marți, 9 aprilie 2013

RECLAMA - Lansarea cartilor La Joaca prin Univers si Renasterea - doua carti scrise de autori romani



Suntem foarte entuziasmati sa anuntam ca volumul de versuri
 La Joaca Prin Univers a aparut in varianta fizica, acesta fiind un volum din colecţia: “ Muzica interioară ” , cuprinzând 160 de poezii, grupate în 7 capitole, aidoma celor şapte “note muzicale”, astfel: “dedicaţii de suflet”; “poezii din energia nouă”; “poezii spirituale”; “poezii pentru suflete de copii”; “poezii de dragoste”; “poezii diverse”; “epilog”. Multe dintre poezii sunt mesaje celeste. Fiecare capitol este însoţit de o imagine de suflet, alb/negru, din albumul personal. 

Cartea mai cuprinde o parte de dedicaţii personale şi de la prieteni, o frumoasă prefaţă, prezentarea cărţilor la care lucrez şi lista completă a cărţilor apărute sau în curs de apariţie, din Catalogul “Puterea Creaţiei”. 

Este al doilea meu "copil" (primul, este unic ş
i îl iubesc nespus), asta am simţit  când mi-am ţinut cartea în mâini, întâia dată. Să-i mângâi coperţile, să o deschizi, să te reîntâlneşti cu tine însuţi..., este ceva mirific, iar cei care au scris cărţi înteleg cel mai bine această trăire specială. 

De când mă ştiu am rezonat mult cu aceste cuvinte cântate, pentru că asta înseamnă pentru mine poezia cu rimă, o muzică a cuvintelor, mesaje universale ale sufletului, un chaneling autentic şi direct cu propriul sine, în care nu pot interveni "paraziţi" pentru a-l denatura... 

Întotdeauna m-a fascinat cum reuşesc poeţii să exprime esenţa trăirilor în foarte puţine cuvinte...,aceste cuvinte având o muzică, un ritm al inimii. Ca să nu mai vorbesc de cei ce nici măcar nu folosesc cuvinte, precum muzicienii, pictorii, sculptorii, etc. 

Când m-am hotărât să-mi pun versurile într-o carte, nu m-am gândit că vor fi puţini cititori de poezii şi că lumea preferă proza, lucruri concrete, etc. Pur şi simplu am îndrăznit să "umblu" la coardele sensibile ale semenilor mei. 

 
Urmează să fac un filmuleţ cu o descriere mai amplă a ei, pe care îl voi posta pe Youtube (la: ILANIEL44), cât de curând.
Dar iată mesajul de întâmpinare din această carte: 

„ Indiferent din ce motiv aţi ales să citiţi această carte, fie ca mesajele cuprinse în ea, să vă inspire pe drumul ales de voi, ca astfel să vă reamintiţi de măreţia fiinţei care sunteţi şi să puteţi zbura prin lumina diafană, sublimă şi divină, din interiorul vostru. 

TU, CE CITEŞTI ACUM ACESTE RÂNDURI 
CU OCHII TĂI DE ÎNGER COBORÂT DIN STELE, 
PRIMEŞTE-N SUFLET ALE MELE GÂNDURI 
CE PACE ŞI LUMINĂ DUC CU ELE! 

DE VEI SIMŢI ÎN INIMĂ, UN VAL DE BUCURIE 
ŞI-O UNDĂ DE CALDURĂ, INTENSĂ ŞI CURATĂ, 
SĂ-ŢI AMINTEŞTI CĂ EŞTI, UN ASTRU-N GALAXIE, 
ŞI SĂ MAI TRECI PE-AICI, ACUM ŞI ALTĂDATĂ ! „ 


 

A doua carte, scrisa cu mare bucurie si dorinta de a fi in serviciu fata de ceilalti, se numeste “Renaşterea Colectivă a Iubirii şi Informaţiei”, subtitlu: O sinteza a schimbarilor prin care trecem in Prezent.

Cartea este scrisă în format de întrebări - răspunsuri, având intenţia clară ca persoanele care citesc acest material să fie ajutate cu adevărat, reducândconfuzia care există în viaţa noastră. Scriitorul a răspuns la întrebări într-un mod cât mai la obiect posibil, abordând diferite teme care au într-adevăr miză şi nu sunt simple speculaţii. 

Primul capitol este o analiză clară şi directă a situaţiei din prezent, în ceea ce priveşte sistemul economic, politic, financiar, prezentând mecanismul manipulativ prin care se devalorizează moneda prin anumite taxe ilegale. Acest capitol este un duş rece, necesar pentru a întelege cu adevărat ce se întâmplă în momentul de faţă.

În al doilea capitol scritorul vorbeşte din experienţă proprie, despre ce înseamnă cu adevărat să îţi urmezi pasiunea şi să mergi cu entuziasmul tău, urmând Calea Minimei Rezistenţe. Sunt oferite şi câteva exerciţii practice, pentru ca voi să avansaţi mai rapid, înspre a face ceea vă doriţi să faceţi.

Al treilea capitol arată cât mai exact posibil maniera în care noi ne creăm realitatea, în fiecare moment, dar şi relaţia dintre mintea superioară, mintea fizică şi creierul fizic. Sunt oferite exemple şi tehnici prin care noi să devenim un canal mai bun, pentru ca toată inspiraţia, creativitatea şi informaţiile primite de la mintea superioară să se manifeste mai des în viaţa noastră

În al patrulea capitol, inima iese la suprafaţă într-un mod creativ, prin cuvinte care surprinzătoare. Se vorbeşte despre importanţa şi puterea inimii ca şi organ energetic, care este mai puternic de 10.000 de ori decât creierul. Calea evoluţiei personale, este de a iubi mai mult şi a fi persoane mai bune.

Al cincilea capitol este o explorare a unei zone mai poate mai puţin cunoscute, vorbind despre acele persoane numite până acum “cei răi”, care urmăresc să controleze, să domine şi să manipuleze. În acest capitol, scriitorul oferă o perspectivă metafizică privind motivaţia şi modul de acţiune al acestor fiinţe, pentru ca noi să putem vedea şi partea negativă.   

După acest capitol, vom vorbi despre sisteme alternative, ce se poate face practic pentru a crea o nouă lume în care există abundenţă şi o distribuţie corectă a resurselor. Se prezintă câteva soluţii, unele dintre ele testate şi aici în România. Acest capitol şi toate capitolele din carte sunt scrise la obiect, fără a divaga în lucruri care nu sunt de folos.

În cel de-al şaptelea capitol, vom vorbi despre ce înseamnă Puterea Personală, cum o putem lua înapoi de la un partener abuziv de exemplu (şi nu numai de la un partener), prin afirmaţii şi asumarea suveranităţii noastre. Se oferă afirmaţii clare şi puternice, care deblochează Puterea pe care ne-am refuzat-o.

În cel de-al optulea capitol sunt oferite informaţii şi exerciţii care ne ajuta să ştim ce sunt visele, ce se întâmplă mai exact în meditaţie şi este prezentat sistemul de chakre dintr-o perspectivă creativă.

Capitolul nouă este o descriere a ceea ce se întâmplă sau se va întâmpla în noul Ciclu de 25.000 ani în care am intrat, odată cu trecerea de 2012. Sunt oferite foarte multe informaţii, unele suprinzătoare prin implicaţiile lor.

Nu am vrea cu toţii să avem relaţii frumoase şi iluminate? Dar ce înseamnă astfel de relaţii? În capitolul zece veţi descoperi câteva lucruri pe care sigur le cunoaşteţi, dar poate vi le veţi reaminti mai bine citind informaţia. Prea des într-o relaţie (în special în relaţia cu partenerul), uităm de echilibrul pe care susţinem că îl avem, ieşind la iveală toate lucrurile nerezolvate în noi.

Ce ne împiedică să trăim realitatea pe care o dorim? Convingerile limitative. Despre ele va fi următorul capitol. Împreună vom depăşi tot ce nu funcţionează în viaţa noastră, începând cu Convingerea că acele convingeri negative pe care le avem, sunt mai puternice decât cele pozitive.

În ultimul capitol scriitorul a răspuns la întrebările voastre vorbind despre vegetarianism, căsătorie, vaccinuri şi alte teme actuale.

Vă invităm să exploraţi această carte, foarte interesantă, nouă şi practică prin implicaţiile sale. Eu personal o consider o carte buna ca si informatie practica, pe care o putem aplica in viata noastra. Mi-am citit de cateva ori propria carte, ramanand uneori surprins de ce informatii am accesat. 

CUPRINS




INTRODUCERE……………..................................................……..pag. 5
CAPITOLUL 1: O ANALIZĂ A REALITĂŢII………………….… pag. 8
CAPITOLUL 2: A ÎŢI URMA PASIUNEA…………………………pag. 27
CAPITOLUL 3: MECANISMUL REALITĂŢII NOASTRE ŞI  MULTI-MINTEA .................……………………………………………………….......pag. 37
CAPITOLUL 4: IUBIREA ŞI MINTEA FIZICĂ……..……………..pag. 57
CAPITOLUL 5: CALEA CONTRACŢIEI…………………………..pag. 55
CAPITOLUL 6: SISTEME FREE MARKET ŞI ENERGIA LIBERĂ 
……………………………………………………………………...pag. 77
CAPITOLUL 7: PUTEREA PERSONALĂ………………………...pag. 93
CAPITOLUL 8: SOMNUL, VISELE ŞI MEDITAŢIA…………….pag. 107
CAPITOLUL 9: DESPRE 2012 ŞI NOUL CICLU…………………pag. 117
CAPITOLUL 10: RELAŢIILE ILUMINATE………………………pag. 136
CAPITOLUL 11: CONVINGERILE LIMITATIVE………………..pag. 149
CAPITOLUL 12: ÎNTREBĂRI PRIMITE DE LA CITITORI…...…pag. 158




Fragment din carte:

Care este un mecanism practic pentru a îţi urma pasiunea, pentru a face ceea ce îţi doreşti să faci?

Fiindcă unele persoane sunt atrase de o formulă, voi oferi o formulă. În anumite cercuri de discuţii, se susţine relativ des ideea că: “Tot ceea ce ai nevoie este în tine”, numai că până să ajungi să descoperi acest lucru pentru tine, afirmaţia nu este neapărat eficientă. De aceea cred că sunt utile unele formule, tocmai pentru a declanşa acel proces de reamintire şi de clarificare a intenţiei tale.

Primul pas este: VIZIUNE. Este o idee generală, un proiect, un plan.

Al doilea pas este: DORINŢĂ. Doresc să îmi urmez pasiunea. Am conştientizat că am Dorinţă, aceasta din urmă fiind cea care declanşează procesul de materializare. 

Al treilea pas va fi: CONVINGERE. Sunt convins de ceea ce îmi spun, vorbesc cu convingere, mă susţin pe mine în iniţiativa mea.

Al patrulea pas este: ACCEPTARE. Aici este un pas pe care şi eu l-am ignorat, neştiind de ce nu reuşesc să merg mai departe. Aveam dorinţă şi intenţie, dar nu acceptam că ceea ce îmi doresc, chiar aste valid. De exemplu, să am o relaţie extraordinară. Sau, mai multe oportunităţi să fac lucruri creative. La acest pas cred că trebuie lucrat, mai ales că am fost hrăniţi ca bebeluşii cu tot felul de convingeri, prin care nu ne acceptam dorinţele, sau credem că nu le merităm.

Al cincilea pas este: INTENŢIE. Intenţia dublează dorinţa şi îi dă mai multă forţă. Am Intenţia de a îmi urma pasiunea, sunt pur în intenţia mea. Este ca şi cum îţi iei mai mult avânt pentru a face un pas mai mare, ai un momentum în spate.

Al şaselea pas este: ACŢIUNE. Ce am practicat eu pentru a vedea dacă într-adevăr urmez acest pas, este de a mă întreba în mod simplu: “Am acţionat?”. Lucrurile nu sunt complicate pentru a funcţiona. Noi complicăm procesul pentru a ne amuza mintea fizică. De aceea când oferi un proces simplu, el deseori este supus analizei. Sunt doar nişte răspunsuri automate. 

Al şaptelea pas: PERMISIVITATE. Să laşi lucrurile să se întâmple. Din experienţa mea, am văzut că uneori blochez fiindcă nu ştu exact ce o să se întâmple în viitor, sau cum o să se întâmple, uitând că orice aş face, urmează să fiu surprins de rezultate. Permisivitatea este un pas foarte important.

Ideea este că toţi paşii sunt importanţi şi dacă ni se pare că nu reuşim să obţinem ceea ce ne dorim, putem să ne uităm mai bine care pas îl ignorăm, sau îl considerăm a nu fi atât de important. La acest capitol am avut de lucru, fiindcă mereu mă concentram doar asupra convingerii, sau intenţiei, sau viziunii, uitând că toţi paşii sunt importanţi.

Aşadar Formula în 7 paşi este: VIZIUNE -> DORINŢĂ -> CONVINGERE -> ACCEPTARE -> INTENŢIE - > ACŢIUNE -> PERMISIVITATE

Cele doua carti Renasterea si La Joaca prin Univers sunt disponibile in format fizic la pretul total de 50 de lei (25 lei/carte) sau in format electronic la pretul total de 20 lei. 
Pentru a le comanda, trimiteţi un mail la adresa puterea_creatiei@yahoo.ro cu numele vostru, adresa fizica si cate exemplare doriti. Livrarea se face prin posta (sau curierat la cerere, plata ramburs). Pentru varianta electronica, banii se trimit prin paypal sau prin transfer bancar obisnuit.
Comanda se poate face si la nr de tel: 0742162067, livram si in afara tarii, se poate plati si prin paypal sau Western Union. 

In incheiere putem spune ca avem mare incredere in aceste carti, ca ele sunt pentru ca voi sa le cititi si ca in ciuda lipsurilor financiare pe care unii dintre noi le experimentam, daca ne uitam in jur vedem ca avem abundenta, trebuie doar sa ne schimbam definitia noastra privind ce inseamna Abundenta.

Va dorim o zi excelenta si va invitam sa explorati cele doua carti. 

Oprea Alexandru, Coordonator Puterea Creatiei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu