luni, 25 martie 2013

Intalnire in Astral-24.03.2013


dacii liberi
Azi noapte a avut loc “marea intalnire” in Astral cu Ponta.
Eu am sa va descriu ce am vazut eu.
Ashtara impreuna cu un grup a intrat efectiv la intalnire, iar eu cu alt grup considerabil ne-am ocupat de “paza si protectia” intalnirii.
Sunt sigur ca Ashtara va da mai multe detalii din “interior”…eu vreau sa va spun ca am cam avut de furca, sa sigilez aceasta intalnire :)
Am luptat pentru aparare in straie de daci, alaturi de multi daci de-ai nostrii si foarte multi lupi albi.Eu zic ca nu au reusit sa intre…i-am tinut la distanta, sedinta nu a fost disturbata.:)
Am avut “onoarea” sa-l iau putin la palme pe Baselu’ :) . I-am dat palme peste fata din alea simbolice, sa se trezeasca in al 12-lea ceas :)
Astept sa vad efectul in plan fizic.
Va multumesc tuturor care ati participat la aceasta operatiune, constient sau inconstient.
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu