luni, 4 februarie 2013

Sedinta-primele rezultate


ashtar2013
Am stat foarte mult pe ganduri, daca sa public sau nu acest mesaj.Unii dintre cititori, nu stiu daca vor interpreta bine viziunea mea, dar asta este…simt ca trebuie sa public, ce am vazut.
Am participat azi noapte la adunarea organizata de Federatie.Am vazut foarte multe persoane, intr-un soi de amfiteatru, sub forma de arc de cerc.In mijlocul acestui amfiteatru, erau 2 table(semanau cu cele din scolile noastre).Ashtar era profesorul, care dadea indicatii, cu ce sa facem.Tabla era plina de scheme si schite(semanau foarte bine cu schitele desenate de antrenori, la pauza jucatorilor)
Nu tin minte nimic, din ce s-a predat acolo, decat titlul principal, care era trecut pe tabla.Acest titlul se numea:  “Planul de Evacuare”.
Mentalul meu a dat niste raspunsuri la acest titlul, dar deocamdata nu vreau sa le fac public.Eu sustin ca , fara voia Bunului Dumnezeu, nu se face nimic si simt ca totul va fi bine, conform unui Plan Divin binestabilit.
Astept comentarii, cu trairile voastre. :)
Dan Gaucan

Sursa: daniilgaucan.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu