumul nostru. 

Din experienta mea din prezent… eu am invatat ca e o.k. sa vreau si acum stiu ce vreau. Imi e mai clar decat niciodata. Nu stiu exact ce tip de conexiune karmica am putut stabili cu acest om care pe langa tumult generat mi-a transmis cea mai adanca stare de pozitivitate si iubire neconditionata; pe langa sentimente intense de atractie... Intuiesc ca poate e ceva ce ar semana cu suflete gemene… Dar cine stie? Eu ma aflu pe un drum al constientizarii sinelui meu. El nu. El nu simte cu aceeasi intensitate, desi intre noi s-au spus cuvinte atat de sincere si incarcate de dorinta de a-i fi cu adevarat bine celuilalt.

 Probabil ca intalnirea ii este la fel de esentiala pentru lectiile de viata pe care le are de inavatat… Lucrand cu problemele tale interioare si atunci cand intervine Karma, aceasta ne impinge la un nivel emotional atat de intim si o deschidere a inimilor catre Iubire si catre dorinta de a vrea sa fii iubit care se afla in conexiune cu Sacrul si Divinul. O uniune dintre doua corpuri aflate in asmenea conexiune energetica creeaza o legatura energetica la Sursa Divina, mai adanca decat un individ o poate accesa individual. Este cu adevarat un dar pentru care ar trebui sa ne simtim recunoscatori – si merita sa treci prin vindecarea emotionala ca sa traiesti asa ceva, spune Robert Burney. Cred ca asta mi s-a intamplat... de Miruna L. 

Sursa : http://www.reiki-floareadelotus.ro/articole.php?idart=425 

http://dei-matei.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu