sâmbătă, 9 martie 2013

Terapie Dan Gaucan impreuna cu LUVIOM


echilibrul
Duminica trecuta, cand am avut ultima mea experienta legata de Casa Poporului, v-am povestit ca am ajuns inainte de asta la un Targ.Acolo am fost indrumat catre un “aparat anume”.I-am simtit energia de la vreo 3 m.
Am stat pret de cateva minute sa simt si sa urmaresc modalitatea de functionare a acestui “aparat misterios”.Cu cat ma conectam mai tare la el, cu atat mi se parea mai familiar.Am avut o senzatie foarte interesanta.Acel aparat “m-a chemat” la el.Are la baza de functionare ceva legat de sistemele de vindecare din Atlantida…
In plus, mi-a aparut o imagine, in care apaream alaturi de acest aparat si vindecam oamenii.
Toate bune si frumoase…imi tot repetam in gand,ca-mi doresc acest aparat…
Ieri, joi 7 martie 2013, ma hotarasc sa-l sun pe domnul care a inventat acest aparat.Astazi, vineri 8 martie, am intrat in posesia aparatului :)
Am avut o intalnire la mine acasa cu inventatorul acestui sistem.Este vorba de domnulGEORGE COHAL, iar aparatul se numeste LUVIOM.(de la LUmina VIetii OMului)
Am aflat ulterior, ca si domnul Cohal, avea de gand zilele acestea, sa-mi trimita un mail, sa ne intalnim si sa-mi prezinte sistemul…interesant, nu?  :)
Eu, Dan Gaucan, ma inclin in fata acestui om deosebit si ii multumesc pe aceasta cale.
Am sa va descriu mai jos ce atuuri are acest sistem.Vreau sa va spun, ca l-am testat pe mine prima data si il simt extraordinar.Nu  curata si echilibreaza doar campul pacientului, ci si a camerei in care se tine sedinta :)
Asadar…
luviom
  Sistemul LUVIOM consta intr-un aparat si procedeu neinvaziv pentru sistemul biologic, in sensul ca nu se introduc in acesta substante chimice, medicamente, campuri magnetice sau electrice si consta in proiectarea asupra corpului, de la distanta, a luminii de diferite culori, modulata in frecventa pe LED-uri.

Efectele procedurii asupra corpului sunt:
-         se realizeaza o relaxare generala la nivel fizic si psihic,
-         se echilibreaza aura corpului,
-         se activeaza si se echilibreaza chakrele,
-         creste vitalitatea,
-         se declanseaza procesele de vindecare,
-         se intra rapid in starea de meditatie profunda caracterizata prin ritmuri cerebrale alfa,
-         scoate si elimina din subconstient problemele declansatoare de stress,
-         curata mediul in care este amplasat aparatul, de energii negative,
-         efectul poate fi transmis si la distanta, inclusiv pe internet,
-         procedura poate fi efectuata si in grup, pe mai multe persoane simultan.

Nu este necesara o pregatire prealabila, persoana care face procedura poate fi imbracata, inclusiv cu capul acoperit, se poate sta in picioare, pe scaun sau in pozitie culcata.
Cu acest sistem LUVIOM putem substitui efectul luminii solare asupra sistemelor biologice, inclusiv componenta acesteia in domeniul ultraviolet, refacand in felul acesta mediul natural in care s-a nascut si a evoluat viata pe Pamant.
Cam asta este in mare…
Aparatul nu este voluminos.Ma pot deplasa cu usurinta cu el, in zona Bucurestiului.Nu percep tarife fixe, ci merg pe sistemul “donatie”…fiecare poate plati, cu cat are si cu cat simte.
Cu respect
Dan Gaucan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu