vineri, 17 mai 2013

RECLAMA - PE ARIPILE INGERILOR – ANUNT PENTRU CURS



angel1
 
Dragii mei,
In urma cu mai bine de un an, la cererea Fiintelor Celeste, am pus pe hartie un manual de instructiuni menit sa ajute omul sa paseasca intr-o lume absolut magnifica, respectiv aceea a Ingerilor. Acest manual a fost distribuit gratuit prin internet si asa va ramane si in continuare, insa am primit ca feed-back o multime de solicitari in sensul sutinerii efective a acestui curs.
Este foarte adevarat ca informatiile din manual sunt prezentate la nivelul cunoasterii de la acea vreme si sunt multe alte date suplimentare primite de atunci pana in prezent, ce nu apar scrise acolo si nicaieri in alta parte, cel putin in documentatia cu suport similar, pe care eu am parcurs-o vreodata. In acelasi timp, lipseste ceea ce ar veni ca si dar din partea Ingerilor, in timpul meditatiilor de grup, ce s-ar putea face in cadrul unei intalniri fata in fata.
A existat insa o problema. Desi imi doream foarte mult sa pot face asta, Sfanta Treime nu mi-a permis, iar eu nu incalc niciodata deciziile Sale. La acea vreme nu intelegeam de ce, acum insa imi este foarte clar. La misiunile pe care le-am avut de indeplinit pana in prezent, a fost necesar sa stau in umbra. Nu cred ca trebuie sa mai fac comentarii suplimentare asupra acestui lucru.
Sunteti multi cei ce stiti ca desi imi vad si simt ghizii prin preajma, totusi acestia nu imi mai raspund la intrebari de ceva vreme incoace. Nu am stiut cum sa interpretez exact acest lucru, insa pe parcursul timpului, am putut afla ca la multi altii se intampla cam la fel. Veti vedea in articolul ce am promis ca il voi publica foarte curand, ca nu este deloc intamplator acest aspect.
Saptamana trecuta, la serviciu fiind, am pus sa ruleze pe calculatorul meu o melodie a lui Mihail. Am fost absolut surprinsa, dupa atata timp de tacere, sa primesc de la Mihail mesajul ca dupa Paste, Sfanta Treime a permis sustinerea de catre mine a cursului despre Ingeri. A fost atat de mare emotia acestei vesti incat nu aveam lacrimi suficiente ca sa imi pot exprima recunostinta.
Deja imi este foarte clar ce am de facut. Desi nu am avut permisiunea pana in prezent, de atatea ori mi-am facut scenariul acestui curs de nici nu imi mai aduc aminte.
Cu ajutorul dragei Profa de Geogra, careia ii multumesc pe aceasta cale, avem la dispozitie o sala de clasa, la scoala unde dansa preda. Data fiind capacitatea unei sali, iata ca s-a stabilit si efectivul ce poate participa la curs, intr-o prima runda: 25, adica din nou 5×5. Va invit sa recititi articolul din blog, „Sub semnul lui 5” si veti intelege mai bine de ce punctez acest aspect. Drept urmare, in cazul in care cererea depaseste 25 de persoane, se vor forma grupe noi si se vor stabili date ulterioare de sustinere a cursului, exact in ordinea inscrierilor. Daca sunt mai putini, nu este nici o problema, cursul se va desfasura oricum. Cine trebuie sa fie prezent, va fi.
Data sustinerii va fi: 26 mai 2013, intre orele 10 si 16.
Locatia este: Scoala Gimnaziala „Herastrau”, str. Borsa, nr.27, langa statia de metrou „Aurel Vlaicu” , Bucuresti.
Pretul cursului este de 100 lei / persoana, insa o parte importanta din aceasta suma vi se va intoarce, veti vedea atunci in ce fel.
Inscrierile se vor face pe adresa: federatia.galactica@gmail.com
Modul de derulare a cursului va fi o alternanta intre partea teoretica, cu accentuare pe informatii asupra a 16 Ingeri, cunoscuti peste tot ca si Arhangheli, dar pe care eu m-am obisnuit deja sa nu ii mai numesc in acest fel, pentru ca in realitate veti vedea ca Ei au evoluat la grade angelice mult mai inalte decat atat si partea de meditatii, evident cu intercalarea catorva perioade de pauza.
Meditatiile pe care m-am gandit sa le fac vor fi pe subiecte foarte precise. Tot ce pot sa va specific in acest moment este ca ultima meditatie va fi aceea in care, dupa ce in cele anterioare vom face curatari, taieri de cordoane energetice, initierea inimii spirituale, incursiuni in vieti anterioare si altele, veti primi initierea celor 16 Inalti Ingeri, condusa de asa maniera incat sa fie data de la Ei direct, pentru fiecare. Asa am primit-o si eu intr-o noapte, la fel imi doresc sa fie si pentru voi.
Aseara, Dan Gaucan, care va mari bucuria participantilor si nu in ultimul rand a mea, prin prezenta sa la acest curs, mi-a trimis un link pe e-mail, ce m-a directionat catre un articol in care am citit, ca pe data de 25 mai (ce se poate scrie si 5X505, o insiruire foarte interesanta, nu-i asa, unde iar ne intalnim de trei ori cu cifra 5, X – simbol runic al Darului Divin si 0 – insusi Universul), se va deschide un foarte important portal pentru Terra. Am aflat practic faptul ca nu intamplator „s-a nimerit” sa fie data primului curs, in ziua imediat urmatoare acestui maret eveniment. De asemeni, ne va bucura cu prezenta sa Titel Vlad, administratorul blogului „Sapte vieti”. Atat Dan cat si Titel va vor putea oferi posibilitatea sa va achizitionati daca doriti, fie din cristalele energizate prin ale sale secrete de catre Dan, corepondente cu diferiti Ingeri, fie din obiectele vindecatoare pe care cu pasiune le manufactureaza Titel, conform indicatiilor catorva dintre cei 16 Cinstiti Ingeri.
Va astept cu toata iubirea si daruirea si stiu sigur ca nu doar eu, ci si minunatele Fiinte Celeste ce sunt Ingerii. Va promit ca imi voi da toata silinta, sa va amintiti de aceasta intalnire, ca de una in care v-a fost dat sa traiti unele dintre cele mai frumoase si emotionante clipe ale vietii voastre, ce nu le veti putea uita niciodata.
Doamne ajuta! 
P.S. Va adaug si o harta a locatiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu