miercuri, 6 martie 2013

DE CE SE VA SFARSI ACEASTA ORANDUIRE SOCIALA? - MESAJ SFATUITOAREA (5)


PENTRU CA INCEPE O NOUA LUME SI O NOUA ORANDUIRE SOCILA


Ieri a fost una din zilele in care psihicul meu incerca sa ma traga inapoi. Imi veneau in minte tot felul de sentimente negative, destul de estompate, este adevarat, dar daca as fi cedat tentatiei de  a le da importanta, sunt sigura ca ar fi facut ravagii in toata mintea si in tot sufletul meu. Cat am putut le-am indepartat si m-am gandit constant la Dumnezeu Tatal, la Domnul Iisus si la Maicuta Sa atat de buna si la dragii mei Ingerasi, care ma insotesc si ma ajuta intotdeauna. 
Toata strategia mea a functionat si am reusit sa indepartez aceste sentimente negative. Eram sigura ca toate astea duc catre ceva. Ce anume? Voi vedea!
Aseara eram in fata calculatorului si raspundam mail-urilor. Fetele mele urmareau "Masterchef " la PROTV. Din cand in cand aruncam si eu cate un ochi la TV. Dintr-o data, ochii mei nu s-au mai dus spre ecran, ci s-au oprit pe fete, care stateau in pat si se uitau la TV. Am simtit o fericire extraordinara cum imi invadeaza sufletul. Mi-au dat lacrimile de fericire, atat de intens a fost sentimentul. Eu sunt de felul meu o persoana multumita si fericita. Ma consider norocoasa cu tot ceea ce am si fac, dar un asemena sentiment nu l-am incercat niciodata, la atata intensitate. M-am gandit ca este doar o parere, dar sentimentul a persistat multa vreme.
Dimineata, pe masura ce ma trezeasm, acelasi sentiment imi invada sufeltul. Atunci am inteles: PASESC IN NOUA LUME! Asta este de fapt!
Ghizii mei spirituali mi-au confirmat ca ceea ce am intuit este adevarat si ca lucruri minunate urmeaza sa mi se inatample. Ceea ce trebuie eu sa fac este doar sa pastrez aceasta stare de fericire si sa nu las nimic sa ma traga ianpoi, pentru ca este posibil sa vina niste influente ale partii negative, dar care pot fi anihilate "din fasa", exact cum am facut ieri.
Acum posed toate "armele" pentru a pasi in NOUA LUME! Acum sunt pregatita!
Cand va scriu aceste randuri, un val de bucurie imi inunda sufletul si simt cum in gat mi se formeaz o emotie surprinzatoare.

Ingerii mi-au spus sa imi astern pe hartie aceste trairi, pentru a vi le comunica si a va invita si pe voi sa imi dati mana si impreuna sa pasim in NOUA LUME.
 Nimic din ce lasam in urma nu trebuie sa mai conteze!
Intinde-ti si voi mana celor ce vor sa paseasca in aceasta Lume Minunata, pe care Dumnezeu ne-a pregatit-o si haideti sa mergem!
Este o lume in care ii vom intalni pe mastri creatori si pe lucratorii in lumina avansati, cei care au lucrat la indemnul Tatalui Ceresc pentru ca noi sa putem evolua si sa ii urmam.

In aceasta lume vom putea sa ne materializam gandurile. Ceea ce ne dorim se va realiza, daca este o dorinta care nu se opune Legilor Universului si Creativitatii. Este o lume minunata, fara bariere, frici si blocaje, este o lume unde cei care gandesc rau si doresc rau se autoelimina prin selectie naturala, caci nu poti evolua daca gandesti asa. Raul nu isi mai are locul in aceasta lume. 

Perioada imediat urmatoare este o perioada de tranzitie, in care puteti simti stari de rau, cum ar fi dureri 
articulate, stari de greata, dureri de cap, ameteli, palpitatii sau dureri de inima, dureri in chacre, dureri in zonele voastre considerate a fi "cu probleme", intensitatea lor depinzand de puterea fiecaruia de a dori schimbarea si a renunta la blocajele existente. 
Rugati-va mult si meditati cat va permite timpul. Spuneti rugaciuni simple sau TATAL NOSTRU, rugaciuni pe care le puteti spune mergand pe strada sau facand  treaba. Va vor ajuta sa va mentineti starea de vibratie inalta. 
De asemena "RUGACIUNEA PARINTELUI GHERONTIE - PENTRU ORICE DORINTA"

"Doamne, întoarce-i la bunătate şi la rugăciune pe toţi vrăjmaşii mei"

este miraculoasa.

HAIDETI CU MINE SA PASIM IN ACESTA LUME MINUNATA CARE NE ASTEAPTA!
ESTE O LUME PE CARE O VOM CONSTRUI IMPREUNA, IN CARE VOM FI IN DEPLIN ACORD CU DUMNEZEU TATAL NOSTRU CERESC!

Dumnezeu sa ne ajute si Ingerii Lui sa fie cu fie cu noi ci toti!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

P.S.:  Aveti grija de copii. La ei manifestarile pot fi mult mai ciudate si mai greu de interpretat. Folositi rugaciunile pentru ei si Sfantul Mir.

6 comentarii:

  1. Sa fie asa precum spui Doamne ajuta cei rai sa nu mai existe

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum se va sfarsi aceasta oranduire sociala,ca doar nu credeti ca "OCULTA"va ceda uriasa putere si imensele averi acumulate in mii de ani de crime,minciuni,manipulari si jecmaneala a "goimilor"platitori de taxe si impozite,asa de buna-voie???Cine si mai ales CUM si CAND la va lua puterea si averile si,mai ales, cum vom scapa de "EI"?

    RăspundețiȘtergere
  3. Se va sfarsi cu ajutorul lui Dumnezeu si prin "selectie naturala".

    Asa sa ne ajute Dumnezeu!

    Multumesc pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa da cum bine ai zis cataclism si selectie naturala

    RăspundețiȘtergere