joi, 7 martie 2013

Crezi că vezi o bufniţă în aceste poze? Uită-te mai bine!


Marina Scarr a crezut că fotografiase o bufniţă. Nu era aşa! (Photoland/Caters)
Marina Scarr a crezut că fotografiase o bufniţă. Nu era aşa! (Photoland/Caters)
Extraordinară este Mama-Natură uneori! Fotografa Marina Scarr a rămas cu gura căscată când a descărcat fotografiile realizate Desoto Park, Florida.
Căutase o zi întreagă o bufniţă pentru a o fotografia.
"Am văzut pasărea şi mi-am montat trepiedul. Am tras câteva cadre şi apoi am plecat. Când am ajuns acasă am rămas uimită: fotografiasem două bufniţe în loc de una", a declarat Marina Scarr pentru Daily Mail.
Aproape invizibil, puiul de bufniţă stă lipit de pântecul mamei lui şi răsuceşte timid capul, parcă ferindu-se de obiectivul aparatului de fotografiat.
"Habar nu aveam că în faţa mea erau de fapt două păsări în loc de una. Cred că Mama-Natură a gândit special acest camuflaj incredibil pentru puii de bufniţă, care sunt complet neajutoraţi în primele zile de viaţă", a mai adăugat ea.
Photoland/Caters
Puilor li se pigmentează penele abia după 12 zile de viaţă. Mama bufniţă pierduse un pui şi îl păzea ca pe ochii din cap pe cel de al doilea. În aceeaşi fotografie uimitoare, fotografa a descoperit că bufniţa era oarbă de un ochi şi că mişcările capului puiului erau în contratimp cu mama sa, parcă încercând să suplinească absenţa văzului.
Sursa: http://www.click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu