vineri, 17 mai 2013

Trairi 16.05.2013


Gandalf_the_White_by_AbKi
Devine totul din ce in ce mai interesant si din ce in ce mai puternic.
Aseara in jurul orelor 23:30 mi s-a intrerupt alimentarea cu energie electrica(a fost pentru a treia oara).Aveam multa treaba la calculator, dar m-am impacat cu ideea si m-am bagat la somn :)
Cum m-am bagat in pat, corpul a inceput sa tremure fiind inundat de o energie foarte puternica.Era o senzatie placuta…mi s-a mai intamplat de multe ori acest lucru(deobicei atunci cand urmeaza niste trairi intense).
In cateva minute m-am trezit pe o pajiste in intuneric alaturi de foarte multi oameni cu hainele rupte pe ei.Aceasta traire am mai vazut-o si anul trecut, insa acum a fost cu mult mai ampla si puternica.Are dreptate Ashtara cand zice ca se cam repeta “treburile” de anul trecut.
Eu eram imbracat intr-o roba alba cu gluga.Aveam barba si par alb.Semanam foarte bine cu Gandalf din filmul Stapanul Inelelor :)
Pe acest camp se aflau oameni din toate natiile existente pe Pamant.Fiecare natie aveau calareti pe cai albi costumati ca mine(deci nu eram singurul).
Toti oamenii erau rupti de oboseala, campul era plini de spini si le ingreuna deplasarea.In fata mea a aparut un rasarit de Soare si un munte.Era Varful Toaca din Ceahlau.Aici era formata o “pelicula” imensa cat tot muntele…era ditamai Portalul.
Calaretii in alb conectau foarte usor intre ei telepatic.Am simtit semnalul ACUM ESTE MOMENTUL!!!Toti calaretii au inceput sa mobilizeze oamenii si sa-i directioneze spre Portal.
moshu
Eu am inceput sa tip foarte tare “Inainteeee, romanii mei!!!”Si am inceput cu totii sa alergam inspre Portal.Multi cadeau si se impiedicau.Ma intorceam catre ei sa-i ajut sa se ridice.Multi se tineau de cal, de hainele mele…nu renuntau, ma ascultau si alergau inainte.
In spatele multimii se forma o furtuna devastatoare ca un uragan si se indrepta spre noi.Trebuia sa ne miscam inspre portal cat mai repede…simteam ca acolo este salvarea noastra.
Am inceput sa tip mai puternic si mai des “Inainteeeee!!!”Stiam ca daca ne ajunge aceea furtuna va fi rau pentru oameni.La un momentdat am simtit ca nu reusim sa ajungem la timp.M-am uitat in sus si am cerut ajutorul “Doamne Ajuta-ne sa ajungem cu bine!!!”
S-au deschis cerurile si au inceput sa coboare foarte multi ingeri, lupi albi, dragoni.Acestia se apropiau de oameni si care intindeau mana spre ei, ii ajutau sa se ridice in picioare.Nu-i deplasau mai in fata sau spate, ci exact in punctul in care cazusera la pamant.Lucrurile au inceput sa se miste cu mult mai bine…ne deplasam cu mult mai usor.Insa multi renuntasera sa inainteze si au ramas intinsi pe camp.M-a durut sufletul pentru ei, dar mi-am dat seama ca este alegerea lor, iar eu trebuia sa-i duc pe cei care doreau sa ajunga la Portal…si mi-am revenit repede.
Ne-am apropiat cu pasi foarte repezi.Eu am trecut primul prin pelicula.Oamenii se oprisera in fata lui si se uitau cu teama.Dupa ce am trecut eu, m-au urmat cu totii.
Dincolo totul era minunat.Nu se poate descrie in cuvinte cum ma simteam dincolo de Portal. Nu se mai facea diferenta de natie intre unii si altii…cu totii eram la fel.Foarte multa lume a renuntat la lupta si au ramas pe campul cu maracini…chiar si din randul calaretilor in alb.
M-am asezat pe o piatra si am inceput sa plang de bucurie.Acest lucru l-am facut si in planul fizic…am plans cam 10-15 minute in continuu.Eram bucuros ca mi s-a  luat o piatra de pe inima.
Cam asta a fost…cuvintele sunt de prisos, cine are ochi de vazut vede, cine are urechi de ascultat asculta si cine are inima de simtit SIMTE.
Eu insa vreau sa va transmit un lucru: cand esti cazut la Pamant, nu te uita in stanga, nu te uita in dreapta, nu te uita in spate…ridica-te in picioare si mergi INAINTEEE.
A doua chestie interesanta ce mi s-a intamplat aseara este urmatoarea.Am vizualizat o sfera rosie care efectiv m-a absorbit in ea.Prima data m-am speriat, dar mi-am revenit foarte repede si am inceput sa ma simt minunat.Corpul fizic tremura din toate balamalele :) Mai cunosc persoane care au avut parte de aceasta “aspiratie” si le multumesc ca au facut publice aceste trairi(ce-i drept in cercuri restranse).Eu va anunt pe toti sa nu va speriati.Multi dintre voi veti trece prin aceasta “aspiratie” a corpului fizic.Face parte din procesul ascensional al fiecaruia.
Mult Succes!!!
Dan Gaucan
P.S. Nu uitati…Inainteee romanii mei!!! :)
Sursa: http://daniilgaucan.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu