duminică, 14 aprilie 2013

NUNTA CRISTICA pe NOUL PAMINT de CRISTAL


maria
(Viziune completa inclusiv Transformarea Corpului nostru Fizic in Corp de Lumina)
Saturday, April 13, 2013 12:04 PM 
 
     Dragul meu Gicu.
     Azi am primit un mesaj sublim, vreau sa ti-l impartasesc pentru ca erai si tu si multi alti, 
dar pe care nu-i cunosc.
     Am vazut asa…am fost dusi intr-un oras cristic, totul era de cristal, era o nunta ca aici 
pe pamant, cu multe persoane, toate erau de cristal pur.
     Era o alee lata si noi pe rand eram mirese indiferent de sex, iar in fata era un altar ca o 
bolta de un cristal pur, alb, transparent.
     Un “preot” pe un alb sclipitor statea sa ne cunune iar mirele era IISUS CRISTOS.
     Am pasit pe aleea aceea alba de crystal, fiind insotiti fiecare de o entitate, ca si 
cand ar fi fost tatal nostru, exact ca aici pe pamant.
     Noi eram acolo ca si aici in trup.
     L-am vazut pe IISUS CRISTOS cu bratele intinse spre noi, iar preotul ne intreba: 
ESTI SIGUR CA VREI SA TE UNESTI CU IISUS CRISTOS 
IN VESNICIE?
     Eu am spus Da, atunci IISUS CRISTOS m-a imbratisat, si imi curgeau lacrimi de fericire.
     EL m-a cuprins cu bratele si am devenit Una, am devenit de 
cristal pur ca si EL.
     Fiecare pe rand care spuneam Da,  sau Vreau, treceam in dreapta Lui.  
     Erau si persoane care ajungeau langa IISUS CRISTOS dar care spuneau Nu Sunt Pregatit
si dadeau inapoi, plecau dar nu aveau curajul sa intoarca spatele si plecau fara sa-l intoarca , 
de teama sau rusine….stateau cu fata la El si facand pasi cu spatele dispareau.
     Cand toti ne-am UNIT cu IISUS CRISTOS am vazut pe corpurile noastre 
porticele(porti mici) care se deschideau pe piele si in dreptul lor apareau un fel de celule de crystal.
     Erau multe porti pe noi si locul cu poarta devenea cristalina.
     Dupa aceea, Invatatorul nostru IISUS CRISTOS ne-a mai spus: 
SUNTETI PURI SI SUNTEM CUNUNATI IN VESNICIE.
     Apoi in incheierea acestui Ceremonial in Spirit, IISUS CRISTOS ne-a facut semnul 
cruci care era tot crystal, rostind urmatorul Adevar Divin: ACUM SUNTETI PURI 
CA SI MINE, CACI UNA SUNTEM IN VESNICIE; 
SUNTEM BINECUVINTATI SI IUBITI.
     Cu iubire infinita, Gabitza !!!

Aceasta NUNTA CRISTICA pe care Colega noastra Gabitza ne-a impartasit-o,
va fi materializata in Curind prin noi Misionarii Terrei, in Momentul pe care 
Invatatorul nostru IISUS CRISTOS il denumeste ,,NOAPTEA INVIERII 
VOASTRE CRISTICE,,.
Sursa: mail Dan Gicu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu