sâmbătă, 9 martie 2013

ENERGIA POZITIVĂ A INTUNERICULUI.



Mesaj de la Ezekiel Memchat 
12 feb.2013 

După cum ați putut constata, începând cu 2012, numărul celor care fac sau pretind că fac canalizări (channeling) a crescut foarte mult. Din păcate, mulți dintre cei care postează mesaje nu sunt autentici. Unii dintre ei au ales să practice această înșelătorie cu bună știință, alții sunt influiențați de propriul lor ego uman, care-și arogă capacități de comunicare pe care nu le are. Sunt alții care primesc cu adevărat mesaje de la entități care însă pot fi din planuri astrale nebenefice. Unii dintre ghizii spirituali se află la un nivel evolutiv care nu le permite să cunoască adevărurile universale, cunoașterea lor, pe care o transmit și celor ghidați, provenind din suse malefice. În sfârșit, există channeleri autentici, alimentați de la surse superioare de Lumină, singurii care ar trebui luați în seamă. Ce poate face cititorul bineintenționat, stăpânit de dorința sinceră de a cunoaște adevărul? Există câteva reguli care, aplicate, pot ajuta la o corectă orientare a celor doritori de cunoaștere și evoluție spirituală. 
*  Mai întâi, toate mesajele trebuie verificate prin comparație cu alte informații de la alți comunicatori. 
*  Sunt câteva nume de channeleri de notorietate cunoscută ale căror materiale piblicate trebuie să vă ghideze. Dacă însă constatați că, la un moment dat, un channeler în care aveați deplină încredere, începe să devieze de la linia care-l caracteriza, deși susa lui de informare este declarată a fi aceeași, puneți sub observație mai atentă articolele pe care le postează și încercați să găsiți o explicație care l-ar fi putut determina să-și schimbe atitudinea, eventual cereți-i explucații. 
*  Evitați comunicările transmise de channeleri interesați material. 
* Consultați opinia cititorilor articolelor postate. 
*  Rareori, entițile din Lumină se referă la date exacte de producerea unor evenimente deoarece ele cunosc că nu se poate vorbi decât despre potențialități, dat fiind fapul că Legea Liberului Arbitru are o valabilitate universală. 
*  După o anumită practică, cititorul capătă un filing prin care ”miroase” de la început dacă un mesaj este sau nu venit de la o sursă din Lumină. 

Dragostea nu este reală atunci când acoperă o stare de negativitate, de nefericire. Nu este o iubire adevărată, dacă sub masca dragostei se ascunde suferința, frustrarea. Express. Voi simțiți tot ceea ce Pământul simte. Și Mama Gaia este acum supărată. Da, este supărată. Chiar foarte supărată. Pământul este o ființă vie care nu simte numai iubire față de oameni. Are și el sentimente și ele nu se rezumă doar la iubire. Mama Gaia este furioasă. Se gândește cu teamă la ceea ce s-ar putea întâmpla cu ea, din cauza a ceea ce i-ați putea face voi, oamenii. Îi este teamă de nesăbuința voastră. Ar vrea să aibă față de voi, copiii ei, doar sentimente de iubire însă voi nu-i respectați dorința de a fi liniștită și împăcată. 

Permiteți-i să vă spună ce simte și atunci veți cunoaște dumnezeirea din ea. Atunci vei înțelege că energia nopții nu este necuratul, cu toate că a existat o energie care a încercat să o distrugă, dar nu a putut. Acea energie a declarat că întunericul este ”răul”. Întunericul nu este neapărat rău. Întunericul poate fi ”răul”, dar și lumina, în anumite circumstanțe, poate fi ”răul”. Atât lumina cât și întunericul pot fi la fel de bune, căci ce este întunericul dacă nu tot parte a Creatorului? Ambele tipuri de energie pot fi utilizate ca energii benefice, dacă știi ce trebuie să faci cu ele. 

Pământul este mama ta. Ea este Marea Zeiță. Tatăl veghează asupra ei de sus, din înaltul cerului. Pământul este mama vostră. Tatăl este cerul vostru. Tatăl este Soarele vostru și lumina voastră. Tatăl este lumea voastră exterioară, este revelația voastră. Mama voastră este noaptea dragostei voastre și plămada voastră. Ea este Luna voastră și stelele de pe cerul vostru. Întunericul favorizează iubirile și fertilizează sămânța. Tatăl este dominanta și lumina Mamei care este lumea voastră interioara, intuiția voastră. Ea este lumea voastră interioară, este ceea ce trebuie să căutați pentru a găsi. Ea este întunericul. 

Ea a fost considerată ”răul”. Ea a fost numită ”răul”. Intunericul are legături strânse cu Sinele vostru Inalt. Când vă adânciți în ființa voastră, în acel întuneric vă așteaptă Sinele vostru Superior. 
Gândiți și spuneți : 
”Mamă Pământ, te rog, iartă-mă! Iartă-mă pentru toate momentele în care am abuzat de iubirea și înțelegerea ta!
Iartă-mă pentru că, uneori, în nesăbuința mea, ți-am schimonosit fața, te-am otrăvit și te-am ”tuns chilug” ca să-ți ard podoaba. 
Iartă-mă că ți-am supt sângele și ți-am ortăvit umorile! Iartă-mă pentru că ți-am omorât animalele ca să mă distrez sau ca să le mănânc! 
Acum știu că multe dintre instalațiile mele te-au rănit și ți-au stricat liniștea. 
Te rog, iartă-mă, Mamă Divină, pentru orice moment în care te-am mințit sau am fost lacom!
Ajută-mă, Mamă Divină, să eliberez tot răul pe care ți l-am provocat din ignoranță, din proastă înțelegere, din aroganță și din cauza minții mele limitate de dimensiunea în care am trăit! Ajută-mă să ajung la Lumină, ajută-mă să mă scald în apa fermecată a iubirii divine! 
Mulțumesc, Mama mea! 
Mulțumesc, Mama mea! 
Mulțumesc, Mama mea!
Îți mulțumesc că mă susții! 
Mulțumesc pentru că mi-ai dat viață!
Mulțumesc pentru că mi-ai permis să locuiesc pe tine! 
Mulțumesc pentru că mă hrănești și pentru că îmi dai apa de care ființa mea are nevoie. 
Mulțumesc pentru aerul pe care îmi dai voie să-l respir! 
Mulțumesc pentru că mă lași să mă încălzesc de la Tatăl-Soare și de la inima ta de mamă! 
Mulțumesc că-mi dai umbra unde să mă răcoresc! 
Mulțumesc că mi-ai dat un corp fizic care să mă ajute să mă bucur de tot ceea ce îmi oferi! 
Fără tine, Mamă iubitoare, eu nu aș putea fi aici să mă bucur de bogăția și frumusețile tale. 
Îți mulțumesc că mă ocrotești și mi-ai permis să te urmez! 
Îți sunt profund recunoscător, Mama mea!!” 

Sunt Ezechiel Memchat component al Consiliului pentru Asistență pe Pamant. Namaste. 


(C.M.)

http://ascensiuneaspiritului.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu