miercuri, 10 aprilie 2013

Semne 09.04.2013


curcubeu
In jur de ora 8:00, ma indreptam cu Juniorul catre Gradinita.Afara era inourat, nu prevestea nimic important sa apara pe cer.Din aceasta cauza mi-am lasat aparatul foto acasa :)
Se pare ca m-am inselat.Am vazut pe cer ceva extraordinar.Recunosc ca nu am mai vazut asa ceva pana acum.Erau trei curcubeie pe cer desi.Doua dintre ele erau tangente intr-un punct.Semana foarte bine cu litera X, cand o scriam la orele de caligrafie la scoala.
Al treilea curcubeu era mai apropiat catre Soare, dar cu arcul de cerc format invers.
Ma repet…eu nu am mai vazut niciodata asa ceva.Daca printre cititori sunt care au reusit sa fotografieze aceste curcubeie, ii rog sa-mi trimita pozele pe mail.
Foarte interesant…stim cu totii ce semnificatii au curcubeiele, ce anunta ele dpv ezoteric :)
Vreau sa va mai relatev ceva.In mod normal am vrut sa fac un articol separat cu acest subiect, dar din lipsa timpului, o sa-l comasez aici…
In acest weekend, am tot primit informatii si semnale de “sus” cu privire la exploatarea gazelor de sist si Rosia Montana.Nu vreau sa transmit panica, dar daca se vor incepe exploatarile, Romania va fi zguduita din temelii(nu ma refer aici doar la cutremure de Pamant).Rog din suflet sa ajunga aceasta informatie la Conducatorii nostrii.Stiu foarte bine ca blogul meu este citit de foarte multe persoane din “servicii”…nu ma deranjeaza acest lucru, dar va rog aduceti la cunostinta mai sus de aceasta informatie…sa ne trezim in al 13-lea ceas.Nu uitati ca si voi aveti familii…
Doamne, Lumineaza-ne Calea!!!
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu