miercuri, 29 mai 2013

Intamplare 28 mai 2013

Raspundeam la niste mailuri dimineata.Eram foarte prins si concentrat in aceasta activitate.Deodata, Juniorul meu vine la mine din cealalta camera, cu o carte luata din biblioteca si mi-o tot impingea in fata  :)
Prima data l-am rugat sa ma lase in pace pentru  ca am multa treaba.El imi tot impingea cartea in fata.Am luat cartea in mana si atunci el a plecat linistit in cealalta camera sa se joace(isi terminase treaba pe care trebuia s-o faca).Ma uit la carte si m-a luat  un tresarit pe tot corpul.Cartea este:
io secmus
Mi-a atras atentia pe coperta,  scrisul din dreptul Sfinxului.Parca iesise in relief si era din litere de aur “Dumnezeu are un plan superior pentru tara voastra”
Am inchins ochii si am deschis cartea “la intamplare” sa vad ce mesaj are pentru mine.Am fotografiat paginea.S-a deschis la paginea 131 (5) si iata ce continea:
babele-mai2013 221
Incepe distractia!!!  :)
Dan Gaucan



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu