marți, 12 martie 2013

DE CE SE VA SFARSI ACEASTA ORANDUIRE SOCIALA? - MESAJ SFATUITOAREA (6)

AM PASIT INTR-O LUME NOUA

Zilele trecute am avut niste probleme cu masina. S-a intamplat sa fie exact in ziua cand se sarbatoreau "Mosii". Inainte sa plec de acasa am avut o viziune cum o persoana anume, imi "ura de bine". De aceasta data nu am mai simtit nimic rau, doar indiferenta. Am plecat la drum si dupa cum v-am spus am avut probleme cu masina. Fata de alta data, nu au mai fost grave, ba chiar am putut sa preintampin ceva grav. Am stiut ca era o influenta negativa. Nu m-am mai suparat, nu am mai gandit de rau, ba chiar am putut sa fac ceva care nu mi s-a mai intamplat niciodata. Am reusit sa iert fara a face vreun efort acea persoana si am rugat-o sa ma ierte si i-am transmis toata iubirea mea. In acel moment am avut un simtant pe care nu-l pot explica. O energie extraordinara a radiat din interiorul meu si o iubire nemarginita a insotit-o. 
Acesta a fost semnul clar ca ceva s-a schimbat. Ceva in interiorul si in jurul meu s-a schimbat.

V-am istorisit aceasta intamplare a mea, pentru a va exemplifica mai bine minunile pe care le traim cu totii in aceste zile. Suntem martorii unor valuri de energie care ne fac sa evoluam, care ne fac sa ne ridicam vibratiile si sa intram in rezonanta cu planeta noastra, cu intreg Universul si cu Dumnezeu Tatal nostru. 
Aceste energii provoaca in interiorul nostru manifestari care acum au devenit tot mai vizibile. Fiecare din noi putem sa realizam ca putem crea in jurul nostru energii pe care inainte nu puteam. Unii care sunt mai avansati, au inceput deja sa isi creeze propria realitate. Cei care sunt inca pe drumul evolutiei in diferita stadii, au inceput si ei sa observe ca anumite energii se schimba in jurul lor, dar inca nu indraznesc sa isi "doreasca" mai mult. Daca ar fi mai indrazneti, ar vedea ca isi pot crea propria realitate si ca asta este minunat.

Din aceasta luna, vom incepe sa fim supusi la diferite evenimente karmice, fiecare in domeniul sau latura care i-a fost predestinata.
Pentru cei care au evoluat si au facut pasul catre noua realitate, aceste evenimente ii vor propulsa si usor usor, isi vor ocupa locul care le-a fost menit, necesar pentru a-si indeplini MISIUNILE DIVINE. 

Cei care nu au reusit sa evolueze, se vor confrunta cu o serie de evenimente menite sa ii trezeasca. Pe unii ii vor trezi si ei vor evolua catre noua realitate, pe altii nu ii vor trezi si din pacate pentru ei se va isca ceea ce vechile profetii au denumit ca fiind "iadul pe pamant". 
Va spun sincer ca nu vreau sa insist asupra acestui aspect. Mai mult ca niciodata, de aceasta data, liberul arbitru al fiecaruia din noi va fi rege. Depinde de fiecare om ce anume alege sa faca mai departe cu viata lui si cu sufletul lui.

Cei care au evoluat sau vor evolua, daca vor reusi sa isi aduca vibratiile in rezonanta cu vibratia Pamantului, atunci nu vor mai fi atinsi de nici o influenta negativa, fie ea provenita de pe Pamant sau din astral.

Deci, dragi mei, urmati-va Ghizii Spirituali si in aceste zile faceti ceea ce ei va indeamna, chiar daca asta inseama sa dormiti, sa va rugati, sa plecati in nu stiu eu ce loc, etc. Sa nu vi se para nimic ciudat. Mai tarziu veti intelege ce insemnatate au avut toate aceste "sfaturi ciudate".

Dumnezeu sa ne lumineze si sa ne ajute in tot ceea ce avem de facut!

Lumina, Iubire, Armonie, Adevar Divin!

Cu mult drag,
Sfatuitoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu