joi, 21 februarie 2013

S-a activat Reteaua Cristalina – 21 feb 2013


soareenergie
Ma gandeam de dimineata, ca azi va fi o zi de pauza, dar m-am inselat.  :)
Am plecat iarasi de acasa, sa-mi rezolv niste treburi personale, insa Planul Divin, m-a indemnat sa ajung la un prieten.Deocamdata, pana voi primi acceptul de la cei, care au participat la aceasta “lucrare”, nu voi folosi numele lor.
Prietenul meu, era angajat intr-o discutie pe internet cu mai multe persoane din Bucuresti si din tara.
Acesta intrase in “posesia” unei genti, plina de cristale.Aceasta geanta i-a fost daruita, de catre doi membrii din Federatie.Aceste cristale din geanta trebuiau distribuite pe teritoriul Romaniei.Este vorba de vechiul teritoriul al Romaniei(harta aceea putin rotunjita, care cuprindea mai multe regiuni din jurul hartii actuale).
Cristalele erau de mai multe culori, insa eu le-am vazut predominant albe.Aveau forma tubulara, hexagonala.
Eram cam derutati acum cu totii, ca nu stiam unde si cum sa le distribuim.Atunci am avut un “impuls”.Am luat geanta, m-am ridicat deasupra Romaniei si le-am aruncat pe toata suprafata, “la intamplare” strigand cu voce tare:  “Trimite Doamne,  aceste cristale, in locul in care trebuie sa ajunga fiecare si fa, ca ele sa activeze, ce e necesar de activat pentru binele poporului roman si al omenirii!!!”
Fiecare cristal din aceasta geanta, a inceput sa fie atras ca un magnet, de catre locatia in care trebuia sa ajunga.Fiecare a intrat in dispozitivul lui…aceste dispozitive erau impanzite peste toata tara.
Dupa cateva secunde, a inceput sa se formeze “reteaua cristalina subterana” pe toata harta Romaniei.
Harta mare a Romaniei a luat forma unei INIMI mari, care a inceput sa pompeze energie catre toata planeta.
Cam asta este…inca odata spun, treaba-i organizata si nimic nu este lasat la voia intamplarii.
Cu respect
Dan Gaucan
P.S Multumesc din suflet tuturor celor care au participat constient sau inconstient la aceasta activare.Rezultatele se vor vedea foarte curand.
Completare: in fotografia de mai jos , aveti pe cei care au adus geanta de cristale
ashtar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu