vineri, 12 aprilie 2013

Ziua Z-11.04.2013


ziuaz
Dimineata, in jurul orelor 8, am iesit din scara blocului, sa ma indrept spre Gradinita.Am inceput sa aud o voce puternica, care-mi transmitea ca astazi este ziua Z.Am ajuns aproape de gradinita si ceva mi-a atras atentia pe cer.Am vazut cu ochii fizici litera Z.Soarele strabatea norii exact sub forma acestei litere.A stat pe cer cateva secunde…nu am putut fotografia nimic.
Simteam ca este ceva legat de armata, dar nu stiam ce.Fac aici o mica precizare…eu nu am facut armata si nu sunt familiarizat cu termenii militari.
Am ajuns acasa si am dat cautare pe google “ziua Z”…
Recomand sa va tineti vibratiile ridicate si sa ganditi pozitiv.Apar aceste lucruri din cauza “Nuntii Cosmice”.
CO-CREATI IN LUMINA!!!
Sa ne auzim cu bine!!!
Dan Gaucan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu