marți, 5 martie 2013

Casa Poporului-03.03.2013


CASA2013
Intamplarea a facut, ca ieri sa ajung cu doi prieteni de-ai mei in zona Casei Poporului.Initial, ne-am intalnit, sa mergem la un Targ cu tema spirituala.Am fost la Targ.Am ramas placut impresionat de cat de aglomerat era…lumea incepe sa fie preocupata de acest lucru.
Am vazut aici si niste aparatura super, chestii folosite inca de pe vremea atlantilor.Anul acesta, cu voia Divinitatii, imi doresc si eu sa achizitionez  un astfel de aparat si sa fac terapii cu el.Simteam campul emanat de acesta de la circa doi metrii jumatate departare.In fine…
Dupa o trecere in revista a standurilor de aici, am simtit sa merg cu prietenii mei spre Casa Poporului.Ceva parca ma chema intr-acolo, ma striga…
Casa era la o distanta de vreo 15 minute de mers pe jos(deci foarte aproape)…
Cu cat ne apropiam mai mult, cu atat simteam o vibratie din ce in ce mai mare.Eram sigur ca urma sa se intample ceva extraordinar.
Ne-am pozitionat pe o banca in parcul de langa Casa.Este in partea stanga, daca privim fotografia de sus.
Au inceput sa apara “chestiile ciudate” :)
Desi pe cerul Bucurestiului, nu era pic de nor, deasupra Casei era un nor sub forma unor aripi deschise larg.
casa poporului 2013
Poza facuta de unul din prietenii mei cu telefonul.Apare si chelia mea in poza :)
M-am conectat la energiile Casei.In secunda urmatoare am vazut doua conuri care aveau aceeasi baza.Unul dintre ele, era deasupra Casei, iar celalalt in Pamant. Baza conului era un cerc care cuprindea la perfectie toata Casa.Diametru acestui cerc si cu varful conului(si cel de sus si cel de jos) formau un imens triunghi echilateral.
Aceste conuri erau stratificate pe nivele, iar acolo erau adevarate centre de comanda…
La un momentdat, mi-a aparut o imagine foarte asemanatoare cu cea de mai jos
intalnirea principala3
Erau acolo foarte multe natii, tot auzeam termenul de “semintii stelare”.Toate aceste semintii se salutau si se imbratisau.Erau si foarte multi pamanteni…printre care si eu :)
Cate un reprezentant din fiecare “semintie”, a luat loc la o masa rotunda si au pus mana stanga intr-un aparat special(semana cu un aparat de scanare a amprentei).Ashtar era pozitionat in mijlocul mesei.
A avut loc o ACTIVARE a tot ce inseamna Noua Casa a Popoarelor.Era un soi de “taiat de panglica”, cum se poarta pe la noi :)
S-a inlaturat un strat gros de negreala de pe toata suprafata Casei…si a inceput sa straluceasca ca un Soare.
Dupa aceasta activare, a avut loc o petrecere…era foarte interesant si frumos.
Sa vedem ce urmeaza…totul  este conform Planului Divin.
Cu respect
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu