luni, 15 aprilie 2013

AGENDA OZN A GUVERNULUI DIN UMBRĂ. PROGRAMUL SECRET REFERITOR LA OZN-URI (6)

Cititi partea a V-a aici:




Articol apărut în Nexus New Times Magazine
de dr. Steven M. Greer


Grupuri clandestine din interiorul guvernului global din umbră, cu interese financiare, geopolitice şi religioase sunt implicate în proiecte „negre“, super secrete, unele dintre ele fiind centrate în jurului fenomenelor OZN şi a extratereştrilor.

Măiestrie scenică
După 50 sau 60 de ani, cheltuieli ascunse de trilioane de dolari şi prin munca unora dintre cele mai strălucite minţi ale lumii, au apărut câteva progrese într-adevăr uimitoare în societatea din umbră. Sunt convins că nivelul maxim atins în prezent este extrem de avansat şi în anumite privinţe este aproape la egalitate cu unele dintre posibilităţile extratereştrilor.
Am observat de asemenea, că multe dintre răpiri s-au petrecut în jurul bazelor militare sau din interiorul familiilor militarilor. Am aflat de la unii oameni care au analizat aceste lucruri în perioada anilor ’70–’80 că există o corelaţie foarte puternică între acestea şi personalul militar, familiile acestora şi zonele militare. Acest aspect a fost raportat în cadrul unor grupuri civile care se ocupă cu fenomenul OZN, dar oamenii care au încercat să aducă la suprafaţă această informative au fost cenzuraţi la fiecare întrevedere şi nu au fost lăsaţi să vorbească despre acest lucru. Această informaţie a fost ţinută secretă.
 Asemenea lucruri te fac să te întrebi: cine conduce de fapt aceste grupuri care se ocupă cu fenomenul OZN? Directorul executiv al unuia dintre aceste grupuri civile care se ocupă de fenomenul răpirilor m-a sunat şi mi-a spus că a auzit că am ajuns la această concluzie, că am perfectă dreptate şi că există un mare număr dintre cazurile lor, despre care el ştia că sunt răpiri de factură militară, dar că acest lucru a fost ţinut ascuns de către fondatorul acestui grup şi că oricine încerca să scoată la iveală această informaţie sau să vorbească despre o interacţiune pozitivă cu extratereştrii era pur şi simplu îndepărtat.
În cursul investigaţiilor făcute de noi în anii ’90, am identificat câteva persoane care au făcut parte din aceste detaşamente. Una dintre aceste persoane este un bărbat din afara Seattle-ului, Washington, iar alta este din Colorado, un fost ranger în armata Statelor Unite, care a fost introdus într-unul dintre aceste programe speciale. El a spus că se practicau tot felul de „scenarii“. Erai trimis într-o operaţiune de răpire doar o singură dată după care erai separat. L-am rugat să facă public aceste lucruri dar este speriat şi este sigur că va fi asasinat dacă o va face.
Acest bărbat a spus că aveau oameni care erau făcuţi să arate ca nişte extratereştri. Acest „scenariu“ este foarte avansat şi ar prosti aproape pe oricine, făcându-l să creadă că cel care efectua întreaga operaţiune era de fapt un extraterestru. În cadrul acestor acţiuni în care răpeau oameni foloseau atât aparatură electronică cât şi droguri.
„Nu ai idee câte figuri politice importante şi câte cadre militare importante sau membri ai familiilor acestora au fost răpiţi de către noi, astfel încât să înveţe să urască extratereştrii şi să susţină eforturile gen „Războiul Stelelor“.
Eu i-am răspuns: „Da, cred acest lucru, pentru că m-am întâlnit cu Prince S. A. a cărui frate a fost răpit în timpul unei operaţiuni paramilitare secrete tocmai pentru ca această importantă familie de bancheri să accepte că există o ameninţare. Aceste operaţiuni sunt extrem de bine organizate şi foarte sofisticate în ce priveşte arta disimulării.“
Mai mulţi oameni care au confirmat aceste lucruri şi care au făcut parte din programe aparţinând serviciilor secrete sau diferitelor corporaţii, mi-au relatat exact aceleaşi detalii în privinţa modalităţilor care sunt folosite şi a scopului din spatele acestor operaţiuni.
Aceste înscenări sunt săvârşite şi în alte ţări, scopul lor fiind acela de a face exact ce Wernher von Braun a avertizat: pregătirea oamenilor pentru o eventuală ameninţare extraterestră falsă care „va uni lumea“ în jurul unui nou nivel de putere militaro-industrialo-economică centralizată …

În afara grupării…
Când m-am întâlnit în Anglia cu lordul Hill-Norton – amiral cu cinci stele, „lord al mării“ şi fost sef al Statului Major al Apărării – el a vrut să ştie de ce nu i s-a spus niciodată nimic despre OZN-uri. Auzise că am avut întrevederi cu directorul CIA şi că am făcut prezentări oamenilor lui Clinton. Am mers la locuinţa sa din Hampshire. Era una dintre acele case mari şi vechi – un loc frumos.
Am stat în living în nişte fotolii. El stătea în dreapta mea şi avea o bucăţică de hârtie, punându-mi întrebări şi luându-şi cu eleganţă notiţe. Voia să ştie tot ce ştiam eu. Lordul Hill- Norton era un om puternic, scund şi cu nişte ochi albaştri pătrunzători.
La un moment dat m-a întrebat: „De ce nu mi-au spus nimic despre toate acestea? Am fost şeful Statului Major al Apărării şi de asemenea comandantul MI-5 şi MI-6 şi al tuturor operaţiunilor «sensibile» din Marea Britanie. Am fost de asemenea şeful Comitetului Militar pentru NATO! Nu am aflat nimic despre aceste lucruri cât timp am fost în acele poziţii. Am învăţat despre ele doar mai târziu şi am aflat despre aceste lucruri de la oameni ca lordul Mountbatten. De ce nu mi-au spus?“ Se simţea ofensat că nu i s-a spus nimic despre aceste lucruri, la fel ca şi amiralul Tom Wilson care a fost şeful Intelligence Joint Staff şi ca James Woolsey director a CIA şi aşa mai departe.
De ce nu m-au spus nimic despre toate acestea? Am fost şeful Statului Major al Apărării şi de asemenea comandantul MI-5 şi  MI-6 şi al tuturor operaţiunilor „sensibile“ din Marea Britanie.
Eu am spus, „Ei bine, domnule, lăsaţi-mă să vă răspund la întrebare tot cu o întrebare. Ce aţi fi făcut dacă aţi fi aflat că există un grup transnaţional care nu dă socoteală nici unui guvern din lume dar care s-a infiltrat în aproape toate guvernele importante ale lumii; care şi-a atribuit prin acţiuni criminale şi comportament inuman (inclusiv crime şi asasinate) controlul ilegal, abuziv, asupra celor mai importante tehnologii descoperite vreodată, inclusiv tehnologii care ar face posibile călătorii interstelare, tehnologii care ar putea scuti omenirea de la nevoia de a consuma combustibil fosil, salvând mediul înconjurător şi punând capăt sărăciei din lume, acest grup având un total dispreţ pentru lege şi democraţie, pentru libertatea şi bunăstarea oamenilor şi chiar şi pentru viitorul Pământului? Ce aţi fi făcut?“
El a exclamat: „Nu aş mai fi stat nici măcar o nenorocită de clipă“!
I-am spus: „De aceea nu v-au spus niciodată. V-aţi dat singur răspunsul la întrebare“.
El a întrebat: „Ce vrei să spui?“
Eu am răspuns: „Pentru că dacă aţi fi ştiut şi acesta ar fi fost reacţia dumneavoastră aţi fi sfârşit ca Jack Kennedy sau ca lordul Mountbatten – aruncat în aer de o aşa-zisă bombă IRA, care de fapt a fost plasată de către acest grup de ticăloşi. Sau aţi fi sfârşit ca Marilyn Monroe şi Mary Meye şi toţi ceilalţi oameni care au fost ucişi pentru că nu au vrut să păstreze secretul. Aţi fi sfârşit ca toţi ceilalţi.“ După care am adăugat: „Şi din păcate la fel ca câţiva din grupul meu – ca fostul director CIA, Bill Colby“. El doar m-a privit, după  are a mormăit ceva de genul : „Bastarzii ăia!“…

(Va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu