joi, 7 martie 2013

Special pentru tine!!!


nori frumosi
Inca de aseara am avut o durere de cap cam nasoala.In special in emisfera stanga.M-am tratat singur si mi-a trecut.
Dimineata m-am trezit iarasi cu aceeasi durere, in acelasi loc.Mi-a trecut complet la primul meu contact cu aerul de afara.
Era in jur de ora 07:45.Ma intorceam spre casa dinspre gradinita.Asteptam in statie tramvaiul, care intamplator nu mai venea, avea intarziere… :)
Deodata ceva ma impinge sa-mi montez castile la telefon si sa dau drumul la radio.Eu nu ascult niciodata radioul pe strada, dar niciodata…insa acum am ascultat acest instinct.
Radioul de pe telefonul meu era setat pe “Magic FM” (desi am memorate cam 20 de posturi).La radio, tocmai atunci incepea melodia:  Especially for you-Kylie Minogue & Jason Donovan.
M-a luat un val de bucurie imensa, care nu se poate descrie in cuvinte.Parca ma ridicam de pe suprafata Pamantului, cu fizic cu tot. :)
Am inceput sa privesc cerul.Inspre rasarit am vazut o imagine foarte asemanatoare cu cea de mai sus.Prin acel gol rotund intrau raze ale Soarelui si luminau tot Pamantul.Era undeva inspre “Autostrada Soarelui” inspre Constanta…
Semne primim la tot pasul…e necesar sa ne  deschidem ochii si Inima.
Ne asteapta vremuri marete!!!
Dan Gaucan


Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu